Jump to content

Nym

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Nym last won the day on April 8

Nym had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90 LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Nym's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

24

Reputation

  1. Nym

    E91 n47

    Nu ma supar. Sunt de acord cu ce spui. Imi dau seama ca e contraintuitiva banuiala mea dar am gasit cazuri in care piesa pe care am mentionat-o a rezolvat problema dupa ce inlocuirea rampei nu a facut nici o diferenta. E f important sa se tina cont daca piesa aia vine cu pompa in ansamblu. Daca da, inseamna ca si aia a fost schimbata odata cu pompa si atunci e clar ca nu e de acolo mai ales daca piesele au fost noi. De-aia am intrebat. Am intuit ca ar fi regulatorul respectiv pentru ca ii si moare motorul uneori. Stiu de la a mea care a avut probleme cu pompa de inalte si mi-a murit motorul si la viteza pe autostrada si in trafic la opriri/ralanti deci am presupus ca nu ii moare doar cand ii da talpa. Sunt obisnuit cu nebuna mea care pana recent se manifesta in toate felurile fara sa dea erori si mecanicii imi ziceau ca nu are nimic.
  2. Nym

    E91 n47

    Varianta 1. Pompa de inalte pe care ai montat-o a venit impreuna cu piesa asta in ansamblu? https://www.bavauto.ro/fuel-quantity-control-valve-13517823454 Daca nu, atunci cred ca de aici e buba. Daca piesa asta este defecta, pompa de inalte intra in full delivery mode, ECU detecteaza asta, da eroare si incearca sa limiteze injectia de combustibil. De aici poate si simptomele descrise de tine. Daca am inteles bine, injectoarele nu supraalimenteaza, ci taie injectia cand detecteaza presiune prea mare la pompa de inalte. Varianta 2. Ai facut o resoftare la masina dupa ce ai pus calculatorul nou-second? Daca nu, poate ai nimerit unu cu parametrii "personalizati" de la o masina care a avut dpf-off, tuning si alte romanisme. Varianta 3. Slabe sanse spre zero sa fie de aici dar: Pompa si regulatorul de presiune din rezervor is ok? Uneori modulul de control pentru pompa din rezervor o ia razna. Sta prost cu racirea si incepe sa trimita indicatii gresite la pompa respectiva cand e la final de viata. Doar ca la asta simptomele is mai degraba porniri grele sau deloc dupa ce motorul e cald respectiv dupa ce modulul asta se supraincinge. Isi revine dupa ce se raceste. https://www.bavauto.ro/control-unit-for-fuel-pump-16147407513 Sper sa te ajute.
  3. Poti sa incerci sa monitorizezi sunetul in zilele mai friguroase versus calde versus uscate/umede. Din video e greu sa iti dai seama. Vezi ventilatorul de la habitaclu cum suna pe toata plaja de turatii. Ala mai produce zgomote dubioase. Al meu acum daca il dau mai sus de 3 liniute baraie si vibreaza tot bordul iar la franari ciripeste. Saptamana viitoare il schimb. Daca e zgomot de tacheti ar trebui sa ii schimbi. Se va manifesta mai mult la rece cand nivelul de ukei nu mai e la maxim. Cel putin asa e la astea pe benzina. Eu totusi vred ca de la vibratia motorului intra un plastic in rezonanta. Daca ai role pe duca, o sa se manifeste diferit in functie de umiditatea din aer. Ceva are joc la rece si dupa ce se incalzeste se dilata si dispare jocu. Acuma nah. Sunt sfaturi asa dupa ureche. Speculatii. Si eu sunt ocd si ascult toate cele. De multe ori nu e ce imi imaginez.
  4. Daca mentii turatia la care se produce zgomotul, persista sau dispare? Pe 316D-ul vechi aveam ceva care intra in rezonanta pe la 2000 de ture si bazaia pana la 2400. Nu am depistat niciodata cauza. Pe 320i am avut un zgomot similar care aparea la frig si era de la tacheti. Dupa ce i-am schimbat am scapat de zgomot. Poate ai niste role care is pe duca si caraie la o anumita turatie. Daca esti 100% convins ca nu e distributia, poti sa incerci o curatare galerie admisie + schimbat clapetele/garnituri(poate alea au joc si clantane la accelerare) + EGR + turbina + recalibrat turbina. La km aia o sa scoti mult jeg din ea. Eu am dat masina cu 300k plus si turbina originala fara probleme dar am facut operatiunile mentionate pe la 240mii.
  5. Da jos capacul de plastic de la motor, ala ornamental si vezi daca face la fel. Ala nu imi suna a zgomot de turbina. Cum stai cu distributia? N47 + Distributie Noua = LOVE N47 + Distributie veche = Panica + Stres + Zgomote Dubioase
  6. Asa scârțâia si pedala de la fostul e90 si dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj. Cred ca e din ansamblul pedalei. Mai dadeam cu wd40 din cand in cand si disparea o vreme. 8 ani de zile am mers asa cu ea fara alte probleme. Era foarte enervanta in trafic start stop.
  7. Ce nu imi place mie la ea. Faruri modificate. La unul nu merge Angel Eye-ul. Fiind pe led/ custom tre sa gasesti ce a pus el. Volanul pare ca e de pe seria 1 daca nu ma insel Nuca de la schimbator nu e a ei Pielea arata cam uzata. A mea are peste 200k si pielea arata mult mai ok. Nu stiu daca e un indicator ca ar avea mai multi km masina decat declara dar fii pe faza. Personal nu cred ca are cat zice. Pe mobile.de 325i-ul asta cu pachet M la sub 200k mk trecea de 12mii euro anul trecut. Sa ai in vedere ce pica pe motorul asta dupa ce trece de 200k. Are reputatie ca e rezistent si fiabil dar pana si astea in 6 cil au limitele lor. Daca te decizi sa il iei, sa ai ceva pus de-o parte pt reparatii.
  8. Te joci cu focu. Si una intacta din dezmembrari ar fi mai safe.
  9. Inainte sa schimb distributia, puteam lantul vechi sa il misc cu degetul si lateral si vertical. Nu mult, dar era vizibil. Nu avea alte simptome l, si probabil era inca ok, dar am schimbat kitul complet preventiv. Cu kitul nou schimbat de 6 luni lantul e beton indiferent in ce pozitie se opreste motorul. Nu stiu cat de relevant e, dar am vazut niste clipuri pe youtube cu lanturi f slabite/intinse pe N43, probabil cu patina rupta pe care le miscau cu degetul foarte usor fara sa opuna pic de rezistenta. Nu ma costa nimic sa arunc un ochi, ocazional sa vad daca are urme de uzura si sa pun mana pe el sa verific daca sta intins in continuare, avand practic grad de comparatie cu lantul vechi. Asta cu producatorul de ulei folosit de bmw, sincer, ma depaseste. Am pus un screenshot din manualul masinii care e din 2009, deci evident neactualizat pe partea de producatori, dar cu recomandarile de vascozitati si conditii de utilizare care inca se aplica. Ca sa vada initiatorul postarii ce spune producatorul inainte sa asculte parerile noastre si sa ia o decizie informata. La fosta masina am folosit 8 ani acelasi ulei si am vandut-o perfecta cu peste 300k km. Masina actuala, conform istoricului, din 2009 pana a ajuns la mine a avut reviziile facute la reprezentanta in Germania unde banuiesc ca tot ulei BMW i-au pus. Am avut capacul de la motor dat jos si e curat, camele arata f bine pentru varsta si km. Am tras concluzia ca indiferent ce e in bidoanele alea, se pare ca e suficient cat sa tina motorul sanatos. Cand o sa mi se strice BMW-u din cauza ca i-am pus ulei BMW, recomandat de BMW, imi sterg si eu contu, vand masina si imi iau bicicleta. Atat, eu ma retrag. Cred ca l-am zapacit pe colegul nostru cu atatea pareri pasionate.
  10. Te salut cu respect. Parintii mei sunt CFR-isti pensionati. Am facut poza la ce pun in a mea la recomandarea mecanicului la care merg de vreo 8-9 ani si in care am incredere. Am cam 3000 de km facuti cu masina de la ultimul schimb si inca e deschis la culoare. Mai trag cateodata cu degetul de lant sa ma asigur ca e intins bine si nu are joc si asa vad si simt uleiul pe degete.
  11. Nu-l sterge ca vreau sa mai vad poze cu masina ta.
  12. Direct din manual pt 320i cu n43. Poate ajuta.
  13. Superba masina. Iti dau un pont pe partea estetica. Desfa putin cele 4 suruburi de sus de la bara fata, si trage-o in afara. O sa ti se alinieze frumos din lateral curbura de la capota cu cea a barii. Cauta pe net e92 hood overbite si cat de usor scapi de el. Sau daca nu te deranjeaza las-o asa. Eu sunt ocd la partea estetica. Ieri am dat bara jos sa ii montez conducte de aerisire pt frane la a mea si cu ocazia asta am realiniat bara exact cum am vrut de cand am luat masina anu trecut. Tolerantele de fabrica la bare pe e92 is mai ceva ca la tesla pe unele exemplare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.