Jump to content

Bogdan__

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e36 93

Bogdan__'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. 2 situatii posibile pot fi: 1. valva pcv (nu mai recircula gazele corect si uleiul din acestea ajunge in admisie => consum de ulei) => solutia: inlocuire valva pcv (cost, 300 lei valva pe OEM si vreo 400 furtunele daca nu pot fi recuperate) 2. segmentii (dupa M52, la M54 BMW s-a gandit sa foloseasca segmenti de ungere low tension, care in unele cazuri se uzeaza foarte rapid (am gasit multe cazuri dupa 80k de km) iar gap-ul intre capete este considerabil, 1.4 mm in cazul meu vs 0.5 maxim acceptat) => solutia: segmentare (cu tot cu semering supape, 2 randuri de segmenti AM (m54 + m52-doar cei de ungere-), cuzineti biela daca tot ii dati jos, etc etc) piesele costa cam 20 de mil + manopera cam 14. Restul, uleiuri, o2 pilot mode, can collector =>> apa de ploaie. Am facut eu operatiunea si nu mai mananca excesiv, intre schimburi nu completez. Deci nu va mai amagiti ca pierdeti timp si bani degeaba.
  2. Salut, Mi am luat de curand o interfata tiny ADS si folosesc Ediabas 6.4.7 si INPA 5.02 pt diagnoza. Problema mea este ca pe INPA nu pot accesa nici un modul de engine. Modulele pt M43 de acolo dau eroarea "IFH 0009 No Response From Control Unit". De asemenea, Carsoft 6.5(cred), zice "bad communication" orice as alege de acolo. In schimb, cu acelasi cablu pe INPA pot accesa modul ABS, Centra Lock, Instrument Cluster(si aici imi arata erori gen brake pad wear, erori de abs, am si date in timp real despre turatie, voltaj, ceva cu CLAMP 58g si viteza masina) Interfata masinii are pinul 15 -> ADS interface. Deci, pot sa accesez modulul pt motor cumva? Mersi ps: folosesc port nativ COM1, deci fara adaptoare USB sau pcmcia
  3. Super, mersi super fain. Deci asta era intr-adevar, mama ei, nu gaseam denumirea nici in 1000 de ani daca nu ma ajutai. Am gasit si electrovalva si am montat si capatul celalalt unde ii e locul (electrovalva asta e exact in spatele alternatorului). Din ce am inteles, sensul unic de trecere al aerului este: electrovalva -> supapa -> galerie admisie(furtun negru ce intra in admisie). In sens invers, supapa nu ar trebui sa permita trecerea aerului. Am inteles bine?(adica dinspre 5 inspre 8, pe desen realoem) Pt ca am blocat 1 secunda furtunasul ala negru de intra in admisie si tragea aer(nu impingea). Mersi fain inca odata.
  4. Salut. Ieri, cand imi desfaceam alternatoru sa vad cata viata mai are, am scos din greseala o piesa cu 2 capete. Am gasit unde sa pun capatu 1, dar nu stiu unde vine celalalt. Care e rolul piesei asteia? Mersu masinii nu pare sa se fi schimbat. piesa: Un capat al ei vine aici: iar celalalt momentan e in aer. L-am pus cu partea alba in sus. (ce am notat cu 2 e zona cu capatul la care am atasat piesa de furtunasul ala negru) In plus, am dat de o mufa suspendata care aparent n-are nici un rol. Aveti idee care e treaba cu ea? mufa: (e cea cu semnu intrebarii) Masina e un e36 din 93.
  5. Salut baieti, in legatura cu poll-ul am votat "alt ulei". E amuzant, fiindca momentan am in motor 5w30 de la BMW schimbat de curand(e36 316i '93). Am tot rasfoit forumurile si am gasit multe pareri legate de ulei, care de care in contrast. Rationamentul meu este acesta(va rog sa il combateti): -pt unele masini si in functie de clima in care se afla masina, producatorul motorului recomanda 2 tipuri de ulei. In cazul meu, recomanda API SH / SJ SAE 5W-30 si API SH / SJ SAE 15W-40(http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/bmw/e36/316i/1993-1999/m43b16/1596/75/). 15w40 =>vara iar 5w30=> iarna. De ce? pai priviti aici: http://manuals.deere.com/cceomview/OMC219000390_K4/Output/images/V01a38La2.jpg -pt unele masini probabil ca exista un singur tip de ulei(nu e cazul meu asadar n-am mai cautat) Am pus 5w30 fiindca nu eram prea documentat, si ma gandeam ca e full syntetic + ca ungerea e mai buna daca uleiul patrunde prin toate locasurile. Dar se pare ca m-am inselat, fiindca vara temperatura aerului poate ajunge la 30+ mai ales pe sosea, intre alte masini(care si ele degaja caldura) si vascozitatea are de suferit, de unde presiune scazuta si probleme ungere cuzineti-vibrochen si cuzineti-biela, eventual la tacheti. Asadar, am comandat acum un ulei 10w40 de la BMW + un filtru nou(15w40 costa 65lei/L, deci rupere si parerea mea e ca n-avea rost, mai mult de 40 de grade nu cred sa fie in aer). Deci 2 mil in minus la buzunar . Ce ziceti, facut-am lucru bun sau dau banii aiurea? Alta problema e legata de engine-flush. Am o reticenta in a folosi produse d-astea, cica ataca garnituri. Daca nu fac engine-flush, afecteaza cu ceva? Mersi
  6. N-ai pt ce. Da ma gandeam ca nu e o problema tocmai comuna sau poate lumea n-a observat. Sincer sa fiu nici eu nu stiam ca e ceva in neregula 100%, credeam ca poate asa face normal. Dar neavand AC coboram ca din sauna )
  7. In cele din urma am rezolvat problema. Deci cand ventilatorul este setat pe albastru treb sa dea rece peste tot. Setat pe rosu treb sa dea cald peste tot. Exista si a 3 a situatie, cand dai pe caldura maxima, dar butonul din dreapta(al 3 lea) intre cele 2 zone cu albastru da caldura doar la parbriz, iar la pasageri da rece. Problema a venit de la "heat valve", cred ca asa ii zice. Asta e un dispozitiv aflat in stanga aerotermei(cum te uiti dinspre radiator spre habitaclu) si are rolul ca atunci cand invarti din butoane da 12V sau anuleaza cei 12V catre valva asta(efectu e ca fara cei 12V, valva nu se mai inchide si apa calda intra in habitaclu). La mine problema era ca mi-a intrat ceva cauciuc sau ce era, intre valva si lacasul ei de inchidere, astfel incat apa calda intra oricum in habitaclu. Am scos heat valve asta de pe masina, desurubat cele 4 suruburi si analizat, dupa care am trecut la remediere. Sper sa fie folos si altora, daca aveti intrebari legate de problema asta, nu fiti timizi.
  8. Salut, am un e36 din 93 si problema mea este ca la parbriz vine aer fierbinte cand pornesc aeroterma, orice i-as face si orice butoane as invarti(daca e cald motorul). Stiti daca e normal asa si daca pot sa fac sa rezolv sa nu imi dea aer cald pe acolo decat atunci cand vreau eu? Mersi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.