Jump to content

Mrq

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    tbd

Mrq's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am pus eu SHELL HELIX ULTRA ECT 5W30, sunt foarte multumit, consumul a scazut mult sub cel dat de producator (1L / 1000km). Si dupa 3500km este inca auriu. Am evitat Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 pentru ca are o compatibilitate mai mare pentru masinile diesel cu DPF, am nevoie de lubrifiere buna si detergenti impotriva depunderilor. Ca sa clarific si cu "LL" LL-1 oils are for high sulfur content fuels - as in USA fuels. LL-4 oil is for low sulfur content fuels - as in Germany/Europe fuels Eu am evitat samsarii de ulei si am cumparat direct de la distribuitorul din Romania dupa ce l-am verificat la firma mama: http://www.uleiuri-lubrifianti.com.ro/index.php ELGEKA-FERFELIS In curand ma apropii de 5000 km de la ultimul schimb si am completat ~400-450ml pana acum, tinand joja la jumatate-treisferturi. Si ca sa imi dau cu parerea...Castrol este pamant de flori in momentul de fata pe piata uleiului, au o tehnologie invechita. (sunt numeroase teste petrochimice ce sustin asta) [schimbul de ulei il efectuez intre 8000-9500 km]
  2. Ar fi util sa identifici un part number de la ele si ce firma/model sunt. Asa fiecare isi da seama ce / cum / unde se potriveste. Spor la vanzare !
  3. Bun thread, @alxbmws3, peste tot lumea recomanda "tesa" ca fiind ideal pentru tipul acesta de DYI. Cand se incalzeste vreau si eu sa trec la "alcantara" insa chiar vreau sa incerc singur macar 2 stalpi sa vad cum ies.
  4. poze la AE? fabricatie de ce origine?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.