Jump to content

HellCry26

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320D

HellCry26's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-10

Reputation

  1. Dupa parerea mea verifica daca merge sa incui sa descui din butonul (consola centrala) si verifica modulul de confort. Incearca sa il schimbi cu unu de la cineva cu o masina asemanatoare sau ia unu din dezmembrari e cam 1 mil. De test macar. Pe urma dupa ce il pui, sincronizeaza cheile pe noul modul si incearca. Daca ar fi sa ghicesc as spune GM5 (Modul confort) defect. O zi buna!
  2. Va multumesc frumos, mie mi sa zis ca nu are si am impresia ca din cauza asta are si prima pornire grea si lag la acceleratie in turatii joase. Cred ca e stricat injectorul cu fir. Ciudat este ca imi face probleme decat la prima pornire dupa care merge ok, exceptand faptul ca la turatii joase parca nu are putere deloc.
  3. Salut am urmatoarea masina: BMW E46 320D an 1998 136 CP si mi sa spus ca masina nu are injector cu fir. Eu nu stiu ce sa mai cred, pana la urma are sau nu injector cu fir. A mea nu are sigur dar ma gandesc ca ar trebui sa aiba.
  4. E din soft Nu e activat. Te pot ajuta cu o codare daca doresti si daca esti din Bucuresti. Ce am zis eu este valabil doar in cazul in care nu ti-a mers niciodata, daca a mers si acum nu mai merge atunci sunt alte probleme.
  5. Salut, Ceva asemanator am avut si eu. Mergeam prin oras iarna toate bune, ieseam pe autostrada sau mergeam cu peste 120, pa pa aer cald, imi baga rece si nu isi mai revenea pana nu opream motorul si etc... Oricum pe scurt problema la mine a fost de la calculatorul de clima (panoul de control clima). L-am schimbat si am ramas uimit. Daca erai din bucuresti te ajutam cu un tester sa vadem daca are erori dar vad ca esti din Iasi. Bafta acolo!
  6. Ehh ... a mea nu face (BMW 320d E46), deci bro nu te lua dupa lumea care zice "asa face toate" ca nu e asa. Verifica in continuare, o sa urmaresc topicul cu interes sa vad de la ce era daca descoperi.
  7. Nu ai pachetul care trebuie pe masina. Este un modul special pt asta.
  8. Nu am auzit in viata mea Despre ce fel de protectie vorbim? Ghetute imblanite, fular, ceva paracetamol la indemana? Sry sper ca zambesti!
  9. BMW E46 136cp - Ulei 5W40 BMW E46 150cp - Ulei 5W30 Martorul din bord care sta aprins nitel mai mult nu are nici o treaba cu nus ce suport la filtru de ulei ci doar cu faptul ca e46 ca si model intodeauna a avut o problema cu senzorul din baia de ulei care se infunda la un moment dat si trebuie schimbat. Nu afecteaza cu nimic daca nu il schimbati decat in cazul in care incepe si se aprinde in mers sau alte aberatii. Explicatii despre ulei. Vascuozitatea uleiului nu se alege in funcrie de an sau numar de kilometrii ... wtf! 5W40 spre exemplu inseamna - vascuozitate 5 iarna si 40 vara (5Winter40) 0W30 - vascuozitate 0 iarna si 30 vara Cu cat este mai vascuos uleiul vor exista scurgeri mai putine la motoarele cu probleme dar se va face si pornirea mai grea. Daca ai scurgeri de ulei sau "iti papa ulei motorul" repara-l nu baga ulei mai vascuos. Un 500 ml minus la un schimb de ulei nu e nimic de ingrijorat daca se duce. Sper ca am ajutat prin cunostintele dobandite de mine citind despre uleiuri si va rog sa imi scuzati aroganta raspunsurilor dar exista foarte multa dezinformare pe forumuri de genul, fiecare isi da cu parerea. Problema nu e asta cat faptul ca primul post este despre un BMW E46 136CP si au venit X si Y si au zis ca eu folosesc fara probleme 5W30 dar au uitat sa mentioneze ca au modelul de 150 CP. Trebuie sa fi foarte atent cand citesti si sa deduci chestii ca altfel te trezesti ca bagi ulei 10W60 in BMW 320d si nu intelegi de ce merge aiurea. O zi placuta tuturor, cu respect Ciprian
  10. Era un fir de la senzorul roata spate taiat de cauciuc, ca nu a fost prins cum trebuie de un meserias!
  11. Salut, In cazul tau problema poate fi din 3 parti: - verifica prima data bateria la chei si daca mai este sincronizata cheia - incearca cu alt modul confort (nu stiu ce masina ai dar cauta unu de pe acelasi model) - din alarma daca ai asa ceva O zi placuta! In cazul problemei din postul #1 rezolvarea este: Broasca electromagnetica usa fata sofer avea un magnet dinala in interior ruginit si a trebuit schimbata. Destul de simplu, am zis ca poate ajuta pe careva.
  12. Ok e modulul confort de vina 100%, am rezolvat problema.
  13. Sti de ce cred ca e modulul? Modulul meu e setat si sa aprinda semnalizarile cand incui masina lucru pe care nu il face. Stiu ca ar trebui sa faca asta ca mai am un prieten cu o masina la fel fara alarma ca a mea si a lui face. Am fost cu el la codat si e bifat acolo sa faca asta dar nu maraie nimic.
  14. Motorina din peco Sry nu am putut sa ma aptin
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.