Jump to content

Flae

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Flae last won the day on July 5 2014

Flae had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zimnicea, Teleorman

Previous Fields

  • Masina
    E60 530d LCI

Flae's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

16

Reputation

  1. Neata! Am o problema cu masina din titlul acestui topic, va detaliez mai jos. Scenariu: am dus masina la vopsit barile din fata/spate, la plecare din vopsitorie am pornit-o, am mers 5 metri, mi s-a aprins becul de eroare in bord cu mesajul "Increased Emissions". Am intrebat flacaii din service daca au vreo idee de ce, daca si-au bagat manutele si prin alte locuri in masina, au zis ca nu. Ma rog. Service-ul este al unui prieten, tind sa-i cred ca nu ei provocat problema (cel putin nu in mod voit). La o luna dupa aceea, miros de ars in masina, fel de fel de erori si mesaje in CCC. Stopul din spate dreapta aproape in flacari. Motiv? Cand au dat bara jos, au scos si stopul iara la remontarea acestuia n-au pus bine mufa si s-a topit conectorul. Posibil motiv: contact masa imperfect. De atunci, am tot incercat la diverse service-uri sa rezolv problema, fara success. Peste tot mi se spune cu entuziasm "E de la EGR, tre' sa schimbi supapa!". Degeaba le spun de fiecare data ca nu aia e motivul, ca supapa e noua, ca una ca alta... Testerul spune: P0401 Insufficient EGR Flow Ce simptome are masina: Daca las furtunul de vacuum pus la supapa EGR, pana la aproximativ 2600RPM nu trage aproape deloc, "zvacneste", fum alb. Cum ajunge pe la vreo 2600RPM tasneste ca sageata, trage cum trebuie sa traga 235CP. Daca sunt stationar, pun masina in Drive dar nu iau piciorul dupa frana, moare motorul... Daca scot furtunul de vacuum din EGR, merge ceas. Consumul mixt pe ultimii 2500 Km este de 6.9 l/100 (atat este scris in Journey Computer) deci este foarte bun. Foarte important (cred) de stiut: am verificat daca supapa EGR functioneaza, vizual, in felul urmator: am scos furtunul din Throttle Body (cel gros ce duce in EGR), am rugat un prieten sa se uite in interiorul supapei si sa-mi spuna daca se misca ceva prin ea. Ce face: pornesc masina, supapa se deschide imediat, adica lasa gaze de esapament in admisie. Motorul merge rotund la ralanti, fara probleme. Apas pedala de acceleratie la podea, supapa ramane deschisa pana pe la 2600RPM apoi se inchide si motorul se tureaza brusc spre maxim. Intre 700RPM (ralanti) si 2600RPM urca foarte foarte greu, ezita, pacane, trosneste, tot motorul se misca si sare ca dracii. Ajunge la 2600, sare imediat spre turatia maxima. Ce am facut pana acum: - Acum 2 ani am scos filtrul DPF, resoftat etc. A mers excelent pana acum, nu cred ca de aici este problema. - Schimbat supapa EGR, am pus Pierburg, de DOUA ORI! Fara success. - Schimbat regulator presiune EGR (BMW Part number:11747796634 - Pressure Converter) cu unul nou, fara success. L-am schimbat pentru ca cel vechi facea "ca rata", un zgomot de rata (stiti, aia cu pene de face mac mac) cam de doua ori pe secunda si turatia la ralanti oscila putin. - Schimbat furtune vacuum, fara success. - Revizie completa: ulei, filtru ulei, filtru combustibil, filtru aer, polen etc. Fara success. Am citit pe net ca pot fi mai multe cauze, nu numai supapa, furtunele de vacuum sau regulatorul de presiune. Citez un site "In that case you possibly have a defective lift sensor, or EGR temp sensor." EGR Temp sensor stiu care e, este fixat pe furtunul din aluminiu ce iese din intercooler spre EGR. Care-i ala "Lift Sensor" ? Pe un alt site se spune ceva despre un asa zis "DPFE Sensor - Differential Pressure Feedback Exhaust Sensor". Care este acela? Am asa ceva? Iara in final, mi s-a mai spus ca poate fi de la MAP Sensor. Concluzie: sunt dispus sa schimb tot ce trebuie schimbat, dar vreau sa stiu daca ati mai intalnit problema aceasta si cum s-a rezolvat. Am cheltuit deja cam 3000 lei pentru treaba asta si zic ca ar cam fi cazul sa cumpar EXACT ce-mi trebuie astfel incat sa rezolv. Intrebarile mele sunt: - Ce este "Lift Sensor" si daca am asa ceva? - Am DPFE Sensor? Daca da, unde-i pozitionat? - E posibil sa fie un contact dus pe undeva? (retineti, mi s-a topit mufa de la stopul din spate) Nu are legatura stopul cu EGR-ul, stiu, dar totusi, poate au fost afectate si alte componente din cauza aceasta. - Motorul a inceput sa moara daca stau pe loc in Drive DUPA ce am schimbat regulatorul de presiune vacuum. Pana sa-l schimb, masina avea eroarea pe bord dar tragea bine, nu murea motorul etc. Dupa ce am pus noul regulator, a inceput sa moara motorul, sa nu traga, fum etc pana la 2600 turatii. Sa fie oare pentru ca cel vechi nu functiona iara de cand funtioneaza cel nou, adica deschide supapa, sa inceapa sa moara motorul? Va multumesc pentru orice sugestie!
  2. Salutare tuturor! Dupa ceva mii de KM facuti cu masina (E60 530d Lci) am decis ca vreau sa schimb ceva in ceea ce priveste rotile. Momentan am jante Style 135 cu cauciucuri 225/40/18 fata si 245/40/18 spate. Ce latime au gentile acestea? 8 inchi? 8.5? Apoi, ce ET au? 20? Sunt extrem de confuz... Am vazut gentile acestea si cu ET45 si 50. De fiecare data cand am zis "gata, stiu ce am" am gasit noi lucruri pe internet ce m-au dat peste cap. Stiu, o solutie ar fi sa le scot si sa vad pe ele. Nu pot face asta momentan. Uite, va dau si ultimele 6 caractere din VIN: CS58110 . Poate ajuta. Ce vreau eu sa fac este sa las gentile acestea cu cauciucuri de iarna dedicate si sa mai cumpar inca un set pentru cauciucurile de vara. Este simplu de facut pt cine se pricepe dar eu nu sunt unul dintre aceia. Am cateva intrebari pt voi, cei ce va pricepeti! 1) Gentile acestea ce le am acum... sunt dedicate pentru RFT? Momentan am cauciucuri run flat si m-am saturat de ele. Ma dor rinichii si ficatul. Foarte foarte rigide si asta in combinatie cu pachetul de suspensii sport M, ma omoara cu zile. Nu avem drumuri pt asa ceva. RFT + S704A M Sports suspension = crima si pedeapsa. :thumbsdown: Pot sa pun cauciucuri non-RFT pe gentile acestea? 2) Pentru masina asta si al ei pachet de suspensii sport M (S704A) ce specificatii sa aiba un set nou de jante astfel incat sa pot pune cauciucuri 245/??/19 pe fata si 275/??/19 pe spate? (adica jante de 19 inchi) Dar pentru 18 inchi la aceeasi latime de 245F si 275S? (as prefera sa aiba balonul la fel de mare cum il au astea ce le am acum, mai absorb putin din socuri, nu foarte mult dar mai bine decat RFT) 3) Am gasit un set de jante Style 166 19'' pentru M5 cu cauciucuri 255 pe fata si 285 pe spate. Cu suspensiile acestea M Sport vor freca pe interior? Ce sa fac sa nu frece daca decid sa le cumpar? Tocmai am recitit ce am scris mai sus si nu prea m-am exprimat coerent. Sper totusi ca ati inteles ce vreau sa fac. Mai adaug faptul ca gentile cele noi vor fi tot BMW originale nu aftermarket. De ce? Asa... zic eu. Chestie de gusturi. PS: nu am plasat aticolul acesta la sectiunea Tuning pt ca ma gandesc ca nu ii fac tuning ci doar un upgrade cu piese originale BMW. Sper ca nu am gresit. Daca da, ma iertati si rog un moderator sa mute topicul acesta la locul corect.
  3. @RaYn3 - 200ml este ok. Eu unul am folosit mai mult pentru ca a fost prima oara cand masina a avut parte de asa ceva si am vrut sa obtin un rezultat bun. Referitor la Kwazar am o mica intamplare haioasa. Le am in portbagaj alaturi de alte produse de uz frecvent. Tin totul intr-o cutie, ca o trusa pentru cazurile in care iti pui cafeaua in poala si pe pielea scaunului. Am fost la o spalatorie si i-am vazut pe baietii de aclo cu stropitori clasice. Am luat un Kwazar si m-am apropiat de unul dintre ei (am apa distilata in stropitoare) si i-am zis "Ia uite sefu la stropitoarea mea, da cu zeama si cand apesi si cand iei degetul. Nu faci scurta la mana cu astea obisnuite ale voastre? Si ia uite, merge si cu fundul in sus!". Mi-a luat Kwazarul din mana si a fugit la bosulica al lui "Bine ba Mariuse, da-o dracu, de ce nu ne iei si noo d-astea? Ia uite la asta stropeste la 2 miscari!". @MaQ - curiozitatea omoara pisica si portofelul! Tocmai am comandat BMW Natural Care din acela cu solutia aia recomandata de ei. Aplic pe o alta masina a unui prieten ce are piele crem si iti spun ce si cum. Chiar pot sa fac o comparatie frumoasa, voi folosi Leatherique si BMW unul langa altul si apoi arunc poze aici! Din ce am citit, solutia aceea BMW nu este la fel de eficienta dar sa vedem ce se intampla cand voi imparti un scaun intre ele. Putin off-topic: ieri am muncit 5 ore la aplicat ceara (Collinite) pe masina asa, batraneste, de mana! Am slabit 1.1kg (soare + tricou negru + pantaloni negri + prostie din plin ca sa muncesti imbracat asa = pierzi 1.1kg ) dar seara dupa o mica ploaie am gasit masina ca in pozele de mai jos. Nimic extraordinar dar bobitele alea de apa parca mi-au mai inseninat ziua asa... Frumos! In plus asta mi-a oferit siguranta ca am aplicat ceara cum trebuie.
  4. @serban78 - Adevarat, pozele fac cat o mie de cuvinte numai ca nu m-am gandit sa fac niste poze inainte. Iara acum dupa... ce sa se vada, o tapiterie curata. @Aquamaster - Am vazut un film acum ceva timp cu o tapiterie din piele de o culoare similara cu a ta. Masina respectiva nu avea 13.000km ci mult mai mult. Rezultatele de dupa au fost uluitoare. Cativa insi inchiriasera de la BMW SUA un M X5 pentru teste la drum lung. Dupa o saptamana cu 3 peroane in ea zi de zi, se cam imbacsise. Testul facut de ei cu Leatherique era la cotiera centrala din fata. Iti sta mintea cat de eficient a fost produsul, serios. Referitor la termenul de valabilitate, tot din citite pe forumuri (Autopia spre exemplu) cica ar avea 7 ani garantie. Acelasi lucru l-am vazut si pe un forum autohton. Pe sticlele de le-am primit eu, nu am vazut sa aiba nimic scris referitor la data expirarii. Tot ce trebuie sa faci e sa agiti foarte foarte bine sticla cu Rejuvinator, din cate am vazut are niste particule albe, branzoase in ea care mai mult ca sigur s-au decantat la tine. Ai spus exact ce spun o multime de oameni: chiar daca masina este noua, preventiv si pentru o buna intretinere, nu strica sa folosesti Leatherique. Tot acum ca e noua ar fi bine sa aplici si protectie pentru parbriz, faruri si vopsea. Rezultatele dupa tratament in cazul meu: - Estetic, mai nimic. Dupa cum am spus, am piele neagra. Dupa tratament, textura pielii pare mai reliefata, mai... noua. La scaunul sofer se vede cel mai bine. Inainte sezutul era mai neted, textura fiind acoperita cu un strat de murdarie. Acum au iesit in relief toate striatiile acelea ce le are. Se vede ca este un scaun uzat, textura fiind ceva mai estompata dar oricum arata mai bine ca inainte. Tot acum se vad si micile cute ce le-a facut datorita timpului, inainte nu se vedeau. Deci categoric am avut rezultate. Unde credeam ca pielea era curata, surpriza, namol! - Este mult mai moale la atingere! Puteam sa jur ca din fabrica, pielea asta este mai rigida de fel. Ei bine, acum este super moale si flexibila! - Nu am reusit sa scot Rejuvinatorul 100% din anumite zone, cum ar fi intre scaun si cotiera centrala din fata sau de pe pielea de la schimbatorul de viteze. Este nevoie de inca vreo ora de bibileala si pe acolo. - Mirosul de piele noua din interior mi se pare un pic prea puternic. Am un odorizant din acela "la conserva" cu gel in interior si acum nu prea se mai simte. Acum fiecare judeca cum vrea: e de bine sau de rau. Personal mi-as fi dorit sa nu fie atat de puternic mirosul. Concluzie: foarte multumit. Asteptati-va la destul de mult efort atat la aplicarea de Rejuvinator cat si la curatarea lui cu Prestine Clean. Daca nu curatati bine, pielea va ramane putin lipicioasa. Am avut cateva feluri de lavete si cel mai bine am reusit sa curat cu Sonax Interior Microfiber Cloth. Deci curatarea cu Prestine Clean mai depinde si de laveta folosita. Categoric. Acum cobor sa mai bibilesc ceva la ea. Voi pleca din tara pentru 6 luni si o bag in cantonament de pregatire de iarna.
  5. Salutare tuturor! Desi gasim pe Youtube si alte forumuri zeci si sute de filmulete si topicuri referitoare la Leatherique Rejuvinator & Prestine Clean, ma gandesc sa impartasesc cu voi felul in care le folosesc eu. Personal, cand vreau sa stiu ceva nu citesc doar un topic, primul ce-l gasesc, ci stau cu orele si citesc cat pot de multe despre subiectul ce ma intereseaza. In felul acesta mai vedem si noi ce experiente si peripetii au altii, cum se face, trucuri si ghidusii etc. Deci ma gandesc ca nu se supara nimeni daca scriu si eu experientele personale, nu? Mai jos este un perete de text cu "Ce am facut si cum am facut eu" si "Ce au facut altii si cum zic altii sa facem". Un amestec. "Victima" este un 530d LCI fabricat in Aprilie 2007. Am cumparat-o S/H avand 128.000km acum vreo luna si jumatate. Proprietarul anterior a avut grija de ea, atat tehnic si estetic nimic de reprosat. Si de ce sa nu fac si eu la fel? Interiorul este cu piele neagra, plafon negru si cu pachet interior/exterior M din fabrica. Arata foarte frumos zic eu. Ce mi-a placut tare mult este ca pielea arata impecabil dupa atata timp si e pacat de Dumnezeu sa nu o mentin la fel. Ce stiu sigur e ca nu a mai folosit Leatherique pana acum. Rejuvinatorul se recomanda a se folosi de 2 ori pe an iara Prestine Clean, la fiecare spalare a masinii sau dupa caz. Deci: voi folosi Leatherique Rejuvinator si Leatherique Prestine Clean pentru prima data. Am inceput printr-o curatare usoara cu aspiratorul si apoi o curatare superficiala cu Prestine Clean. Dupa aceea incepe tratamentul propriu-zis. Am cumparat un recipient de aplicare in care am pus Rejuvinatorul si cu acesta aplic pe piele. Masez pielea cu uleiul acesta (impropriu spus ulei pt ca asta e pe baza de apa din cate am inteles) si am grija sa aplic si pe la cusaturi si falduri. Foarte important este sa acordam atentie sporita la lateralele scaunelor din fata (sezut si spatare) pentru ca daca ati observat acolo apar cutele prima data. Apoi la cotiera, la fel, atentie sporita pentru ca inevitabil este imbacsita cu transpiratie, praf etc. Serios acum, chiar daca ne spalam de 10 ori pe zi... tot se murdareste. Aplicarea aceasta de Rejuvinator este indicat sa se faca dimineata intr-o zi insorita. Astfel, dupa ce terminam de aplicat, masina trebuie sa stea la soare aproximativ 6 ore (instructiuni oficiale ale Leatherique). Pielea de pe volan (care dupa parerea mea este cea mai imbacsita dintre toate) si cea de la frana de mana sunt mai usor de intretinut pt simplul fapt ca sunt la indemana si nu trebuie sa stam in pozitii incomode pentru a le curata. Dupa ce am aplicat peste tot, recomandarea generala este ca dupa vreo 2 ore sa revenim la masina si sa facem o inspectie vizuala generala. In locurile unde se vede ca s-a uscat, mai aplicam inca o data Rejuvinatorul. Se pare ca in acele zone ar fi fost ceva mai contaminata si deshidratata pielea. Apoi dupa alte 2 ore, inca o inspectie si dupa caz aplicare. Dupa cele 6 ore trecem la curatare. Cum facem? Pulverizam Prestine Clean pe locurile tratate si apoi cu o perie de curatat pilea se maseaza USOR zona respectiva. Eu folosesc pulverizator Kwazar (foarte bun, pulverizeaza atat la apasarea tragaciului cat si la eliberarea acestuia) si perie Vicont Leather Scrub. Dupa ce periem usor zona, cu o laveta sau carpa ce nu lasa scame, stergem suprafata. Se repeta procedeul pana cand pielea nu mai este lipicioasa. Nota: dupa aplicarea Rejuvinatorului pielea devine extrem de lipicioasa si imbacsita. Deci se da cu Prestine clean pana cand pielea ramane curata. Am vazut cateva persoane ce spun ca dupa ce periaza, folosesc o laveta usor umezita cu apa pentru curatare. Cei de la Leatherique spun clar sa nu se foloseasca apa in procedeul de curatare. Si are sens... Apa este unul din cei mai mari dusmani ai tapiteriei din piele, dupa uscare pielea ramane rigida ca un carton. Dar ma rog. Fiecare face cum vrea. Eu unul am facut un test in care am curatat prematur Rejuvinatorul de pe cotiera din spate doar cu Prestine Clean si a ramas foarte curat. Evident, am reaplicat Rejuvinatorul pe zona respectiva. Sticlele de 500ml ajung pentru 2 tratamente. Cel putin Rejuvinatorul, acum cand am terminat de aplicat mai am aproximativ 230ml. Celalalt, depinde cat de des se foloseste. Dar si acela se consuma cam 250ml la o curatare generala temeinica. Daca pe parcursul celor 6 ore cat timp sta la "macerat" cu Rejuvinator avem nevoie sa ne deplasam cu masina, putem inveli scaunul cu un sac mare de plastic, nu este nici o problema. Volanul... asta e. Ne murdarim putin pe maini sau il acoperim si pe el cu ceva. Eu unul am preferat sa nu il acopar pt ca nu am avut mult de mers (10 minute maxim dus/intors). Am vazut in mai multe locuri intrebari de genul "Rejuvinatorul afecteaza vinilinul, plasticul sau alte componente ce nu sunt din piele? Daca atingem sau stropim aceste componente, "se strica"? ". Din experienta altora, raspunsul este NU. Nu se intampla nimic. Dupa cele 6 ore si curatarea cu Prestine Clean, nu au existat nici un fel de urme. Foarte important: sunt cazuri in care pielea a fost revopsita necorespunzator si la curatarea cu Prestine Clean, a iesit pe alocuri culoarea fiind necesara o revopsire. Dar aici vorbim de piele neintretinuta si vopsita pe la colt de bloc. Eu unul nu imi fac griji. Ce rezultate sa ma astept sa am cu tratementul acesta? Pai estetic, mai nimic. Pielea fiind neagra si mata de felul ei, nu are ce sa se vada. DAR! Spre exemplu, la spatarul scaunului de la sofer, unde se acumuleaza transpiratie in timp, pielea devine asa... ca un carton. Foarte rigida. Dupa Leatherique, isi recapata flexibilitatea de fiecare data, fara esec. Cel putin asa spun utilizatorii Am vazut rezultate pe tapiterii deschise la culoare. Este incredibil. Scaune ce te gandesti sa le arunci sau sa le retapitezi, au fost reconditionate de aratau ca noi!!! (ma rog, cutele erau tot acolo dar culoarea... wow!) Cat dureaza? Mai devreme am aplicat Rejuvinatorul si acum astept sa treaca cele 6 ore. Am inceput pe la ora 14:00 (da, stiu ca am zis ca e bine sa incepem dimineata dar nu m-am trezit la timp ) si am terminat aplicarea pe la 16:10. Sa zicem 2 ore, cu pauza de tigare si un apel telefonic. E mult? Cam e. Dar este pacat sa folosim un produs foarte bun intr-un mod superficial. Am masat-o de-au gasit-o alte alea, bucatica cu bucatica. Pe la cusaturi, pe la falduri, nu am ratat nimic. Ma dor mainile si spatele de nu mai stiu de mine dar... asta e. Asa cum imi masez iubita (hehe): dupa aia, rasplata! Asa si cu pielea: dupa aceea, ramane curata si stau linistit ca va dura mult mai mult pana cand va incepe sa prezinte semne de uzura. Eu zic ca merita durerea asta. Curatarea Rejuvinatorului cu Prestine Clean mai dureaza si aceea aproximativ 2 ore. La fel, atat dureaza la mine. Sunt meticulos si oricum, nu ma grabesc nicaieri, nu? Plafonul si mochetele le curat cu un aspirator in prealabil si apoi folosesc Meguiar's Carpet & Interior Cleaner. Sunt foarte multumit. Raman curate si cu un miros placut. Vinilinul, componentele din plastic si chederele le curat cu Smartwax Smart Cleaner si apoi aplic Smartwax Smart Dressing. Acesta din urma este destul de scump dar efectul este foarte bun. Zonele tratate raman in functie de material ori mate ca din fabrica ori lucioase. Se pastreaza textura initiala a zonelor. Chederele isi pastreaza flexibilitatea. Si acesta la randul lui are un miros placut. Geamurile le curat cu o laveta microfibra si Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner. Nu raman dungi sau pete, este foarte foarte bun. Apoi, daca este cazul si cand va fi cazul, exteriorul parbrizului il voi curata si cu argila si dupa aceea aplic Aquapel. Deocamdata nu am dat cu argila. Stergatoarele, daca este cazul le "revitalizez" cu 303 Wiper Treatment. Nu este ceva extraordinar dar le prelungeste viata cat de cat. La capitoul exterior... sunt inca in cautari si documentari. Nu ma pricep si tot ce stiu e sa o duc la spalatorie si sa-i las pe baieti sa faca ce stiu ei. Dar o sa ma ocup zilele acestea si de exterior, sa-l curat si protejez cumva. Cred ca intr-un final am sa aplic folie din aceea 3M peste tot. Am auzit ca este foarte buna. Cam atat. Sper sa fie de ceva folos ce am scris mai sus. PS: revin cu detalii pe seara dupa ce merg sa curat cu Prestine Clean.
  6. @Aquamaster & @Daniels13: chiar daca e masina noua, folositi ambele produse Leatherique, cam de 2 ori pe an se da cu Rejuvinator si sa zicem de 2 ori pe luna cu Prestine Clean (ma rog, dati cat de des vreti, e in functie de buget pt ca Prestine Clean nu e tocmai ieftin). Nu va fie frica sa stati cu blugii pe pielea aceea pentru ca produsele din Kitul Leatherique vor scoate garantat culoarea si mizeria adunata. Nu vorbesc prostii, o simpla cautare pe Youtube si o sa gasiti filme cu ce rezultate au produsele Leatherique. Totul tine de buget. Eu am dat pe kitul asta 213 lei (500ml fiecare) si ajunge pentru 2 aplicari. Intamplarea face ca acum 30 minute am revenit de la masina, tocmai am aplicat Rejuvinatorul pe pielea din 530d-ul meu (piele neagra). Imi place pentru ca nu ii da luciu (gusturile nu se discuta ) si lasa un miros de piele in interior de mai mare dragul. Cam obositor de aplicat si curatat dar rezultatele finale (chiar si la piele neagra) sunt extraordinare. In functie de piele, aceasta poate deveni mai moale si cutele acelea ce se fac in timp vor continua sa apara, dar mai greu. Zic in functie de piele pt ca sunt unele ce raman rigide dar cel putin nu se mai simt asa ca un carton la atingere. Inca o data, nu va fie teama de Denim. Garantat 100% se curata (cel putin din zecile de filmulete si alte zeci de topicuri de pe forumuri, toti sunt foarte incantati de rezultate). Aquapelul pentru geamuri este foarte bun si el. Nu stiam daca sa cumpar Aquapel sau RainX si dupa ce am vazut cateva filme pe Youtube... am luat Aquapel. Rezultatul e foarte bun si rezista foarte mult in timp (cateva luni). Referitor la exterior... habar nu am sincer. Trebuie sa ma mai documentez pt ca a mea este de culoare gri (SpaceGrau) si-mi place de mor. Vreau sa fac tot posibilul sa pastrez vopseaua in bune conditii pt ca chiar daca se va revopsi stim cu totii ca nu va mai fi la fel ca din fabrica (am auzit ca pt BMW vopseaua o fac cei de la BASF, asa e?).
  7. Multumesc de felicitari! Treaba cu numarul relativ mic de KM are sens pt mine intr-o oarecare masura. Proprietarul are un X6 si un F10... Nu a mai folosit-o pe asta de ceva timp. In plus, diagnoza a spus ca aia ar fi numarul reali de KM. Asa ca nu stiu ce sa zic. Eu cred ca nr de km e real. Daca nu... asta e.
  8. Salutare tuturor! De vreo 4 zile sunt noul proprietar al vehiculului din poze. Este un e60 530d din 2008, utilat cat cuprinde (e mai usor sa zic ca nu are ACC si Night Vision decat sa enumerez ce are) cu pachet M din fabrica (cosmetic, suspensii M sport etc), 235CP cu 500NM, foarte bine intretinuta, pielea fara cute, fara pete si alte defecte si are "doar" 128.000km. Cat am platit pe ea? Pai vreo 13700E. Mult? Putin? Nu conteaza. Sunt f multumit! Trebuie sa mentionez ca "sunt dat jos" din Logan Adica, cea mai "performanta" masina ce-am condus pana acum (si am permis de 14 ani) a fost Loganul meu DCi de 85cp cu utilitati "high tech" cum ar fi ABS si geamuri electrice! Asa ca imaginati-va ce diferenta este hahaha. Citez un bun prieten ce-a condus-o: "Ba! Sare ca broasca de la 100 la 160!" haha. Un alt aspect socant la ea: consumul!!! Un drum de 171KM cu ceva trafic prin Bucuresti si alte localitati, 130km/h in afara - 7.8L/100 consum!!! Mi se pare extraordinar!!!!! Sper sa va placa! PS: stiti cumva ce am de facut pentru retrofit ACC si/sau Night Vision? Chiar imi doresc si astea 2 pe ea. Unde merg pt asta? De unde cumpar kituri? Exista?
  9. Salutare! Am incercat sa gasesc un asemenea manual pt masina mea 530d LCI E60 pe aici pe forum si am gasit doar pt versiunile de USA. Ma gandesc ca alea-s diferite putin de cele pt EU (nu ma pricep) iara in masina am un manual in limba germana... jawohl! Nu inteleg o vorba. Asa ca a trebuit sa cer de la Bavaria un manual pt EU si mi l-au trimis. Am uploadat manualul aici: http://www.mediafire.com/view/kyhyd1b1j0rtnq8/Manual_de_utilizare_pentru_BMW_Seria_5.pdf Enjoy!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.