Jump to content

mishuleo2

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    520d E60 automat 2006

mishuleo2's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-6

Reputation

  1. Problema a fost rezolvatĂŁ prin desfacerea clapete originale, curĂŁțarea acesteia cu un spray de curĂŁțat frâne și montarea la loc. Capacul se desface relativ ușor folosind o șurubelnița dreapta. Se depĂŁrteazĂŁ doar de pe o latura apoi se ĂŽndepĂŁrteazĂŁ ușor. Montarea acestuia la loc se face prin presare apoi strângere cu un patent și eventual, pe zona respectiva, aplicarea unui silicon. Circuitul clapetei nu prezenta ĂŽntreruperi, consider ca din cauza uleiului acumulat, angrenajul lucra cu o oarecare ĂŽntârziere. Pe internet exista anumite diy in care se sugereazĂŁ executarea unei gĂŁuri (2 mm) in zona de jos, astfel sa nu se mai acumuleze ulei. Nu am ĂŽncercat. Stima !
  2. Mașina este un 530d E60. Cu clapeta de aer originala (amplasatĂŁ anterior egr) primeam eroarea 483d - throttle valve actuator. Am schimbat clapeta cu una noua și eroarea reapare. Menționez ca apariția acesteia se realizeazĂŁ doar la oprirea motorului, clapeta neinchizandu-se, același aspect ĂŽntâmplându-se și cu clapeta originala - practic am schimbat-o degeaba. Cu procedura de diagnoza din DIS, aceasta primește comanda de ĂŽnchidere, deci se exclude ĂŽntreruperea circuitului. Cu un alt tester, apare eroarea 18493 - actuator clapeta de acceleratie - funcție defecta. Aveți idee dacĂŁ exista o procedura ce trebuie urmatĂŁ pentru reinvatarea adaptĂŁrilor sau ceva de gen ? Mulțumesc !
  3. VĂŁ salut! Posesor 520d, E60, 163cp, M47, transmisie automatĂŁ, an 2006, kilometraj 250k. INPA redĂŁ eroarea 447B Lambda probe - cu referire cantitatea de oxigen implauzibil de scĂŁzutĂŁ in regim de depĂŁșire. Observ ca aceasta apare doar dupĂŁ o accelerare maxima, iar apoi la ridicarea brusca a piciorului de pe acceleratie - la 0,0 mg injecție (pedala de acceleratie 0%, - concentrația de oxigen reținutĂŁ ĂŽntotdeauna fiind de 0,16.
  4. Clampanitul sezizat de colegi se datora garniturii de la capacul culbutori care era uzata si prezenta pierderi de ulei pe alocuri. Remediat prin schimbare.
  5. Video promis. Motorul are 220k, 163cp, e modelul M47, din punctul meu de vedere intradevar e mai zgomotos decat cel montat pe E90/E91 (cu toate ca e acelasi), dar nu consider ca are zgomote care sa-mi puna probleme. Astept, in orice caz, pareri de la cei cu ureche fina - bate / loveste ceva ? Accept orice comentariu constructiv. Multumesc. http://sendvid.com/71mytw8a
  6. Motorul e diesel, e rece, nu e la prima tinerete iesit de pe poarta fabricii, functioneaza ireprosabil, consider ca nu e nicio problema. Voi face o filmare cu motorul cald.
  7. aftermarket, voi urmari problema cu ocazia incalzirii vremii, banuiam si eu cureaua, o voi schimba pe original.
  8. Datorita unui "fasait" in momentul cand motorul se incalzea s-au schimbat: - pompa apa, rola centrala (vibration dumper), role intinzatoare, curea accesorii. Acest "fasait" a disparut. Nu pot spune cu exactitate daca scartaitul la pornire (cel din video atasat) era prezent si initial. Va rog niste pareri spre rezolvare. http://sendvid.com/kqad4ydc
  9. Confirm problema ca fiind diferentialul - s-a inlocuit si zgomotul a disparut. Stima !
  10. nu ar trebui sa se auda si in perioadele de accelerare ?
  11. Masina in cauza : 520d E60 automat. Doar la decelerare (in sarcina, masina ruleaza) se aude un zgomot (vuiet) ca de autobuz, acesta dispare in momentul cand se aduce in N - totodata observ ca e mai pronuntat in plaja de viteza 50-60 km/h. Rulmenti roti verificati prin invartire, ulei grup verificat, masina ridicata pe elevator, pornita, zgomotul la decelerare insesizabil, ulei cutie nu cunosc istoric (masina achizitionata <1 an) -- cutia schimba bine. Rog pareri / sfaturi de la colegii care au avut simptome asemanatoare. Multumesc. Stima! link : https://www.wetransfer.com/downloads/3245c88ee95c0401f63d3e4e13dfef3320160209082436/46a6ffeda71bb9f1165cf0db3524c8b020160209082436/88dfdc
  12. Buna seara. In urma cu un an am fost ajutat telefonic de un reprezentant motor AG in identificarea numĂŁrului real de kilometri al unei mașini achiziționate (am demonstrat cu documente de achiziție). Mai este posibil acest serviciu ?
  13. cer colegilor un ajutor in vederea achizitionarii unui bmw (de preferat seria 5) cu precizarea ca bugetul este de 11.000 eur. fost detinator de 320d e91 an 2006. multumesc !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.