Jump to content

cristianro

Members
  • Posts

    2160
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cristianro last won the day on September 27 2019

cristianro had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cristianro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

-187

Reputation

  1. Pentru relantiul care pica uneori, cauzele sunt multiple, e mai greu de depistat.
  2. Ai ce-i face, ridica relantiul Tie iti e de consum, nu de performanta , asa-i ?
  3. Nu , pentru ca au motoare noi, nu uzate la.maxim si fara pic de putere. Doar cu relanti ar trebui cu 1-a sa poti sa pleci usor de pe loc, fara sa apesi acceleratia, apoi a 2-a, a.3-a, 4-a. fara sa se opreasca motorul
  4. Da comanda , dar regulatorul de relanti e deschis la maxim, asa ca... Regulatorul de relanti e ca un mic robinet care e in paralel cu clapeta de aer, doar ca relantiul e in limite f mici.De aceea trebuie sa cresti relantiul putin.
  5. E normal.Daca ar fi inchisa complet pe-unde ar mai trage aer la relanti in afara de regulatorul de relanti?
  6. SI DE CE NU PORNESTE? DE CE NU E FUNCTIONAL? Incearca sa-l vopsesti in alta culoare , poate merge!! Apropo: esti vopsitor?
  7. Creste pentru ca tu apesi pe un buton, care buton face sa creasca turatia .Partea mecanica ( motorul) nu are de unde sa stie ce consum de curent ai, singurul element e regulatorul de relanti care incearca sa mentina cat de cat turatia, dar regulatorul nu are de unde sa stie ce consum de curent ai. De aceea trebuie ca parte mecanica sa ridici turatia la relanti. E ca la bicicleta: dinamul aprinde un singur bec, iar daca pui 2 becuri , ele incep sa palpaie. La fel e si la masina.
  8. Da , dezaburirea consuma f mult curent, dar turatia de 750 rot e mult prea mica atunci cand ai consum maxim de curent, deoarece generatorul de curent nu poate sustine un asemenea consum, el fiind la limita de jos. Turatia la relanti ar trebui sa fie putin mai mare.
  9. Atunci cand pornesti dezaburirea, care e turatia motorului? E mai mica de 900 rot? Daca ai dezaburirea pornita si mai pornesti si faza lunga si radio , iti tremura mai rau? Asa ar trebui.
  10. E f posibil sa ai 2 probleme, unul e potentiometrul actionat de catre pedala , si al 2 -lea e clapeta de aer care e actionata de catre un motoras, si e de parte mecanica.
  11. Si la.mine e.la.fel 316i , 1.6 , model1995, la relanti e ok, cand se invarte roata turatia minima e in jur de 1300 rot, se opreste roata relantiul scade f usor catre 900rot. Daca nu ar fi asa atunci cand mergi bara in bara, motorul s-ar opri. Asa cum e acum eu pot misca masina de pe loc si de mers bara la bara, fara a apasa pe pedala de acceleratie. La tine.nu e normala acea fluctuatie in timpm ce se invarte roata. Apropo: la.tine acceleratia e pe cablu sau ai la pedala potentiometru?
  12. Ai tu baterie noua dar e incarcata? Inainte de a pune alt electromotor l-ai verificat pe noua baterie sa vezi daca invarte? Sau doar l-ai pus ca piesa de muzeu? Stii cum se poate verifica doar electromotorul?
  13. Orice hdd sau ssd se poate clona.Ai nevoie de un laptop o extensie de conectare la hdd si un program de clonare. Sau de scos hdd din cic si conectat intr-un PC obisnuit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.