Este o problema bine cunoscuta a acestor motoare n42,respetiv n46.Consumul exagerat de ulei si fumul albastru dupa cateva minute de relanti are ca si cauza simeringurile de supape.Zgomotul de lant pe care il face dimineatza la prima pornire timp de cateva secunde se trage de la intinzatorul de lant,care a fost proiectat umpic prea scurt(este necesara inlocuirea lui cu noul model revizuit,in cazul in care nu este prea tarziu fiind necesara inlocuirea lantului pinionului de la vibrochen si poate chiar si a patinelor de lant).tremuratul la relantiu insotit de un zgomot tip bataie(dar cu un sunet umpic mai gros)care se aude mult mai bine daca se desface busonul de ulei cu motorul pornit,iar masina da senzatia ca se opreste are ca si cauza supapa CCV care se gaseste sub galeria de admisie.referitor la garnitura de capac de culbutori,odata desfacuta necesita schimbata pentru a evita scurgerile de ulei pe galeria de evacuare din care rezulta un miros urat de ulei ars in masina.la intreaga operatiune mai trebuie adaugata si garnitura de pompa de vaacum.costuri: simeringuri supape originale 250 ron(febi sau alte marci aftermarket undeva la 150ron) garnitura pompa vaacum in jur de 30 ron. garnitura capac culbutori victor rainz aprox 230 ron. suruburi de la vanosuri 40 ron,care producatorul recomanda inlocuirea lor odata ce sunt desfacute.manopera 600 ron.Cam acestea sunt costurile daca nu trebuie schimbat si chitul de distributie.Lucrarea o pot face si eu(locuiesc in arad).Multa bafta