Jump to content

LedoE60

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530d e60 218cp

LedoE60's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am inteles,am sa fac testul maine in drum spre munca sa vad cum se comporta,multumesc!
  2. Da,este automata,m-am gandit sa nu fie convertizorul dar daca era de la el facea si cand era motorul cald
  3. Am sa fac o programare la un test original bmw. Aveti vreo recomandare?
  4. Am desfacut egr,l-am curatat era destul de murdar,exista posibilitatea sa fie blocat?
  5. Salut! Am si eu o problema la un e60 3.0d,atunci cand este motorul rece pana cand ajunge la temperatura de 90 de grade ,la accelerare lina pana-n 2000 rpm creste si scade brusc turatia cam 200rpm ,oscileaza si pe turometru si se simte in accelerare,daca o accelerez mai brusc sa sara acul peste 2000 nu face nimic,dupa ce se incalzeste merge perfect.Nu da cu fum,motorul are vlaga in el,nu scoate vreun zgomot ciudat,nici o eroare pe bord.
  6. Salut! Am si eu o mica problema,in urma cu ceva timp ,mai exact anul trecut am avut neplacerea de a ramane fara frane la o viteza de 90km/h pe Dn1,intr-un final am reusit sa opresc masina pe partea dreapta ,am desfacut carcasa de la filtrele de polen ,am scos furtunul de la servo si am constatat ca n aveam vacuum. A doua zi am scos pompa de vacuum si am vazut ca acel sproket care intra pe axa cu came avea piciorusele rupte,ok,am schimbat pompa de vacuum ,a mers fix un an. Anul asta la fel,am ramas fara frane pe autostrada A1,acelasi lucru ,pedala tare.Am scos pompa, de data asta axul pompei era tocit. Am luat o pompa de la dezmembrari ,care pana sa vina frigul a mers ok,franarea fiind in parametri ei. Ieri am fost pana la Sinaia ,drumul liber am mers constant 90km/h fara sa utilizez foarte mult frana,cand am ajuns in Bucuresti,frana era putin mai tare ca deobicei.Am oprit la un semafor si am facut cateva pedale de frana ,s-a intarit si abia dupa ce am turat ceva mai tare motorul si-a revenit. Am citit pe un forum ca exista posibilitatea sa se fi acumulat ulei in pompa de servo,inca nu am verificat. Mai este cineva ce s-a confruntat cu aceeasi problema? Astept un raspuns! Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.