Jump to content

savi0r

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320d e46

savi0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Am un 320d din 2000, 136 cp. Intr-o dimineata am avut un drum scurt de vreo 4,5 km si cand ma intorc, masina nu mai porneste. Exact asa am patit si prima data cand s-a dus pompa de injectie. pompa de acu am pus-o second de cateva luni. Pe pus in attach o poza cu erorile pe tester. V-as ruga sa-mi spuneti, dupa parerea voastra, daca iar e pompa de injectie de vina. Initial, aveam vreo 6,7l de motorina in ea si parcasem undeva cu inclinatie mare. Cand am dat sa pornesc, nu a mai vrut. Am crezut ca a tras aer pe instalatie dar am incercat s-o pornesc trasa, cu spray, nimic. Dupa ce am sters erorile, ramane doar ce cu immobilisation/alarm system si cea cu bujiile.
  2. Salut.Nu. Nu am testat-o. Astea pot fi cauzele pentru eroarea mea? Altceva nu?
  3. Salut. Va rog sa ma ajutati cu eroarea descrisa in titlu. Masina este un 320d, an 2000. Mentionez ca am schimbat pompa de injectie cu una second. Avansul este pe +1. Masina merge ok, dar in turatii joase, si chiar in turbo, nu o mai simt ca inainte. Nu are aceasi putere,pleaca greu, si undeva pe langa 2000rpm se aude un "fasait" exact pe la mijlocul motorului, ca si cum ar trage aer fals pe undeva. Dar pe elevator nu s-a gasit nimic spart. M-ar ajuta sa stiu care este cauza erorii din titlu. Multumesc
  4. Revin la acest post, in speranta ca poate ma ajuta cineva cu o noua problema legata de masina mea. Am reusit sa o pornesc, intr-un final. Problema e acu urmatoarea : masina nu trage si am un consum de 10%. Am inteles ca ar fi din pompa de injectie. Nu ar fi pusa la punct. Pornirea este si mai lunga ca inainte. Simptomele mele vin de la avansul de la pompa de injectie sau poate sa fie si altceva? Am incercat la 2 mecanici, dar tot nu a iesit cum trebuie. O data cu avansul pe tester la +5 si o data la -1,5, cum mi-a sugerat cel care mi-a reparat partea mecanica la pompa. Aceasi poveste in ambele cazuri : masina nu trage,consumul mare, pornire putin mai greoaie ca inainte.
  5. Salut. Mersi mult. Vad ca esti din Bistrita. Stii pe cineva care face ce ai zis tu? Eu sunt din Nasaud.
  6. Salut. Tocmai de aia intreb, ca nu stiu. Ce presupune resincronizarea ews cu ecu? Si care ar fi rezolvarea pentru imobilizator?
  7. Salut. Ma numesc Marian si in primul rand, vreau sa salut toata comunitatea. Este primul meu post aici, desi sunt membru de ceva vreme. Vin sa va cer ajutorul legat de o problema la masina mea, un bmw e46, 320d, an 2000. Istoria e urmatoarea : am masina de 3 ani si a mers foarte bine. La cateva luni dupa ce am luat-o, a inceput sa-mi faca niste probleme la pornire, in sensul ca uneori dadeam la automat si masina nu pornea. Invartea motorul doar ca nu pornea. Trebuia sa pun contactul de cateva ori si pe urma o lua. Asta de cateva ori in saptamana se intampla. A mers asa vreo 2 ani pana de curand cand am mers cu masina o zi intreaga, am oprit la un prieten 10 min si cand am incercat sa o pornesc, nu a mai vrut. Am dus-o pe platforma la un prieten mecanic si el mi-a sugerat ca ar fi pompa de injectie. Mi-a verificat cineva partea electronica si a zis ca e ok. Am trimis pompa la un service in Ploiesti care mi-a reparat partea mecanica ( cel putin asa mi-a zis tipul de acolo). Acu, masina face cam tot la fel. Se comporta ca inainte : invarte motorul dar nu porneste. Pe tester, apare o singura eroare care nu se poate reseta : Imobilizator/Sistem alarma. Daca are cineva vreo sugestie, as fi tare recunoscator . Stau cu masina de o luna si ceva pe tusa si nimeni nu stie sa-mi spuna de ce nu porneste. Plus ca mi-e si masina de serviciu. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.