Jump to content

cosmin86

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cosmin86's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut . am vazut problema ta si am zis sa iti dau o ideie. am un 520d din 2000 aceiasi problema am avut si eu acceleram si nimic moarta ,cum intra turbina sa zic ca se infigea un pic da greu de tot . pe esapament era jale ,ardea de numa gazele, multi au zis si io credeam cai catalizatoru infundat sau defect. am mers o zi si cu mufa de la debitmetru scoasa si nimic . pe scurt am schimbat debitmetrul si totul a revenit la normal merge brici,si esapamentul e normal caldut (prima data nu puteam tine mana langa toba).nici la mine pe tester nu dadea nimic ..costa ceva acel deb.. dar merita ,eu am pus nou ,dar se gasesc in tara si sh, acu depinde de fiecare.Sper sa tii cont de sfatul meu ca sunt patit si numa eu stiu cat am umblat pe la o gramada de minti (stralucite) degeaba..))
  2. Salut. . Am revenit mai optimist se pare )))) deoarece am rezolvat problema sau problemele ,pt ca erau 2 mari si late. . Prima buba era legat de pompa de injectie ,au schimbat acele garnituri la supapele de sens sau de volum constant(sper sa nu gresesc definitia),si totul a revenit la normal ,in ceea ce priveste pornirea dimineata. . Iar a doua problema legata de comportamentul deplorabil al masini in sarcina ,demaraj greoi ,lipsa de putere mai ales in urcare. Oscilatorul de presiune (debitmertul)defect. . Acum masina se comporta perfect, porneste la orice ora si trage forte bine ..)) mersi pt sfaturi ))
  3. am venit de la servis si ghici??? cum am plecat ) a nu mint ..!!!am facut schimbul de ulei).am fost si la alt servis parca sa zic ca ala ma mai linistit putin spunandu.mi ca ii trebe o diagnoza ,trebe lasata acolo pt a vedea cum se comporta la rece ,doar ca partea proasta este ca am programare peste app 2 sapt (: aici unde ma aflu acum este o sarbatoare generala si nu lucreaza nici un servis ,deci am venit cu ea inapoi tot asa ...printre altele am scos mufa de la debitmertul nici o schimbare tot asa prost merge,referitor la furtunele de vacuum de la electrovalve, tubulatura la turbo, verificare presiune turbina ,senzorul de presiune de pe admisie..inca nu au fost verificate , o sa tin cont o sa le verific si o sa iti zic ce si cum;).legat de injectoare :daca trec acele ore care ziceam io nu ma mai obosesc sa ii dau la automat cai in zadar si prajesc si electromotorul, o imping putin si gata. dar cand ajung la limita acelor ore si ii dau la automat porneste dar ca si cum ar porni in 2 3 pistoane oscileaza turatia si DA scoate fum timp de 10sec si are un sunet ciudat neuniform dar apoi isi revine complet, IN MERS NU SE OPRESTE ,doar ca nu are putere scade turatia si tre inferioara (vorbesc de urcare pe drum drept e ok).Frica mea mare este sa nu am nimic la pompa si sa o dau jos degeaba prima data o sa incerc sa le explic ceea ce ai zis tu in comm sa vad daca ii pot convinge .... ca stii cum sunt mecanici ( LAS DOMNE NE INVETI TU PE NOI) intre timp mai studiez netul mai iau cate un sfat de la voi si sper sa ii dau de cap pt ca eu iubesc aceasta marca si nu ma las pana nu o pun la punct cum am facut si cu celelalte))) ca na sunt masini vechi si nu sunt perfecte.... nici alea noi da astea... te salut.
  4. O sa tin cont de sfaturi colegule acuma ma indrept catre servis:).... sper sa aleaga calea corecta si sa nu vin iar acasa suparat:(. bujii plus releu bujii este de vazut ,avansul dereglat nu cred ca e cazul zic io ,daca gresesc corecteaza.ma? , pt ca merge rotund masina acuma nu stiu.Garnitura de chiulasa nu cred pt ca nu da apa, nu am pierdut ntigelul ,nu am completat .Ramane de vazut pompa respectiv capul hidraulic sau acele supape de sens din interior zic bine?? Mai apoi au ramas injectoarele pt ca faza cu furtunele cade si asta, ca nu am pierderi am urcato pe elevator controlata din fata pana in spate totu ok .referitor la injectoare imi poti spune te rog cum se manifesta daca are probleme cu injectoarele??pt ca in afara de pornire totul e ok aparte ca in urcare e foarte greoaie ,ca si cum am o remorca cuplata de ea .dupa ce trece de 3mii de ture mananca asfaltul (figurat vorbind )) la ce motor are nu cred ca ar fi posibil )))).dar dupa acea turatie se simte viata din ea pana atunci tre sa ma port frumos cu ea .....si inca cv , daca o calc mai apasat un pic am senzatia ca imi taie gazu ,apoi iau picioru o calc iar si e mai bine.ITI MULTUMESC PT RASPUNSURI ,EU AM MAI ZIS ACUM CATEVA CHESTII CARE CRED IO CA TI.AR FI DE AJUTOR ...ACUM DA.TI SI TU CU PAREREA POATE IESE CV . ?
  5. Este vorba despre un e39 din 2000.de la servis am venit ,cum am plecat asa am venit !!! imi cer scuze daca nu vb pe placul tau colegu "toy" asta era ultimul lucru la care ma gandesc acum sa sctiu corect altfel raman repetent... ce dreacu ma baieti este un site despre masini , omu vine suparat sa isi spuna oful (si da mai greseste gramatical vorbind )sperand ca o ideie de la un om patit sau o ideie stralucita de la un as in aceasta maraca ii poate rezolva problema .... in schimb primeste lectii de gramatica ...ref la masina daca doreste cineva sa imi dea un sfat e bine venit. deci mai pe larg: masina am cumparato cu problema asta stiam de problema asta cat de cat .fostul proprietar si eu o perioada am tinuto cu peste 30l in ea pt a porni dimineata la rece cum se spune,daca avea mai putin nu pornea .Acum de curand nu mai porneste nici daca are motorina juma de rezervor.am observat ca pe tur si retur intra aer .filtru de motorina schimbat restu schimbului de ulei cu filtre cu tot il fac maine am programare la servis. daca doriti sa ma mai intrbati si altceva va stau la dispozitie multumesc
  6. salut. Am si eu 520d si am o problema destul de sacaitoare,dupa cum urmeaza: daca las masina nepornita 7,8,10,ore nu mai porneste prima data daca avea peste 30l motorina pornea acum nu mai vrea nici cum, nici cu 40 de litri nici cu 15l.nu am nici o eroare in bord, pompa din rezervor am dato afar de 2ori au verificato functioneaza,vine motorina(am incercat sa le zic :poate nu functioneaza in parametri normali)nici gand au zis .pe tur vin bule de aer ,am luat o supapa de sens si am puso ,nu mai vine pe tur acum vine pe retur.nu ii dau de cap (( .dupa ce p pornesc prima oara(inpinsa)porneste toata ziua la sfert.ajutati.ma va rog! multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.