Jump to content

Rapi

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cannes, France.

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D (E46 - 136CP)

Rapi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Poate lucrul asta e posibil in Romania cu ceva cunostinte de mecanica dar eu stau in Franta unde mecanicii sunt aiuriti si nu fac nimic altceva decat sa schimbe piesa cu totul. Singura mea sansa este sa astept mecanicul roman sa se intoarca din tara peste 2-3 saptamani. Singura grija a mea este sa nu se inrautateasca starea masinii pana o duc la service.
  2. Stie careva care din aceste EGR-uri sunt pt masina mea? http://recambios-coche.oscaro.es/valvula-egr-bmw-serie-3-1145-67-gf
  3. Dar sigur sa fie EGR-ul?Ca daca ar fi cazul as lua unul nou si nu as mai "curata" nimic. Am uitat sa precizez la inceputul postului ca mai am o problema. Cateodata cand vreau sa pornesc masina nu o ia din prima, sare peste, se aud click-uri la motor apoi trebuie sa incerc iar sa o ia. Nu stiu ce poate sa fie..electromotorul?
  4. Habar nu am cat consuma.De la ultimul schimb de ulei am facut aproximativ 3500-4000km si acum sunt pe -100km. In ultimul timp am observat ca numarul de km la Oilservice nu corespunde cu numarul de km rulati.Imi scadeau km mult mai repede decat rulam eu cu masina.Asta plus fumul de pe esapament am dedus ca ceva imi mananca ulei-ul mult prea repede.
  5. Fumul este de culoare deschisa, nu este negru.
  6. Apreciez sfaturile voastre.O sa incerc sa ma folosesc de ele. O sa va tin la curent cu ce am facut. Orice ideea/sugestie este in continuare bine venita.
  7. Salut, Am un BMW E46 320D din 2000 si dupa ce l-am cumparat de la un "prieten" mi-a facut numai probleme. In primul rand mi-a bubuit Turbo pe autostrada (l-am inlocuit cu unul nou de la Garrett).Cand am inlocuit turbo am facut si schimbul de ulei+filtre. Apoi esapamentul mi-a picat (l-am inlocuit cu totul, cap coada). Jantele vechi erau de proasta calitate asa ca i-am luat OZ David pe 17" + Gume Michellin Pilot Sport 3 noi plus echilibrare roti. Placute frana inlocuite.Discuri frana fata inlocuite. Amandoua busoanele de la motor schimbate (unul era rupt, celalat era pe duca) De la un timp masina nu mai imi trage cum trebuie si imi mananca ulei foarte mult.Can accelerez mai tare la plecare sau la o depasire imi iese mult fum pe esapament (observ fumul cel mai bine seara in lumina farurilor din spate) Daca se poate sa ma ajutati cu o parere, un sfat, as aprecia foarte mult. Vreau sa incep sa cumpar piesele pana revine mecanicul din tara pe 25.08.2004 ca sa ma pot duce la el sa inlocuiesc piesele problema. Precisez ca nu ma pricep la mecanica, motoare, masina.
  8. Aici iti dau dreptate, si eu stau in Franta (Cannes).Te rogi la Dumnezeu sa nu ai probleme cu masina ca "mecanicii" francezi pentru o defectiune minora iti schimba tot cap-coada sau cum a patit un amic: "La pubela"
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.