Jump to content

Madox14

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Bmw X1 F48 2.0d Xdrive 140Kw, 2018

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Madox14's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. As avea nevoie de urmatoarele piese : Rezervor spalator parbriz cod :7331418, radiator racire motor cod :8586324 , radiator Ac cod : 9271207 , Deflector aer cu clapete active cod :8499132 , capota , tub pentru joja ulei motor cod : 11438580043 si garnitura, non-return valve cod : 11668513330, conducta vacum cod :11668650787 , baie ulei cutie automata Aisin GA8Y45HW si Loctite 5460
  2. As avea nevoie de urmatoarele piese : Rezervor spalator parbriz cod :7331418, radiator racire motor cod :8586324 , radiator Ac cod : 9271207 , Deflector aer cu clapete active cod :8499132 , capota , tub pentru joja ulei motor cod : 11438580043 si garnitura, non-return valve cod : 11668513330, conducta vacum cod :11668650787 , baie ulei cutie automata Aisin GA8Y45HW si Loctite 5460
  3. Am gasit postare aceasta in forum care este din 2017 : E in regula ce iti arata, autovehiculul tau are catalizatorul si dpf-ul in aceeasi incinta, doar modelele care nu le au impreuna au acel senzor. Nu are cineva o fotografie cu testul pentru comparare valori. Eu am gasit ceva dar -Exhaust temperature before cat. si exhaust -gas temperature before particulate filter sunt valori identice de temperatura.
  4. Masina nu era in mers , se vede ca DDE cere regenerare , dar nu era in regenerare la ultimul status apare ca nu era activa regenerarea. Totusi temperatura este bine sa fie cu -40,5 sau aceasta este cauza de nu porneste, fiindca nu arata km de la ultima regenerare , cert este ca a fost resetat filtrul fiindca arata durata 250k .
  5. Buna ziua. Am facut un scan cu ISTA+ si am o valoare pe Exhaust gas temperature before particulate filter care arata o valoare cu - 40,5 . Am citit ca asa ar trebui sa arate , sau trebuie sa cumpar altul ? Nu am nici o eroare, dar totusi masina nu arata ca ar face regenerari si este afumat esapamentul .
  6. Am cumparat de cateva zile un X3,177hp din 2009 si nu am avut nici o problema cu el, azi dimineata nu a mai pornit probabil bateria veche , am pus firele l-am pornit si am ramas cu martorii de airbag, frina de mana si 4x4 aprinse in bord. Am si eu un tester de uz casnic si nu pot sa sterg cele 3 erori .
  7. Am o problema cu check engine stiu ca ma eroare pe releul de bujii, bujia pe cilindrul 2 si ceva la egr. Daca sterg erorile nu mai apar decat daca opresc motorul de 3 ori, nu simt sa influenteze ceva in mers. Am schimbat egr si electrovalva si nimic.
  8. Msina in cauza este un Bmw e90 320d , 130kw din 2008 . Este recent achizitionata si dintr-o data au pornit singure stergatoarelecare nu se opresc decat odata cu oprirea motorului , vitezometrul a murit iar turometrul oscila, mentionez ca masina este automata nu mai avea putere si mi-au aparut o multime de erori de care nu pot da scap. Initial masina nici nu a vrut sa mai porneasca dupa ce am oprit-o . Nu stiu de unde sa incep ,orice sfat este binevenit.
  9. Nu am pornit masina din decembrie , iar acum cand am vrut sa o pornesc nu invarte, nu se aude nici un zgomot. Bateria o am din noiembrie 2018, am incarcat-o pe redresor. Mentionez ca impinsa sau trasa porneste si sta la relantiu fara probleme. Azi am dat jos elecromotorul, l-am pus direct pe baterie si porneste, bendixul impinge, l-am montat la firele lui de proba si nimic, deci nu vine curent in el cred. Nu stiu ce trebuie sa verific acum.
  10. Daca ai ajuns in limp mode putin probabil sa mai porneasca regenerarea. Eu am avut eroare pe bujia 6 am schimbat-o si tot nu am reusit regenerarea nici fortata din laptop.Doar prin curatarea dpf am reusit , mentionez ca la mine masina nu avea probleme cu turometrul sau altceva pur si simplu era prea murdar filtrul ,masina are 350 k.
  11. Am avut acceasi problema cu dpf s-a rezolvat cu demontarea lui si arderea intr-un cuptor la 700 g apoi suflat cu presiune. Din ISTA mie nu a vrut sa-mi porneasca nici fortat regenerarea.
  12. Deci pe spate este din bucse , poti sa-mi zici care si pe fata ?
  13. Am jantele pe masina din germania si am vazut ca manaca toate 4 cauciucuri pe interior . Am fost sa fac unghiul la 3d si se pare ca sunt k. De acolo am fost sfatuit da schimb cauciucurile 225/45/17 cu unele de la 235 in sus fiindca mai jos de 235 le trage si din cauza asta le consuma. Jantele sunt astea : 8JX17 ET:34 , model pe realom- spider spoke 158. Schimb cauciucurile sau caut alt service pentru unghiuri ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.