Jump to content

gmarius

Members
  • Posts

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

gmarius last won the day on October 8 2017

gmarius had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara, MĂźnchen

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

Recent Profile Visitors

12884 profile views

gmarius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

69

Reputation

  1. in 09/2017 avea ~213500km, acum are "144000 REALI"
  2. mi se pare mie sau baia a fost peticita cu o bucata de tabla de aluminiu striata?
  3. mda, acolo nu scrie daca e si pt xenon dar undeva am vazut un link si cu plasticul pt xenon. am sa il caut si postez
  4. pe aliexpres gasesti doar sticla: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-Car-Headlight-Lens-Cover-Polycarbonate-Left-Right-Light-for-BMW-E90-04-07-Car-styling/32834975174.html?spm=2114.search0104.3.14.3bb3f15bsOOmPg&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10320_10321_10065_10344_10068_10342_10547_10343_10322_10340_10341_10548_10193_10194_10084_10617_10616_10083_10618_10304_10615_10307_10302_5920011_10180_10313_10059_10184_10534_100031_10319_10103_441_10624_442_10623_10622_10186_10621_10620_10142,searchweb201603_25,ppcSwitch_2&algo_expid=f7795d79-05df-42b5-9831-7150381bfa65-2&algo_pvid=f7795d79-05df-42b5-9831-7150381bfa65&priceBeautifyAB=1
  5. Nu e nevoie sa dai baia jos. Motorul pe care l-am pus pe masina avea aprox 140.000km cu revizii la 30.000km si in baia de ulei dupa ce s-a scurs uleiul complet a ramas la fel ca si la tine umpic de mazga neagra. Chiar si dupa ce am spalat baia cu solutie de spalat motoare si cu spray de discuri, desi mazga s-a dus complet, aluminiul a ramas negricios. Motorul pe care l-am avut pe masina avea in momentul cand l-am dat jos 286.000km. Pana la 80.000km a avut 3 revizii de ulei si dupaia i-am facut la fiecare 10.000km schimbul. L-am desfacut de curiozitate sa vad cum arata la interior dupa atatia km. Baia de ulei avea 0 mazga si dupa ce s-a scurs uleiul de pe ea a ramas cu o culoare galbuie, in nici un caz negricioasa ca si la celalalt motor. Am spalat-o doar cu umpic de spray de discuri si aluminiul a ramas curat, culoarea lui normala. Aceeasi diferenta era si in blocul motor, al meu era galbui peste tot, cel de schimb negru.
  6. eu nu zic ca masinile din germania nu fac mult pe an dar de aici la 100k pe an e cale lunga ca sa poti generaliza. am scris mai sus: considerand 200 zile lucratoare pe an, atunci cand omul foloseste masina pt naveta/lucru. banuiesc ca tu conduci toate cele 365 de zile pe an cate 270km/zi doar din placere.
  7. de unde scoti cifrele astea? 200k in 4 ani la o medie de 200 zile lucratoare inseamna deja 250km/zi. 99% din cei care fac naveta cu masina nu depasesc 1 ora de condus dus + intors, iar in 2 ore la traficul de varf de la venire si plecare chiar daca ai autostrada fara limita cu greu faci 250 km in 2 ore. 400k in 4 ani sunt deja 500km/zi ceea ce pentru o persoana care nu isi castiga traiul din sofat e imposibil de realizat.
  8. la primul search pe google aflai toate informatiile. fenomenul se numeste dilatare termica. ideea lui calinus68 este buna dar s-a exprimat putin ambiguu: daca luam temperatura de referinta 20 grade, la aceasta temperatura 100l ulei ocupa 0,1m cubi. la 40 grade va ocupa 0,1014m cubi. depinde de temperatura de referinta dar da volumul creste si scade in functie de temperatura.
  9. cu mare placere si spor la treaba daca este totul in regula.
  10. Impresionant unde ai putut sa ajungi cu masina asta. Multa bafta in continuare si multumesc si pentru safturi.
  11. Multumesc tuturor. @enders: operatiunea nu este foarte grea insa principala sursa de stres a fost timpul limitat si cum tot timpul apar mici probleme nu am reusit sa ma incadrez cu totu ce mi-am propus in cele 3 saptamani. @Florin: ne vedem cu siguranta @Silviu G: sper sa fiu mai liber in perioada urmatoare si sa reusesc sa fac si un video @VladE46: da, masina a ramas cu cutie manuala. Am reusit intre timp sa izolez fonic si podeaua. Nu stiu acum cat este efect placebo si cat este intradevar efectul izolatiei dar mi se pare o imbunatatire majora cel putin la mersul pe autostrada. In plus parca si sistemul audio se audio mult mai clar. Aveam de mult in plan sa mai fac o modificare. Intrucat fac schimburile de ulei undeva intre 8000-10000km tot timpul stateam cu frica sa nu se distruga filetul de la busonul de ulei din baia de ulei. Am vazut ca in state folosesc foarte multi supapele de golirea uleiului de la Fumoto dar in Europa se gasesc foarte greu si la preturi duble-triple fata de state. Tot vorbind cu un prieten care este motociclist mi-a spus ca la motociclete supapele respective sunt folosite foarte frecvent si m-a indrumat catre un magazin care vinde asa ceva. Supapa se monteaza in locul busonului si are un sistem cu bila plus un stut la care se poate monta un furtun pt golire. Mai jos este si o poza de la primul schimb de ulei cu supapa "minune". Partea care ramane pe baia de ulei are in exterior 1cm si se incadreaza perfect sub scutul de plastic al motorului.
  12. da, ai dreptate sunt pt semnalizari. din cate stiu doar semnalizarile si faza lunga pot fi modificate din codare pe e46 ca si intensitate. pozitiile nu sunt 100% sigur dar eu cel putin nu am gasit nici un parametru.
  13. incearca urmatoarele daca ai facelift: SIDEMARKER_US aktiv GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT aktiv daca e pre-facelift: PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 pana la PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13 modifica din "ece" in "us" LAENDERVARIANTE_LSZ wert_02 SIDEMARKER_US "aktiv"
  14. Multumesc Da, un fel de lego pentru oameni mari
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.