Jump to content

Mistique15

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 2005

Mistique15's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Aceeas problema am avut-o si eu, este volanta, rulmentul de presiune de obicei il auzi in mers in sarcina, are un sunet asemanator cu rulmentul simplu de la "roti"
  2. Am mers pe autostrada pana in croatia vara asta, aprox. 1000 km si am facut consum de 5,6-9 maxim 130km/h .
  3. Cica l-a facut si e acelas cu cel din bord ) astept sa ma intalnesc cu el sa facem un test, ar fi cazul.. alimentam 10 l cand se aprinde becul si resetam km-u, btw ce consum ai la acel 116 ?
  4. Imi e coleg tipul, stiu ca nu ma minte sau chestii de genul... si am mers cu el am vazut cat de putin ii arata si in oras, ma rog m-am linistit acuma... mersi, apropo vad acolo ''in proggress'' imbunatatiri la ce preturi ai gasit barile ? sau inca cauti ? o aproximatie ? si vre-o idee unde as putea gasi bord M cele de la ace sa fie ca la 325i coupe cel care e cu culori la rpm, nu gasesc nicaieri si am vazut pe youtube la cativa..
  5. Deci sa inteleg, consumul meu este unul normal si nu exagerat ? Iar la cei care arata 7 si cv prin oras su ''avioane'' eram cat pe ce sa ma duc la electrician sa fac test de noxe si sa ii fac soft, a intrat paranoia in mine dupa ce am vazut consum la ala in bord 4.4 in afara, ci ca lui i se aprinde becul galben cand ii mai arata 190 km range... hmmm mie la 110 )
  6. Eu am e46, 320d, 150cp, 2005 la 235k km eu ma minunez cand va aud cu consumurile voastre extra-urbane de 4.5 imi vine sa imi f** palme, nu stiu cum mie pe navi si in bord imi arata 5.3 minimum care pot sa scot si asta spun la mers de 80,90 max 100, in oras imi ia 8,5 iar consump.1 bord+ navi arata 7,9 asta mers mixt, totusi mai mult in oras decat afara, deoarece am navi mare primul consum nu il resetez prea des am vreo 3000km de la acel 7.9 resetat iar al 2 lea il resetez mereu cand sunt curios sa vad cat scot, dupa ce alimentez, mai am un prieten tot cu un fl din 2003 320d si am mers cu el prin oras 6,7 maxim 7.6 ori ala e bolnav ori al meu e bolnav, ceea ce am observat indicatorul de sub turometru cel de la consum imi sta mai sus decat lui si la acceleratie usoara si la mers constant, are cineva vreo explicatie ?
  7. Buna ziua, detin un 320d e46 din 2005, am cateva nelamuriri si sunt curios de parerea voastra, masina tocmai a fost dusa in servis cel mai posibil va fi schimbat ambreiajul si volanta, ambreiajul prindrea deja sus scotea un sunet foarte urat chiar la atingerea ambreiajului si cateodata tremura la pornirea de pe loc, una din intrebari ar fi daca merita schimbata volanta sau se poate rectifica preturile ar fi urmatoarele, kit ambreiaj LUK 950 lei volanta cu masa dubla LUK 870 lei, ulei bag doar de bmw si filtre man, EGR l-am curatat acum 4 zile erau niste depuneri incredibile din cate am observat poate nici nu functiona era teapan rau de tot si in admisie la fel, intrebarea mea ar fi, avand in vedere faptul ca admisia nu a fost schimbata sunt in pericol cu acele clapete sa mi le toceasca in injectoare cam dece cedeaza alea cam la cati km ? Masina are 230.000km, o alta intrebare ar fi; am un anumit lag intre 1500-2000 inteleg ca masina nu este turata dar cumnatumeu a avut si el 2e46 ai a spus ca nu avea asemenea lag sfaturi pareri? Dece? inca un lucru care l-am observat si ma deranjeaza daca accelerez atent intre 1500-1900 si stau intre aceste turatii masina practic sacadeaza se misca ciudat aveti vreo idee ? Alt lucru la pornire dimineata la mai frig oarecum dupa ce pornesc motorul incepe si tremura si scoate niste zgomote ciudate este caracteristic acestora? Sper ca acest topic sa nu fie inchis caut raspuns la aceste intrebari de ceva timp si nu gasesc nimic concret sau exact la fel ca si la mine, daca ati avut si voi aceste probleme si le-ati rezolvat va rog sa ma informati cum ati reusit.
  8. Buna ziua, detin un 320d e46 din 2005, am cateva nelamuriri si sunt curios de parerea voastra, masina tocmai a fost dusa in servis cel mai posibil va fi schimbat ambreiajul si volanta, ambreiajul prindrea deja sus scotea un sunet foarte urat chiar la atingerea ambreiajului si cateodata tremura la pornirea de pe loc, una din intrebari ar fi daca merita schimbata volanta sau se poate rectifica preturile ar fi urmatoarele, kit ambreiaj LUK 950 lei volanta cu masa dubla LUK 870 lei, ulei bag doar de bmw si filtre man, EGR l-am curatat acum 4 zile erau niste depuneri incredibile din cate am observat poate nici nu functiona era teapan rau de tot si in admisie la fel, intrebarea mea ar fi, avand in vedere faptul ca admisia nu a fost schimbata sunt in pericol cu acele clapete sa mi le toceasca in injectoare cam dece cedeaza alea cam la cati km ? Masina are 230.000km, o alta intrebare ar fi; am un anumit lag intre 1500-2000 inteleg ca masina nu este turata dar cumnatumeu a avut si el 2e46 ai a spus ca nu avea asemenea lag sfaturi pareri? Dece? inca un lucru care l-am observat si ma deranjeaza daca accelerez atent intre 1700-1900 si stau intre aceste turatii masina practic sacadeaza se misca ciudat aveti vreo idee ? Alt lucru la pornire dimineata la mai frig oarecum dupa ce pornesc motorul incepe si tremura si scoate niste zgomote ciudate este caracteristic acestora? NU SUNT UN EXPERT NU MA PRICEP, TOCMAI DE ACEEA AM FACUT ACEST TOPIC, ROG SERIOZITATE MAXIMA, o zi buna!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.