Jump to content

Bogdan2000

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw E36 1992 1.6

Bogdan2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Acolo nu este vaselina deloc, nu am stiut ca trebuie pusa, nici nu a fost pusa cand le-am desfacut pe cele vechi
  2. Salut, am patit saptamana trecuta dupa 5 6 minute de functionare la semafor, s-a oprit motorul si nu a mai pornit, a fost necesara tractarea. In urmatoarele zile am mai umblat cu ea nu a fost nici o problema. In cursul zilei de azi am patit-o din nou, dupa ce am alimentat cu benzina nu a mai pornit din pompa. Ar putea sa fie ceva problema de la pompa de injectie? Rog daca cineva a mai patit, sa imi zica solutia:)
  3. Am discurile uzate... daca o ridic sus pe cric se invart usor rotile doar ca se aude cum freaca putin placutele de ele
  4. Salut, am schimbat placutele de frana pe fata la Bmw E36, an 92, problema este ca, la mers normal fara frane puternice, placutele freaca de discuri se aude un scartait, cand frana este actionata acel scartait dispare, dupa ce cobor un deal, se simte mirosul acela de "incins". Ceva idei?
  5. Am inteles. Multumesc pt ajutor. Momentan am pus un capac pe admisie unde e orificiul ala. Mie-mi lipseste furtunul si electrovana cu desavarsire
  6. Eu am butelia aia mare si neagra e acolo, dar nu am gasit nici un orificiu unde sa pun furtul... sau electrovana, cum arata electrovana?
  7. Revin cu o poza mai clara, mentionez ca eu am carcasa de la filtru de aer original.
  8. Salut, motorul este 316i, an 92, model M40B16, am observat ca de pe galeria de admisie imi lipseste un furtun, cel care e aproximativ langa cablul de acceleratie, si are suport si pe conducta de la filtru de aer cea cu diametru mare. Ma intereseaza intre cine si cine face legatura acest furtun, intre galeria de admisie si mai ce? atasez o poza. In poza furtunul care ma intereseaza e cel cu sageata rosie. Ca si solutie de moment l-am infundat cu un capac, pentru ca tragea aer fals pe acolo.
  9. O sa schimb iar termostatul sa vedem ce se intampla dar mi se pare absurd sa tot schimb termostatul odata la 4 5 luni
  10. Pana acuma cand nu o fost asa cald afara, mergea ok. Acuma de cand e cald afara a aparut problema asta. Oare sa fie din cauza temperaturii de afara, sa nu se mai inchida?
  11. Eu tot am studiat problema si din cate inteleg eu e cam asa. Termostatul se deschide la 90 grade, trece apa prin tot circuitul de racire, dar nu se mai inchide... normal ar fi sa se deschida la 90 dupa aceea cand scade temperatura sa se inchida la loc, astfel incat sa ramana ceasul tot la 90 grade. Oare se deschide si nu se mai inchide?:-?
  12. Ideea este ca, a mers normal, adica ajungea apa la 90 grade, se deschidea termostatul, dar tot la 90 grade ramanea acul indicator si dupa deschiderea acestuia. Acuma dupa ce se deschide termostatul scade temperatura apei, dar e buna ideea cu termometrul de camera am sa incerc sa vedem desi tind sa cred ca e temperatura lichidului e buna, pentru ca abia pot sa tin mana pe furtunul care aduce apa din motor in radiator. O fi ceva senzor defect? Nici nu stiu cum sa cred, doar din moment ce pana la deschiderea termostatului senzorul din _chiulasa_ masoara bine temperatura apei, iar dupa deschiderea acestuia sa nu o mai masoare?! nu stiu ce sa cred. Termostatul nu stiu de care este am cerut la magazinul de piese auto in functie de ceea ce scrie pe talon.
  13. Salut, am un BMW E36 din 1992, motor 1.6 benzina, tip motor M40 ( distributie pe curea ). Problema e cam asa, pornesc motorul ajunge la temperatura de regim 90 grade (acul ceasului de indicare pe mijloc) dupa care incepe si scade spre rece, pana la urma se stabilizeaza undeva aproape de albastru sau cu ceva mai sus. Mentionez ca am schimbat termostatul, pompa de apa, si am inlocuit antigelul, am aerisit instalatia. Piesele le-am schimbat in urma cu cateva luni. Daca pun mana pe conductele care intra si ies din radiator sunt perfect fierbinti. Pareri sugestii? Multumesc
  14. Am tot incercat sa aerisesc instalatia, am facut asa cu motorul rece: am pus antigel pana la nivel KOLT am pus contactul si aeroterma pe maxim am completat pana iar a ajuns la nivel am pornit motorul am deschis busonul de aerisire am stat vreo juma de ora pana nu a mai iesit aer cel putin momentan nu stiu daca aerisirea asta dureaza asa mult sau prinde undeva aer instalatia In fine am stat vreo 2 3 minute in care a venit doar antigel simplu am pus busonul la loc. Am facut vreo 20 km dar furtunele alea care merg la radiator sunt tot fara presiune in ele. Caldura merge prost. Am pus aproape 2 litri de antigel in motor si asta avand in vedere ca tot am completat zilele trecute Daca are cineva idei unde poate disparea antigelul sau pe unde e posibil sa-l piarda?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.