Jump to content

valmotor2

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://bitweb.ro
  • Yahoo
    valmotor2
  • Skype
    valmotor2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Calatoriile

Previous Fields

  • Masina
    BMW 118d (E87) - 2006

valmotor2's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Putere 122 cp, diesel, navigatie, sistem audio. O masina in stare buna, nu are probleme ascunse, accept orice verificare, am acte cu tot ce s-a facut la masina, revizii , reparatii si intretinere. VIN: WBAUG310X0PU48988 Nu accept schimburi, doar plata. Masina se poate vedea dupa ora 18:00 in zona lujerului pe Dr. Timonierului, Sau pana la ora 16:00 in eroilor , langa statia Berzei. PRET 5600 EURO / 25700 LEI Pretul este usor negociabil. Specificatii si dotarile masinii : ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAUG310X0PU48988 Type code: UG31 Model: 118D UL (EUR) E-F-R series: E87 Series: 1 Type: SH Steering: LL Doors: 5 Engine: M47/T2 Displacement: 2.00 Power: 90 (122 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 668 - SCHWARZ 2 Upholstery code: AFAT - STOFF MOIRE/ANTH Prod.date: 2006-02-06 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S4AK Interior trim finishers silver S8SP Control unit COP P9BF Navigation Package S200 Diesel particle filter S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S450 Height adjustment, passenger seat S473 Armrest front S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S606 Navigation system Business P735 Basic Package L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
  2. eu am cerut o recomandare un service care ar fi in stare, daca ati fi citit mai sus ati fi inteles ca la service-urile care le-am testat nimeni nu a stiut sau sa isi dea seama de problema. Nu vreau sa se faca experimente pe masina, ce pot sa zic, nene baga un deget de vaselina acolo ca asa trebuie ca e un arc care scartie. Serios, arc ? poate e un piston, la ala ce ulei bagi ? Problema ar trebui rezolvata, nu doar presupunere ca hai sa incercam sa bagam vaselina acolo.
  3. Nu vreau sa fac eu asta asta, prefer sa ajung la cineva care stie sa faca asta ca din ce stiu eu , trebuie dat jos plasticul ( de protectie si desfacut ceva la cutie sau undeva ) . Unde as putea sa ajung cu masina ?
  4. Am ajuns aici pana la urma. Am fost la diverse service-uri si am cam obosit, remarc ca trebui sa scap de masina cat mai curand ca nu e nimeni care sa rezolve problema. Am un BMW 118d din 2006 , 90KW iar problema se manifesta in felul urmator: Dimineata cand e motorul rece sau sta in parcare mai mult de 2-3 ore , zgomotorul dispare, nu mai exista ci apare dupa ce merg pana se incalzeste ceva la cutie. Zgomotoul se manifesta indiferent ca e motorul oprit sau pornit. Zgomotoul se aude ca un fel de arc si la apasare si cand iei piciorul dupa ambreiaj. Toata lumea spune ca e volanta, ambreiaj, rulmentul de presiune etc. Problema este ca le-am schimbat inainte sa apara acest zgomot la 187k iar dupa 5k de mers cu masina am acest zgomot. Am dus-o la garantie, mi-au schimbat din nou setul complet kit de ambreiaj si volanta, zgomotul a disparut pentru 1k km si iar a aparut. Din nou la garantie, de data asta mi-au schimbat volanta ca , atentie, are un joc si ca acesta este motiv-ul. Am zis, ok, problema a ramas nerezolvata dupa ce am parcus doar 100 km . Apoi am renuntati la acest service-ul si am fost la alte service-uri care m-au intors la problema cu volanta sau ambreiajul ( cea ce nu cred ca asta e problema, mai mult as suspecta un cilndru ceva, dar habar nu am daca masina are asa ceva , ma gandesc ca e doar o tija care impinge ambreiajul. Poate cineva s-a mai lovit de aceasta problema si poate sa imi recomanda pe cineva care a intampinat o situatie de acest gen si a rezolvat-o ? Va multumesc, Am un filmulet pe youtube cu problema mea, aici nu am idee cum incarc un filmulet. ( dati click pe text)
  5. Consum mediu 9.1 in Bucuresti dupa 231 km. Consum mixt 7.1 la 12k , mers legal. Masina: 118d 122 cp , 2006
  6. Buna ziua, am CCC navigatia business pe un 118d din 2006. Din ce observ, aceste fisiere sunt mai mari decat un dvd normal de 4.7, nu se mai poate elimina continut din el pana ajung la un dvd ? De exemplu sa elimin o harta ? Presupun ca daca iau EUROPE BUSINESS 2015 nu are harta Romaniei, nu ? Atunci ce as putea lua pentru acest model care sa aiba si harta Romaniei , cea din 2013 ? Nu conteaza daca este completa sau partial ...
  7. am să te rog ceva, fă un jurnal despre maşina ta, sunt foarte curios şi nerăbdător (poate şi viitori, posibil, proprietari) să ştiu ce părere ai despre maşina ta şi de ce nu 1.8 ? că văd consumul ĂŽntre 1.8 şi 1.9 este de 2 l, nu sunt tentat dupa putere, ĂŽn mare parte 85 % merg ĂŽn oraş, deci nu văd folosul total a puterii de 140 cp la 1.9. p.s. verifică PM.
  8. Sa nu fac alt topic, am vazut Z3-uri si prin RO care se invart in ziua de azi la preturi intre 5500 - 7500 euro. Sunt foarte tentat sa scap de BMW e39 2 l '98 pentru ca am constantat in 99% din cazuri merg eu deobicei si uneori cu prietena in masina, deci restul spatiului la e39 este inutil, ca sa nu mai vorbesc ca scot si un consum de 15-17 % in Bucuresti. Desigur nu prea as avea incredere in masiniile din RO asa ca va trebuie sa am noroc sa imi vand masina cat de curand si apoi sa caut o asemenea jucarie. Ma tenteaza un Z3 cu motorul de 1.8, este bun de ceva sau cel de 1.9, vreau sa ma opresc la motorizare sub 2l deoarece e rar cand merg peste 180km/h, asta cand se intampla sa plec in provincie. In majoritatea timpului 85% merg in Bucuresti, asta inseamna ca as opta pentru un motor de 1.8 de aproximativ 120 cp. Vad asemenea masini foarte rar ... ce se intampla cu ele? Masina imi pare foarte frumoasa si cred ca mi se potriveste la 1.82 m ai mei si la varsta de 22 ani . Am anumite intrebari, nu fac comparantii intre diferite modele, TT, MX7 si alte dracii similare ca mie acele modele chiar nu imi plac. Are idee cineva cum se comporta masina la intins? Dar in oras? Am inteles ca are suspensii dure, dar fiind ca serviciul e la 10 min cu masina, 20 de minute pe zi nu cred ca face asa rau la spate mai ales ca e drum foarte bun pe unde merg. Portbagajul ala e suspect, nu ca as avea nevoie de el, dar niste scule de pescuit, o minge si uneori cand ma aduc acasa o geamanta normala, este perfect ? Sunt foarte multe intrebari care as vrea sa le cunosc, m-am tot uitat pe youtube si mi-a placut cum se comporta masina , dar foarte putine pareri si nici macar obiective asupra masinii.
  9. Deci cu alte cuvinte, maÂşina meritĂŁ cumpĂŁratĂŁ Âşi reparatĂŁ ci doar pentru piese... VĂŁ mulĂžumesc!
  10. maºina este coupe, aºa am spus ºi eu, ar putea sã o cumpere pentru piese ºi ar face profit la vânzare dar timpul e lung În aºi scoate banii.
  11. MĂŁ tot ĂŽntreabĂŁ un prieten dacĂŁ meritĂŁ sĂŁ ia aceastĂŁ maÂşinĂŁ Âşi sĂŁ o repare cu maxim 3000 euro, eu i-am spus cĂŁ e un pic cam complicat Âşi reparaĂžia la aceea maÂşinĂŁ face pe puĂžin 5000 euro. Acum nu sunt eu aÂşa de sigur, vĂŁ ĂŽntreb pe voi cĂŁ vĂŁ pricepeĂži bine la maÂşini mai ales posesorilor care au avut Âşi Âştiu ce costuri sunt la asemenea jucĂŁri. Eu sunt abia la ĂŽnceput Âşi nu am trecut prin asta ĂŽncĂŁ. Aceasta este maÂşina: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+Cauta+!+++
  12. valmotor2

    tobe?

    Bunã seara la toatã lumea, Un bmw E39 520i, mã gândesc sã Îi pun o barã spate de m5 ºi sã Îi fac evacuarea la fel ca la m5 e39. Necesitã operaÞi majore , sau e deja totul gata ºi se pune numaidecât? Trebuie sã am ºi În vedere, În timp , diametrul pentru cã i-aº pune ºi un mic melc la motor cã 150 cp nu prea sunã bine pentru un 5-ar. Evacuarea aº vrea sã o fac cap coadã, pentru Început Începând de la catalizator la finala. Pânã vine ºi melcul care am sã Încep atunci ºi de la serpiºori, jos dat catalizator, poate am un noroc mic si Îmi cade În mânã un catalizator sport. Acum cum calculez diametrul optim, daca din motor cu melc nu o sa vreau sã scot mai mult de 200-220 cp, nici mãcar nu ºtiu cum va rezista motorul stock la puterea asta numai din kitul turbo, o sã fie un maxim de 0,5 - 0,6 bari. Nu vreau sã aud de ce nu am luat motor mai mare, bla bla, din motive normal evidente, maºina care fac maxim 10 k pe an, casco, asigurare, impozit - nu sunt milionar, sunt un amarat de cetãÞean care munceºte greu. Plus, este cineva cu modificari de genul acesta la motor, evacurare, sã Îmi poate oferi mai multe detali? BineÎnÞeles sã nu se ÎnÞeleagã prost, cã aº face asta imediat, nu am cum , dar Încet si sigur, da.
  13. Cei de la guvernare sunt handicapaÞi? Cã dacã este aºa eu pot sã Îmi iau adio de la E39 2i, din `97-`00 ºi prost am fost, atunci, cã mi - am vândut maºina E36 1.8 IS cu gândul sã Îmi cumpãr ceva mai bun. Pãi În cazul ãsta taxa mã costã 2000 euro , caz fericit dacã prind un model dupã 99 care e euro 3 . Dacã legea rãmâne aºa, În cazul astã o Înmatriculez la bulgari, nu am altã soluÞie, eu nu rãmân fãrã maºinã, mai ales fãra BMW. Nu este alt model care sã Îmi placã...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.