Zilele astea am avut aceeasi problema cu un e46 316ti. Crestea relantiul la 1600 si mai nou s-a aprins check engime in bord. Am pus testerul pe el si mi-a dat trei erori la a doua sonda Lambda, cea dupa catalizator. Mi-a sters erorile, s-a stins martorul si in 80 km s-a aprins iar. Am pus alte doua testere la alt mecanic si unul arata prima sonda Lambda iar celalalt tester scotea probleme cu Debimetrul. Atunci am banuit ca e de la benzina. Am mers pe galben pana mai aveam 50 km de parcurs si deja incepuse sa tremure masina la relanti. Am alimentat de la Rompetrol cu 30 litri efix95, am dat un sprint la iesirea din oras si cand m-am intors era alta masina. Asta s-a intamplat acum doua zile si de atunci nu a mai oscilat nici macar o data relatiul si nici martorul in bord nu s-a mai aprins, sper sa ramana asa. Benzina proasta era de la Petrom si uite asa era sa ma apuc de bagat bani fara rost. Asta a fost patania mea, sper sa iti fie de ajutor si ma tii la curent cu ce ai rezolvat. Problema cu clima nu am simtit-o la mine.