Jump to content

Ionut_mara

Members
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ørsta, Norvegia

Previous Fields

  • Masina
    BMW E70 235 CP

Ionut_mara's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

16

Reputation

  1. exista 3 termostate, termostatul principal, cel pt EGR si cel de pe racitorul uleiului de la cutia de viteze. Primele 2 au un impact serios asupra mentinerii unei temperaturi optime o motorului ; nu stiu daca se poate spune acelasi lucru si despre cel de-al treilea, desi si el deschide si da drumul antigelului mai departe....17107558267 asta este codul pt masina mea, pesemne codurile difera la alte modele, dar cred ca toate modelele cu transmisie automata au acest termostat
  2. unul dintre motivele pt care regenerarea nu pleaca este faptul ca nu urca la temperatura optima (vezi termostate) si evident bujiile.. verifica temperatura in ista sau in meniul secret. Ti s-a mai recomandat si mai sus sa schimbi termostatul...
  3. ce-mi plac userii astia care, dupa ce primesc sfaturi, rezolva eventual masina, dar nu mai vin sa spuna exact problema, de la ce a fost si cum a rezolvat-o... ramane totul in coada de peste...
  4. rezolvat, schimbat rezistorul, facut adaptarea si totul e perfect acum....
  5. GĂŁsești pe net kit cutie viteze, filtru +ulei. Neaparat ZF Lifeguard 6 , recomand și shimbarea furtunaselor și a adaptorului dp mecatronic..... In timp cauciucul ala ĂŽmbĂŁtrânește și nu mai mai tine presiunea...nu știu dacae voie cu reclama.... eu am luat dp Procars97.ro. GĂŁsești și pe cutietransfer.ro, sigur și pe alte site-uri...
  6. Cel mai bine ar fi ca atunci când se face schimbul de ulei sa se schimbe și furtunasele alea 4 de cauciuc și adaptorul de la mecatronic. In timp se crapĂŁ si ĂŽși pierd etansaneitatea, si pierde presiunea— de acolo si acele șocuri mici când bagi in D sau R. Pt ĂŽncĂŁ o ora in plus si câteva șuruburi in plus de scos se merita...Evident dupĂŁ ce se face schimbul trebuie urmatĂŁ procedura de reinitiere a cutiei și a solenoizilor.
  7. Intra in ISTA+ și regleazĂŁ ĂŽnĂŁlțimea. E o procedura standard;gĂŁsești și pe YouTube un tutorial cum se face. La mine era i diferența de 7cm ĂŽntre dreapta și stânga spate. Nu dureazĂŁ mai mult de 5 minute.
  8. Nu ma lasĂŁ sa editez postul, nu știu dc, dar filmulețul se numește BMW e70 bad vtg contol unit ??? part1
  9. Salutter, cam aceeasi problema o am si eu cu masina. BĂŁgatĂŁ frumos seara in garaj, fĂŁrĂŁ nici o problema, dimineața când s-o pornesc apare eroarea de 4x4. Menționez ca eroarea apĂŁrea ĂŽnainte sa apĂŁs pe start, iar cei de la service spuneau ca eroarea era tot timpul, nu putea fi stearpa. Schimbat motorasul( rotita de plastic era in regula), acum erorilepot fi șterse, dar reapar la pornire. Am ĂŽncercat sa testez motorasul cu el scos dp cutie, cu ISTA și merge cam 3-4 secunde dupĂŁ care apare eroare. Partea frumoasa acum vine. Verificat cu multimetrul mufa care iese din modul și se duce la motoras și primesc așa: 1. Cu motorul oprit am aproape 12 v ĂŽntre cablul maro(masa) și ala roșu(+). 2 . Cu motorul oprit am aproape 15v ĂŽntre cablul maro(masa) și ala mov subțire (semnal pt motorasul dp cutie) 3. Cu motorul pornit ĂŽntre maro și roșu am aproape 15v iar ĂŽntre maro și mov am 19v. Inseamna asta ca modulul e dus??? Menționez ca la mufa care intra in modul am voltaj normal, adicĂŁ 12.30 cu masina opritĂŁ și cam 15v cu masina pornita. Am gĂŁsit cablul de ĂŽmpĂŁmântare de sub toba stânga rupt, poate fi o problema cu ĂŽmpĂŁmântarea. O sa schimb cablul ala și o sa le verific și pe celelalte. Am pus și pe YouTube 2 filmulețe cu testul fĂŁcut la mufe.... a se cautĂŁ dupĂŁ” bad VTG module control??? part1”
  10. Salutare, ai rezolvat ceva cu masina?? ai rezolvat problema reconditionand turbina ? am si eu aceeasi problema, exact acelasi sunet care se diminueaza, aproape ca dispare dupa 10-20 km si vreau sa stiu daca sa ma gandesc la turbo sau e vreo fisura pe undeva prin furtune sau vreo garnitura care nu mai etanseaza calumea
  11. eu asa am rezolvat problema la e90 https://www.youtube.com/watch?v=WSLhC67HwOU. E foarte usor de demontat, lipit si montat la loc.
  12. Nu prea am avut ocazia sa testez suspensia--vremea si climatul mi-au cam pus bete'n roate. Desi nu duc lipsa de serpentine si curbe stranse pe aici fiind zona de munte acum pe masina am jante pe 16 cu cauciucuri cu balon mare, dar nu am reusit sa o testez pe sport+. Jantele de vara le am pe 19 cu balon mic---pe 40 parca. Oricum se simte mai bine decat in e90 chiar daca suspensiile pe e90 sunt noi noute schimbate cu o luna inainte sa o iau p'asta noua. Astept primavara sa o alerg calumea cu jantele de vara.
  13. Am incercat niste wraping pe partile alea negru lucios din interior- consola centrala, manere usilor si aeratoarele. Am folosit un autocolant care imita folia metalica de aluminiu; calitatea este destul de buna, daca dai cu degetul\mana peste folie simti striatiile. Pun poze si inainte si dupa. Voi ce credeti? politica site-ului nu-mi permite sa pun pozele la calitatea si marimea originala----nu se observa prea bine
  14. Aceeasi problema am avut-o si eu la masina veche ---vei ajunge ca, la un moment dat sa se blocheze de tot ala mic. De deschis pe ventilare mergea dar cand vroiai sa inchizi ala mic ramanea blocat si nu se mai inchideau la loc. Singura solutie este sa dezactivezi deschiderea pe ventilare a partii mici. Gasesti aici rezolvarea https://www.youtube....?v=EqmmFf9gARM. A mers imediat dupa ce faci exact ca in filmulet. Singura chestie care se schimba este ca, in modul ventilare nu se mai ridica ambele geamuri --ala mic ramane inchis.
  15. Salut Vlad, la motor, putere, cuplu.....nu se compara-----F31 e clar peste. La aspectul exterior imi place mai mult si fata si spatele de la F31----la E91 nu mi-au placut niciodata stopurile.....de aceea am si incercat sa ascund o parte din becurile pt marsarier vopsindu-le si lasand doar o fanta alba jos nevopsita. Desi este aproape identica in latime ai impresia ca ai mai mult loc inauntru in F31. Scaunele, de asemena imi place cum se regleaza, cum te cuprinde asa din lateral lombar si cum se basculeaza pe spate cu totul-----super tare. La E91 interiorul era din material care s-a ros destul de mult la ambele scaune din fata si ramanea patat tot timpul pe sezut. Consola in schimb mi se pare la E91 mai frumoasa mai ales chestia aia care iese si te ajuta sa-ti rezemi cotul------in schimb la F31 pare a fi un pic mai in fata consola si atunci au renuntat la aripioara aia de la E91. Interioarul este din piele cu niste insertii rosii si sunt doar cateva ornamente din plastic vopsite negru care nu imi dau impresia de cheap.....poate ma insel eu..... Volanul, comenzile de pe volan sunt inversate acum si au renuntat la butoanele de schimbat melodia cu un scroll pe care trebuie sa-l apesi prima data si apoi sa rotesti de el-----i se pare un pic peste mana ca nu poti sa treci direct la melodia urmatoare sau cea precedenta + ca dispere dupa 3-4 sec daca nu te hotarasti si mi s-a intamplat de multe ori sa ma prinda chestia asta cand urma o curba mai stransa prin oras unde trebuie sa rotesti calumea volanul si pierdeam totul si trebuia sa o iau de la cap. De asemenea volanul este muuuult mai usor la F31, nu mai este hidraulic ca la E91-----de fiecare data cand ma urcam in E91 dupa ce conduceam A2-ul sotiei aveam impresia ca intorc volanul de la 1310 . Sau cand veneam acasa in ro si dupa 3 sapt de condus masina inchiriata sa te urci in E91-----misto senzatia...... ceea ce nu este un lucru neaparat rau ----mie imi placea sincer mai greoi asa. Panorama nu mai este asimetrica ca la E91 si nu se mai deschide aproape toata. La E91 puteai iesi pe trapa afara din spate ( atasez o poza).....La F31 se deschide ca la orice masina cu trapa ---doar prima jumatate------mi se pare nasp. Luminile adaptive mise pare o chestie suuuper misto. Cum au gandit ei siguranta in trafic prin diminuarea intensitatii luminii atunci cand intalnesti o masina care vine din fata sau atunci cand ajungi o masina si vrei sa o depasesti..... farurile urmeaza curba atunci cand virezi volanul,.....super misto. Nu-mi place in schimb faza cu proiectoarele care se aprind cand virezi volanul-----pare masina stirba asa doar cu un proiector aprins. Sunt nevoit sa merg tot timpul cu ele aprinse. La F31 poti scrie cu degetul pe joystick acum pt a seta o adresa in navigatie sau pt a edita\cauta o melodie..... butoanele presetate de la radio pe care le poti preseta pt ce vrei. Doar te plimbi cu degetul pe ele si iti pare ce este presetat ( de exemplu pe 4 am pus sport drive---imi arata instantaneu cati cai folosesc si ce torque am----super misto si chestia asta. Portbagajul se deschide\inchide singur ; de ajutor cand ai mainile ocupate si nu vrei sa lasi sacosile jos, mai ales aici in Norvegia unde ploua destul de des... In principiu sunt foarte multumit de masina, inca mai am de invatat cum sa folosesc voice controlul '' call baby'' ---- Cred ca mai sunt inca de descoperit, dar nu ma grabesc......
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.