Jump to content

Tony Kx

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520i Touring 1995 e34

Tony Kx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Stie cineva unde mai poti duce pentru reparatii in Bucuresti un e34 benzinar? Nu as vrea sa mai aud raspunsuri de genul " nu ne mai ocupam de aceste modele vechi, dar va asteptam cu un model mai nou"- raspuns de la Bimmer Service... rog PM sau mesaj la 0755921142. Multumesc.
  2. salut, apelez la cei care au mai multe experienta si care au reusit operatiunea. unitatea DME a masinii are eroare permanenta de MAF ( am incercat cu 3 senzori si reapare chiar daca o sterg) si in plus masina nu mai sta la ralanti desi porneste la sfert si cateva minute merge impecabil. pana a ajunge la inlocuirea dme-ului am incercat mai multi senzori ( arbore, axa came, temperatura lichid racire, bujii, bobine, injectoare, pompa benzina, etc). intr-un final am achizitionat un DME sh din lituania care sa corespunda cu seriile de pe al meu. cumparat din china emulator ews2 ( functioneaza). am urmatoarele programe de diagnoza si interfete : carsoft 6.5 - pot accesa ambele dme-uri pentru a citi si sterge erorile, dar carsoft nu stie sa imi citeasca codul ISN. inpa-ediabas cu interfata ADS ( serial to obd plus cablu adaptor obd2 - obd1 ( nufa rotunda cu 20 pini) - pot accesa ews si citi codul vechi isn din ews, erori, stergere erori. imposibil sa accesez vreun DME. impa-ediabas cu interfata K+DCAN usb to obd. la fel, pot accesa ews dar nici un DME. mentionez ca am un laptop ibm vechi cu port serial nativ. am incercat sa modific cablul adaptor obd2-mufa 20 pini astfel incat sa nu mai fie pinii 17 si 20 uniti. am vazut pe interfata carsoft ca schimbul de date se face pe pinii 20 (txd2) si 15 (l-line). am venit din interfata ADS si cu pinul 8 pe care l-am conectat la pinul 17. am incercat toate variantele de conexiune pe pini.nici un rezultat. am incercat toate setarile de port com1 ( latency, rata transfer, tot ce am gasit). am incercat si alte variante de INPA-Ediabas. acelasi rezultat. am incercat sa citesc cu motorul pornit/oprit/contact pus. interfata elm bluetooth - suporta doar protocol OBD2 si nu vrea sa mearga pe aceasta masina. interfata Autocom CDP+ - nu stie de DME siemens MS40.1. daca reusesc sa citesc cel putin un modul cu ce am, banuiesc ca softurile si interfetele functioneaza. mentionez ca am facut modificari pentru interfete si in ediabas.ini ca sa functioneze in functie de interfata. nu reusesc sa accesez nici un DME si raman fara idei. am studiat tot ce am gasit pe net. suspectez ca DME-ul nu "se trezeste" cand il interogheaza softul. daca a reusit cineva sa citeasca DME siemens MS40.1/ 5wk9003 cu vreun soft, rog ajutor. si contra-cost, numai sa reusesc sa citesc DME-ul. sau sa anulez EWS-ul din calculatorul "nou". ultima sansa a masinii sau remat-ul. multumesc. :worthy:
  3. salut, conform Autodata si informatiilor pe care le-am gasit, daca deconectezi DME 5 minute si il pui la loc iar eroarea reapare ( 200 - control unit, memory fault), trebuie inlocuit DME-ul. asta am facut de mai multe ori si am refacut si toate lipiturile de pe cablaje. eroarea reapare. am gasit in lituania unul cu seriile potrivite si l-am comandat (se pare ca trebuie sa fie tot de pe masina cu cutie automata). am mai comandat si doua emulatoare EWS 2/3 in china ( unul de rezerva), acolo sunt 13 lei bucata iar la noi se vand cu 150-200 lei. asta este ultima ei sansa inainte de drumul spre Remat, ca altceva nu stiu ce sa-i mai fac. am sa revin cu informatii suplimentare dupa ce imi sosesc piesele si le montez.
  4. salutare, problema masinii a aparut prin iarna ( 520i touring/ M50B20TUB/ single vanos/ automata), ralanti instabil si oprire. am crezut ca i-am dat de cap temporar prin inlocuirea unei bobine care dadea la masa (gasit apa din zapada/ ploaie scursa in canalul bobinei 5, vreo 2cm de apa - nu cursa din motor), a mai mers cateva zile si acum sta in parcate de vreo doua luni. nu am avut acces pana astazi decat la Carsoft 6.5 si nu am avut prea multe date la indemana. saptamana trecuta am cumparat o clona autocom CDP+ / soft Delphi si am pus azi testerul pe ea ( cei de la bimmer service au spus ca nu mai au soft de diagnoza pentru E34 si ca ma asteapta cu un model mai nou, ce sa zic...). erorile gasite : 200 - control unit, memory fault si 68 - hot film missing ( MAF). banuiam ca DME-ul ( siemens MS40.1) s-ar fi putut praji cumva partial. dupa inlocuirea bobinei a mai mers doua zile si a inceput sa faca urat la ralanti, fluctuatii majore ( 400 - 1500 rpm), lipsa acceleratie si pe loc cu pedala la podea, gaze din greu la esapament si vibratii la motor ( ca si cum mergea in 2-3 pistoane). culmea este ca porneste la rece de fiecare data 'la sfert' si sta la ralanti perfect dar dupa 5-10 minute incepe brusc sa oscileze ralantiul si o ia razna. uneori face dupa 3 minute, uneori dupa 20 minute, uneori ( rar) deloc. daca decuplez valva de ralanti, uneori turatia se stabilizeaza. dupa incalzirea motorului, chiar daca nu face figuri motorul, sta sub ralantiul normal, pe la 550-600 rpm. nu mai zic ca daca pornesc aerul se opreste imediat motorul, ca si cum la ralanti abia are putere sa se invarta fara sarcina. Mai jos este lista pieselor verificate sau schimbate inainte de achizitia diagnozei Autocom: - senzor arbore cotit ( cumparat original) - senzor axa came ( verificat cu un aftermarket nou si cu un altul sh - a ramas pe masina cel original, de dinainte de problema) - bobina inductie ( noua, BERU, pusa pe rand la fiecare cilindru) - fise bobine ( noi toate, BERU) - bujii ( noi, NGK) - pompa benzina ( noua, aftermarket - ramas in final pe masina cea originala BMW ) - regulator presiune rampa benzina ( pierburg - nou) - curatat injectoare cu ultrasunete ( toate 'scuipa' spray fin, corect) - valva IAC ( verificat cu altele doua sh) - senzor MAF ( pus unul nou chinezesc dar verificat si cu inca unul sh original. la al meu chiar lipsea unul din filme, cel dinspre burduf) - sonda lambda ( verificat si cu sonda initiala venita pe masina acum 3 ani, masurat impedante) - masurat senzori ECT, IAT, TP, MAF, conform Autodata. primii doi incalziti cu aer cald si verificat daca impedanta este in parametri. - decuplat sonda lambda, ECT, IAT, IAC, MAF si pornit/oprit/verificat in mers ( pe loc) - verificat tot cablajul senzorilor pana la DME si masurat valorile pe toti pinii de la DME - verificat traseu vacuum, furtune cauciuc, garnituri throttle body si garnituri galerie admisie Nici una din aceste operatiuni nu a dat rezultat, masina face la fel. Nu cred ca este garnitura de chiulasa arsa ( nu am gaze/ulei/combustibil in lichidul de racire si nici nivel crescut in baia de ulei) eroarea de MAF o mai stergeam cu carsoft, uneori disparea dar sigur reaparea. firele masurate de la MAF pana la dme indica corect si totusi DME spune ca ' hot film missing'. la DME ar fi trebuit sa fie o tensiune de 5v care nu este pe respectivii pini ( cu senzorul MAF cuplat sau decuplat, eroarea activa sau resetata) Chiar si dupa ce stergeam toate erorile cu carsoft, la testul DME imi spunea DME status : ERROR, fara nici un cod. carsoft nu imi detecta codul 200. cu autocom am sters de doua ori erorile si au revenit : 200 (control unit, memory fault) si 68 (hot film missing). daca doua diagnoze dau cam aceleasi informatii, as inclina sa cred ca DME-ul este dus. pe langa astea, diagnoza de astazi mi-a mai spus urmatoarele : - temperatura aer admisie si lichid de racire : ambele constant -48 grade ( minus 48 grade) - knock control : inactive - ignition timing control : inactive - vehicle sensor speed ( VSS ): 255 km/h - tensiune sonda lambda : 0 ( zero) nu stiu ce as mai putea verifica in afara de a pune pe masina un alt calculator. am mai vazut valori citite prost de PCM-ul unui chrysler ( +120 grade permanent la admisie si stiu ca motorul era dar rau peste cap numai de la asta...) Sfaturi ? )) am inteles insa ca trebuie sa iau si modulele IMMO si EWS plus cip cheie daca vreau sa pun un alt DME ( sa corespunda de pe aceeasi masina)? Sau se poate anula imobilizatorul? Imi poate oferi cineva informatii despre inlocuirea DME-ului ( Siemens 5WK9003/ MS40.1 / 1744597)? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.