Jump to content

mehigh

Members
  • Posts

    199
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mihaijust@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti/Pitesti

Previous Fields

  • Masina
    520i '89 / 324TD '87

mehigh's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. mehigh

    Consum 530d

    13-15% consum in Bucuresti, E39 530d manual touring. 6.5% consum extra-urban, non-autostrada, incercat o singura data pe traseul Bucuresti-Cheile Bicazului, mers ca lenesii 7.5-8.5% consum extra-urban normal, autostrada si DN-uri, mers voiniceste. la cati km afiseaza in bord, masina merge inca bine, nu scoate fumuri de diverse culori, nici zgomote suspecte.
  2. nu ii trebuie partea mecanica pentru pilot, masina lui are DBW (drive by wire) si asta inseamna ca acceleratia este complet electronica de la pedala pana la pompa de injectie. ce arati tu in poza este pentru masinile benzinare si diesel cu DBC (drive by cable) unde, intr-adevar e nevoie de cele enumerate de tine. la DBW, in functie de masina, e nevoie doar de switch la pedala de ambreiaj (pt decuplarea automata a pilotului cand apesi ambreiajul la masinile cu cutie manuala) si de comanda fizica a pilotului, fie ca vorbim aici de butoanele de pe volan sau de maneta de Cruise control. masinile din generatia E39 vin pre-echipate pentru Cc, asta insemnand ca ai mufa undeva sub volan unde trebuie sa cuplezi maneta/mufa de la butoanele de pe volan, de la cercul de comenzi. spor la montat "chilotu'"
  3. neo, ca si tu ai touring ca si mine, unde mama lui e pus ampliful original al masinii?
  4. Dumi, sunt super prins la job, am fost plecat zilele astea dar nu am uitat de treaba cu testerul. regulatorul de presiune de care zice colegul de mai sus e cel de care iti povesteam eu ca l-am schimbat, insa dupa simptome la tine nu e ala - nici nu cred ca iti doresti, nu de alta dar se da jos galeria de admisie ca sa il poti schimba pe ala. poate reusim sa punem pompa mea de sub scaunul soferului la tine ca sa stii ce pas sa faci mai departe: iti iei pompa sau mergi mai departe cu investigatia.
  5. dumi - senzorul ala de pe filtrul de motorina masoara presiunea. daca mergi cu mufa scoasa, calculatorul foloseste o valoare presetata astfel incat sa iti mearga masina normal. daca zici ca se accelereaza greu, ai probleme ori la filtru ori la pompa. daca vrei ne putem vedea azi, vad ca esti din Bucuresti, si iti arat comportamentul la 530d-ul meu cu senzorul ala decuplat si cuplat (eu am display mare la ceasurile de bord si e mai darnic la informatii/erori). iti dau nr de telefon pe PM
  6. salutare, un filtru epurator pentru E39 530d fabricatie Mai 2000 - ma intereseaza modelul nou cu decantor, nu cel cu pasla, ce pret are? il pot ridica din Bucuresti? multumesc!
  7. verifica cablul de "-" de la baterie si cablul de "+" de pe electromotor/baterie. cred ca ai o problema la borne.
  8. reciteste postul meu dupa editare, am inteles din ce unghi privesti tu problema (cel al posesorului de cutie automata). eu am manuala, la mine nu conteaza daca urc, cobor sau merg pe drept - turatia vs viteza e aceeasi daca nu schimb treapta indiferent de relief. nu mai face recomandari pe forum sa opreasca lumea motorul la vale, nu stii ce pusti de 15 ani citesc si sar prin rape cu masina ca ua auzit ei ca ii trage gravitatia.
  9. culmea e ca am auzit, dar nu au nici o legatura cu ce te-am intrebat eu, din pct meu de vedere. explic si de ce. turatia motorului x raportul treptei de viteza x raportul diferentialului = turatia rotii unde in ecuatia de mai sus ai acceleratie gravitationala? discutia nu este despre "cati cai putere am nevoie sa urc un deal, comparativ cu cati am nevoie sa cobor o vale". EDIT - eu am facut referire la cutia de viteze manuala. poate tu te referi la automata, caz in care in ecuatia de mai sus punem si convertizorul de cuplu care duce la modificarea inputului pentru a obtine acelasi output. Prin input inteleg turatia motorului, prin output inteleg turatia rotii.
  10. cum sa difere turatia la 1 masina in conditii de deal/vale/linie dreapta daca mergi cu aceeasi treapta de viteza la aceeasi viteza? la tine la deal e mai turat motorul intr-a 3-a la 70km/h decat la vale intr-a 3-a la 70km/h?
  11. masina mea e din 2000 si are oglinzi de facelift cu rabatare electrica. si ca sa-ti raspund la intrbare, difera, da. cele pre-facelift sunt mai mici/scurte decat cele facelift. la facelift se potriveste si sticla de E38, la prefacelift nu.
  12. s-a jucat cineva pe la instalatia electrica, a mutat un + de unde nu trebuia. un electrician istet ar trebui sa poata depista problema cu o schita din BMW EDS a ceasului. un electrician care doar schimba becuri se poate uita ca tampitul si o saptamana la fire, si tot nu intelege de ce sunt atat de multe si cu atatea combinatii de dungi colorate. daca ai rabdare si cauti, poti remedia si tu problema, insa vei avea ceva de desfacut prin bord ca sa poti urmari traseul firelor. succes.
  13. incearca sa schimbi pompa de sub scaun, dupa simptome aia e aproape moarta, nu mai poate ridica presiunea in circuitul de alimentare si atunci cand ii ceri putere masinii, pompa isi da duhul. motorul cloncane la relanti pentru ca alimentarea in momentul ala se face cu motorina+aer. daca opresti si repornesti, nu mai cloncane pentru ca pompa, asa aproape moarta cum e reuseste sa umple instalatia si sa elimine aerul, insa in mers nu poate sa sustina nevoia de debit si presiune necesara motorului.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.