Jump to content

xmisterx

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Vectra B

xmisterx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Va salut, am un vecin pe care vreau sa-l ajut, are o problema cu navigatia la un BMW E53 3.0 diessel, problema este ca pe display-ul central apare doar sigla "BMW", radio functioneaza, butoanele, comenzile pe volan insa pe display nu se intampla nimic, poate stie cineva vre-o rezolvare?
  2. Cristianro: Vasul nu e cel original insa credema ca toate aerisirile facute sunt corecte, nivelul maxim pe vasul de expansiune e cam pe la jumatatea vasului, pana a colo am pus si eu lichid, problema e din alta parte. Aici vorbesti ceva de o supapa, unde e aceasta supapa si de cine e comandata??
  3. Va multumesc pt raspunsuri, am sa va rspund tuturor pe rand. Cristianro: nu se pune problema de aerisire si catntitatea de lichid ce a intrat in instalatie, i-am facut vre-o 5-6 aerisiri in mai multe moduri, cantitatea de lichid intrata in instalatie este de aprox. 6-7 litri, atunci cand torn in vasul de expansiune curge lichid si pe acel furtul de retur ce intra in radiator deci ajunge suficienta apa in motor. Legat de presiune da, ma refer la presiunea creata de marirea volumului lichidului.
  4. Povestea incepe c-am asa, masina a avut vasul de expansiune si radiatorul sparte, nu in urma unui accident, ci datorita faptului ca sa circulat cu ea cu lichid de racire insuficient in instalatie si presiunii ridicate ce sa format in circuit si binenteles nefunctionarii corecte a supapei de supra-presiune de la busonul vasului de expansiune( supapa nu a deschis deloc). Dupa acest eveniment nefericit, eu si proprietarul masini, ne-am apucat sa inlocuim radiatorul cu vas de expansiune cu tot, am inlocuit toate flansele de plastic( toate erau imbatranite), termostat nou, inlocuit pompa de apa noua, vascocuplaj nou(cel vechi nu-si mai facea treaba deloc), si alte cateva garnituri, role si cureaua de transmisie ce nu au legatura cu sistemul de racire. Dupa ce am terminat cu toate de montat, alimentat sistemul de racire cu antigel diluat asa cum trebuie si o aerisire ca la carte, hai sa probam masina sa vedem cum merge si surpriza... motorul nu se raceste cum trebuie, spun asta ca motorul nu se raceste cum trebuie pt ca din nou se creeaza o presiune foarte mare in circuit, apa nu fierbe, martorul din bord sta la jumatate asa cu trebuie sa fie, garnitura de _chiuloasa_ nu e fisurata(uleiul este curat, lichidul de racire este curat, motorul nu scoate fum deloc, bule de gaze in vasul de expansiune nu sunt). Dupa alte cateva cercetari, nervi si timp pierdut iar pe langa masina, am constatat faptul ca lichidul de racire nu circula in instalatie, am desfacut capatul furtunului de retur de la radiator cu motorul pornit dar RECE si pe acest furtun nu curge nici un pic de antigel, nici cu motorul in relanti nici cu el turat semn ca pompa de apa nu-si face treaba desi ea este noua. Aici se termina povestioara mea, sper ca nu v-am plictisit prea tare, orice sugestie idee este binevenita. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.