Jump to content

dep

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.acip.ro
  • Yahoo
    dep_cip

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita

dep's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cand actionez maneta pt stropitoare, la faruri merg e ok, iar la parbriz nu vrea nimic... Un jetulet micut anemic vine pe cel din stanga... Nimic in rest... Pompa se aude cum merge, apa nu vad sub masina sa curga... Sugestii?!?
  2. mi s-au furat oglinzile !!! de pasti... ambele !!! in procesul verbal de constatare cei de la politie au scris ca valoarea daunelor e de 150lei !!! si am fost tare frustrat cand am aflat cat costa de fapt... sticla (1573lei/buc - BMW Autotransilvania)... sa nu mai vorbesc de ansamblu care regleaza sticla - ca bineinteles ca l-a rupt cand le-a furat... recomand sa nu incurajam cumpararea de echipamente - "ieftine" - de provenienta dubioasa, de la "prieteni" - pentru ca e usor cand cumperi - si esti multumit ca ai luat produsul x la 30% din pretul lui... dar lucrurile se schimba total cand vezi ca-ti lipsesc tie... banuiesc ca in momentul in care nu o sa mai merite efortul hotului - in varianta in care nu mai are cui vinde bunurile... se orienteaza spre altceva... orice sfat de protejare a masinii e binevenit...
  3. legat de ulei: 25 - 30k de km recomandarea comp de bord - genuine oil BMW - eu cred ca asta e un atuu atunci cand alegi BMW - daca vrei sa schimbi la 5000... iti iei Dacie... " parerea mea"
  4. nu domnu... dar asta e urmatorul pas... desi presimt ca o sa aiba acelasi rezultat
  5. salutari dupa schimbarea discurilor de frana + placute de frana, parca nu se mai opreste masina ca si inainte... inainte era unul din punctele forte, ale masinii... se poate sa isi faca un "rodaj" si sistemul de franare pana se modeleaza noile placute dupa noile discuri?! orice sugestie e binevenita...
  6. salutari la un e39, 525d Touring, 2003, 210000km imediat directia merge greoi..!? capete de bara schimbate, telescoape schimbate+flansele de pe ele, gume+jante conf certificatului masinii... orice sugestie e binevenita...
  7. domnu... cum dai drumu la Webasto!? e39 525d turing 2002 facelift
  8. solutia mea schimb carburant - am inceput sa fac plinul cu motorina Mol Euro4 clasica - mirosul de gaze/intepator a disparut !!! (pana acum ca sa protejez masina (E39-2002 turing 525d - euro 3 )- si din discutiile avute cu diversi posesori care ziceau ca un euro 5 de la noi e ca si calitate un euro 4 in afara tarii (Germania) - bagam de la pompa Mol Euro 5 - si se pare ca asta era problema , eu vroiam sa protejez masina si cred ca-i faceam mai mult rau !!! spor la treaba
  9. cred ca am gasit explicatia la problema "inghetului" cu care m-am confruntat - poate nu e cea mai tehnica explicatie dar asta e punctul meu de vedere concluzie: roti umplute gaz - ok; suspensie inghetata - impropriu spus - inainte de a ajunge in parcare am spalat parbrizul cu jetul care-l au stergatoarele, cand am parcat-o intr-o parte cu 2 roti pe bordura, tot lichidul scurs de la spalare s-a prelins cumva pe telescopul din stanga fata unde fiind f frig - a inghetat bocna - asa ca telescopul nu se "flexa" - ramanea rigid, si cand treceam peste ceva parca nu aveam telescop de loc - parca era doar pe arc... a 2-a zi temperatura a crescut - zi insorita - si dupa masa dupa un drum de 30 km - totul era ok - mergea ca si inainte fara probleme
  10. salutari si la multi ani!!! o problema aparuta astazi la masina - manifestare ciudata - noaptea ajung cu ea totul ok parkez - afara super rece -12 grade Celsius arata in bord, am lasat masina - si cauza lipsei locurilor de parcare cu 2 roti laterale urcate pe bordura, rotile gume noi de iarna umplute cu gaz !!! manifestare - astazi cand am iesit cu ea - parca eram cu o dacie - salta si suna la denivelari ca si o dacie fara suspensii , fara telescoape !? ce credeti ca poate fi?! gazul din pneuri, sau telescoape *daca-s cu gaz- sau ulei) sa se fii lichefiat sau /si inghetat !?, pneul sa se fii aplatizat din cauza ca a stat intr-o parte?! orice idee e binevenita
  11. NU DOAR LA FRANARE !!!... la franare apar de fiecare data cand plaja e mai mare (200 franat 100) (100 franat la 70) si tot asa - asta am considerat=o obisnuinta deja - pt franare - in schimb, la fel cand mergi pe drum drept fin, in jur de 40km/h si aprox 80km/h apar vibratiile respective in volan si parca simtite in toata masina - apropo de inelele de plastic de la jante... la ce model trebuie puse sus - am pus jante de E60 - aveau inel pe ele, pe E39le meu - dar parca nu au intrat cu inelele puse... da... am pus inelele de plastic intra !!! dar tot nu am rezolvat problema... ciudat... am pus jentile de tabla (de iarna_gumele de iarna) si ca prin farmec cu alea nu vibreaza.... o sa reincerc o echilibrare - desi acum 3 saptamani cand au pus cauciucuri noi pe ele ziceau ca-s echilibrate.... (jante al de 16" cu gume noi de vara vibratiile apar ... la 40 - 80 - 120km/h cand turatia la motor e sub 2000 ture ..
  12. NU DOAR LA FRANARE !!!... la franare apar de fiecare data cand plaja e mai mare (200 franat 100) (100 franat la 70) si tot asa - asta am considerat=o obisnuinta deja - pt franare - in schimb, la fel cand mergi pe drum drept fin, in jur de 40km/h si aprox 80km/h apar vibratiile respective in volan si parca simtite in toata masina - apropo de inelele de plastic de la jante... la ce model trebuie puse sus - am pus jante de E60 - aveau inel pe ele, pe E39le meu - dar parca nu au intrat cu inelele puse...
  13. E o diferenta totusi. A ta vibra mereu, deci era destul de probabil sa fie de la jante, mai ales ca vibra toata masina si vibratia crestea odata cu viteza. In acest caz se pare ca in mers nu vibreaza nici masina si nici volanul . Apare o vibratie in volan si in trenul de rulare doar cand se actioneaza usor frana si doar la o anumita viteza, 50-60 Km. Daca ar fi fost discurile "ovalizate" ar fi trebuit sa se simta si in pedala de frana o pulsatie sau o vibratie. In cazul lui @defekt, dupa simptome, cel mai probabil pare a fi o frecare neuniforma intre placute si discuri. salutari ma bat si eu de o problema similara adica vibratii in volan mai intens si simtite in toata masina doar la o anumita viteza de ex la 40km/h si la 80km/h (- + 5km/h) mai apar ultima revizie la bavaria mi-au spus ca discurile ar cam trebui schimbate - cele pe fata fiind mai uzate (daca pui mana pe ele se simte diferenta de aprox 1mm max 2 fata de de santul - buza ce iese in exterior . acum cred ca problema se poate datora discurilor... DAR - tocmai am schimbat gumele cu unele noi (jentile le-am schimbat cand am trecut la vara - pana acum puneam problema pe seama gumelor ca erau de iarna... - ) jentile sunt de e60 dar sunt puse pe e39-le meu fara garniturile alea de plastic... alea nu intra... orice sugestie e binevenita
  14. E o diferenta totusi. A ta vibra mereu, deci era destul de probabil sa fie de la jante, mai ales ca vibra toata masina si vibratia crestea odata cu viteza. In acest caz se pare ca in mers nu vibreaza nici masina si nici volanul . Apare o vibratie in volan si in trenul de rulare doar cand se actioneaza usor frana si doar la o anumita viteza, 50-60 Km. Daca ar fi fost discurile "ovalizate" ar fi trebuit sa se simta si in pedala de frana o pulsatie sau o vibratie. In cazul lui @defekt, dupa simptome, cel mai probabil pare a fi o frecare neuniforma intre placute si discuri. salutari ma bat si eu de o problema similara adica vibratii in volan mai intens si simtite in toata masina doar la o anumita viteza de ex la 40km/h si la 80km/h (- + 5km/h) mai apar ultima revizie la bavaria mi-au spus ca discurile ar cam trebui schimbate - cele pe fata fiind mai uzate (daca pui mana pe ele se simte diferenta de aprox 1mm max 2 fata de de santul - buza ce iese in exterior . acum cred ca problema se poate datora discurilor... DAR - tocmai am schimbat gumele cu unele noi (jentile le-am schimbat cand am trecut la vara - pana acum puneam problema pe seama gumelor ca erau de iarna... - ) jentile sunt de e60 dar sunt puse pe e39-le meu fara garniturile alea de plastic... alea nu intra... orice sugestie e binevenita
  15. salutari o recomandare domnu... inainte de toate poti verifica bieletele de directie (capetele de bara) - o sa fii uimit ce se poate intampla cu directia (volanul dupa schimbarea lor...)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.