Jump to content

passionBMWE36

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

passionBMWE36's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salutare colegi, am instalat tot kitul ista, am un cablu de diagnoza K+DCAN si nu merge sa ma conectez la masina (E61). Am urmat toti pasii din postare, dar nu merge. ceva idei? imi apare asta: http://imageshack.com/a/img924/4267/mOjlRL.jpg
  2. Salut, Fara termostat, de ce sa circule doar in interiorul lui? Ar trebui sa faca intruna circuitul mare, prin radiator, nu? Stima ps. intre timp am gasit o fisura foarte mica, in radiator, undeva sub trager (sper sa fie de acolo toata problema)
  3. Salut din nou, Termostatul de la racirea uleiului pt cutia automata era bun, problema mare este ca am desfacut carcasa de la termostat si surpriza, lipsa termostat. Atunci ma intreb: de ce partea stanga este calduta si partea dreapta frige, atata timp cat acolo nu este termostat, apa ar trebui sa circule. Am mai descoperit un lucru, din care cauza probabil se incingea: nu aveam antigel deloc in instalatie, iar din cate am tot citit temperatura optima de functionare a motorului este 100-105 grade, deci la temperatura aia e normal sa fiarba, daca nu este antigel. Alte idei? Poate sa fie de vina pompa de apa, daca nu circula apa in ambele parti ale termostatului? Poate sa fie un dop undeva pe traseu? Help me, please !
  4. Salut baieti, De curand am intampinat si eu o problema la un 330i automat. L-am luat acum 3 zile, proprietarul nu mi-a zis de problema, cand am testat-o nu "s-a ivit" problema. Venind cu masina spre casa, am vazut ca se aprinde martorul de la nivel antigel, apoi se stinge...apoi iar se aprinde...am oprit, am desfacut busonul de la vasul de expansiune cu grija, bineinteles apa clocotea, in bord era la 90! Am facut aerisire pe loc, am completat cu apa si am reusit sa merg maxim 5 km, dupa care mi s-a urcat acul de la temperatura apei la aproape de rosu, am oprit, am facut aerisire vreo 30 minute, am completat cu lichid si am venit aproximativ 150km cu temperatura la apa pe prima linie dupa albastru, nu a mai urcat deloc. Cand am ajuns in oras, a inceput sa nu mai sufle aer cald in habitaclu si dintr-o data sa creasca apa la 90 si putin peste. Urmatoarea zi, am facut aerisire (instalatia avea presiune mare in ea) dar nu am reusit sa ma plimn 5 km, ca iar a ajuns la rosu apa. Ce am constatat: - caldura in habitaclu nu baga deloc - lichid de racire pierde, doar cand ajunge la peste 90 de grade, pana atunci nu curge nicaieri sub masina - furtunul gros ce pleaca de la termostat (cel din stanga, cum te uiti la masina) e caldut, cel din dreapta e fierbinte - motorul merge bine, nu fumega, nu am gasit pete in ulei, nici ulei in apa Ma gandeam initial ca ar putea fi termostatul, deoarece nu baga caldura tot timpul (cel putin acum nu baga deloc) ... dar daca o "calc" mai tare, e ciudat ca nu fierbe apa asa repede si caldura baga. Ma gandeam la pompa de apa...sau vascocuplaj(se poate ca pompa de apa sau vascocuplajul sa fi fost schimbate inainte, deoarece am vazut piulita noua)...dar acum dupa ce am citit acest topic, ma gandeam ca ar putea fi termostatul care raspunde de incalzirea uleiului la cutia automata, cum a avut colegul mai sus. Astept si alte pareri. Multumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.