Jump to content

qu3en_bee

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316ti

qu3en_bee's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. problem solved ! infipt un burghiu in lateral si tras de el, cumparat cheie noua de la reprezentanta, dw40 pt deschiderea celorlalte si mers la service fara antifurturi asa just in case ca mai dau de un idiot cost total 95lei si multe injuraturi pt autozone pipera, cica service profesionist, cu tarani care deblocheaza prezoanele cu ciocanele
  2. Atentie la serviceu la care mergi, sa aiba setu de cale pt modelul tau e46(pentru a pune distributia la punct), nu se poate repara in orice service pt ca nu toti au setu asta(am patit o). De cumparat: - simeringuri - garnitura chiulasa - suruburi chiulasa noi (la orice desfacere se schimba, sunt suruburi cu intindere)- trebuiesc stranse cu cheie dinamometrica si cheie unghiulara, nu trece cu vederea chestia asta , mesterul roman strange "la mana" dar exista niste parametrii pe care ii gasesti scrisi pe ambalajul de la garnitura *suruburile de pe axele cu came (care tin rolele distributiei) si placutele de pozitie a camelor se strang la fel, la cotele specificate de bmw cu cheie dinamometrica/unghiulara ca sa nu ai problema de "a sari de la punct" - Este un moment bun sa schimbi garnitura capacului de chiulasa si o-ringurile tuburilor de la buji ca sa nu pierzi ulei nici pe acolo. Atentie: inainte sa demontezi chiulasa se demonteaza vanosu care trebuie asamblat ax,rulemnti si arcuri pe suportul lui inainte sa l montezi pe chiulasa, nus e poate asambla direct pe chiulasa. Dupa interventia asta nu mai scoate pic de ulei si nici urma de fum, ulei recomandat e 0X40 maxim 5X40 (pt motoare uzate) Urmareste etapele astea sa fie facute cu cap si nu o sa ai surprize. Bafta!
  3. ms e o ide buna o sa incerc cu dremelu si dupa cu un tarod sa i dau un filet sa l trag afara...revin maine cu rezultate sper
  4. am uitat sa mentionez k mi a rontait si janta in incercarea de a scoate cu ceva
  5. buna, azi am patit-o un destept de la autozone mi a rupt cheia de la antifurt si nu numai ca a rupt o da a si ramas jumate in prezon:(( acum o sa comand o alta cheie de la bavaria dar marea intrebare este cum scot restu ramas in prezon? cunoasteti vreun service "specializat" pe aceasta problema in Bucuresti? help !!!
  6. dot 2010....as merge pe nankang ns 2 205 60 15 le am si in cartea masinii si sunt cauciucuri sport...ce ziceti?
  7. cei drept n am schimbat cauciucurile am lasat o cu ce am luat o adica niste fierstone tz300a si le am reinnoit pe cele de pe spate cu acelasi model ca erau cam uzate....mai bine imi luam alta marca... Ce modele recomandati pentru vara?
  8. Imi puteti recomanda ce dimensiuni de anvelope sa-mi pun pe un 316ti compact, jante pe 15. Probelma e ca aluneca groaznic pe ploaie si as vrea sa pun ceva mai lat, acum am 195/65/15 si pe stalp sunt doar 205/60/15 dar oare nu s ar potrivi si ceva mai lat...care ar fi maximu de latime pentru jante pe 15...multumesc
  9. Buna, Am un bmw e46 316 ti automat si cred ca am o problema sau ma intreb daca si alti posesori de automate pe acest model au aceleasi reactii. Cutia schimba ff bine si fara sa se simta insa cand stau pe loc la semafor si o bag din neutru in drive sau in marsalier masina se lasa destul de violent pe spate, se misca toata masina ...am mai mers cu alte modele automate si nu aveau aceasta reactie. Sa fie problema de vreun tampon de sustinere motor...sau e normal sa miste toata masina cand trec din neutru in D sau R...?
  10. a mea facea ceva de genu iarna sau cand statea mai mult gen o sapt, abia pornea si bolborosea pana pornea bine,am rezolvat problema cu niste bujii noi cu iridiu
  11. problema a fost rezolvata cu ajutorul recomandari de mai sus (0723306099 Teo) , ff tare Teo si rapid si ieftin. In alte 3 incercari mi s a recomandat doar schimbarea compresorului, la Teo doar mi a lipit ceva la el:-?? si acum in 2017 functioneaza mai bine ca inainte. Inainte de a schimba piese asa scumpe mai bine mergeti la o reparatie, bine ca inca mai exista 2-3 mesteri care stiu sa mai si repare nu doar sa schimbe piese
  12. buna, vreau sa impart experienta mea cu bestia mea( E46 316ti compact automata) poate o sa foloseasca si altora: problema 1: picura ulei la motor si de fiecare data cand o porneam facea fum, iesea de sub capota ca si cum lua foc - cauza - garnitura de la pompa vacum problema rezolvata problema 2: fum pe teava de esapament imediat dupa schimbarea uleiului cu un 0*40 ca la carte, cauza simeringurile invechite, dupa schimbare simeringuri nici o picatura de ulei consumata si nici un pic de fum sau miros in spate Masina din 2003 cu 180.000km , acum merge impecabil, sunt f multumita de achizitie. Am tinut sa scriu pentru ca in primele luni cand am luat o dupa n diagnostice si garnituri schimbate tot eu am gasit problema pe net...nu in serviceuri cum ar fi trebuit. Bafta in rezolvarea problemelor!
  13. gata asta e problema nu cupleaza fulia nu se invarte, am inteles ca dupa serie masina nu se gaseste si ca imi trebuie seria compresorului...care nu se vede (...cunoasteti vreun specialis inschimbat fulii?
  14. multumesc spune-mi te rog in ce zona este? si ti-ai reparat vreodata la ei aeru? ca am sunat la 2 serviceuri care au zis k nu se baga la aer sa repare .... dap functioneaza....dar aeru tot nu e rece... cand am facut reincarcarea cu freon si ulei, cei de acolo au zis ca avea de toate si la presiune buna, deci nu pierde nimic... daca stiti vreun specialist prin zona sectorului 1 sau 2 pls share , nu vreau sa ma duc la un necunsocut care sa bajbaie pe masina mea
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.