Jump to content

Bubaman

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Seria 5

Bubaman's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cum pot sa l blochez definitiv? Am schimbat un furtun mic care ducea in valva egr plus unul pe la turbina dar nu le am schimbat pe toate, sunt sigur ca sunt coapte ca unul din ele sa rupt intr un stil barbar cand am incercat sa l schimb, pe langa astea am schimbat valva egr cu alta dp un e46 320d este o diferenta dar tot cam la fel face... Probabil e ceva cu vacumul, si da am aflat chiar are DPF am gasit la motor pe bara sub capota scrie DPF in germana probabil a fost montat prin 2012...
  2. Voi incerca sa schimb toate furtunasele de vacum, sper sa fie de la ele )), egr ul mai necesita vre un reglaj de pe undeva dupa ce este schimbat? Intreb in caz ca hotarasc s al schimb desi voi incerca sa l curat pe cel care il are acum, posibil sa fie de la clapa aia de la turbina? Hmm ma seaca, ca nu stiu exact ce are... V am spus singura eroare pe tester a fost egr ul... Sa fie debitmeteul? Daca o avea ca cineva spunea ca nu ar avea, la relantiu nu pare sa aiba variatie la turatie sta fix acul doar ca de vre o doua saptamani parca vibreaza motorul mai tare se simte mai tare in scaun schimbator, nu face asa intruna... E destul de subtila trecerea de la vibratia normala la mai accentuata...
  3. Ideea e ca nu stiu exact ce are ia acolo, filtru de particulr sau catalizator da are ia ceva... Nu prea am cunostinte despre asta... )
  4. Pai normal nu am dar neamtu de la care am luat o cred ca ia pus, are ia un catalizator nou pus prin 2012 ca avea bulina verde in geam, deci teoretic masina nu era euro 4 dar acum cam este, din ce am vazut eu pe hartiile alea, ca are toate hartiile la el, certificat de garantie conformitate montare etc... Si nu prea am verificat conductele alea ce e drept, masina nu pierde ulei si nici nu mananca, de unde mai pui ca am si 0x30 full sintetic long life, asa a avut si inainte, masina doar pe uleiul asta a mers de cand e ia, si are 280.000 km reali ))
  5. Salutari tuturor, am o problema de fapt mai multe, stiu clar ca trebuie sa schimb termostatul pt ca nu sta temperatura la 90, scade, sta sub 90 pe la mijloc, ce vreau sa stiu este daca am mai multe termostate, ca daca am le as schimba pe toate, pe langa asta masina NU TRAGE, are fluctuatii de putere de pe la 1500 de ture in sus, chiar si dupa 2000, singura eroare pe care a dat o pe tester a fost EGR ul, as vrea sa l schimb si pe ala, l as schimba personal dar nu stiu daca mai trebuie vre un reglaj din computer sau ceva?! Am mai schimbat si convertorul de presiune de la turbina care cred ca se mai numeste si (electrovalva unisens?) si nici o schimbare, o fi actuatorul (clapeta) de la turbina?! Voi incerca sa schimb si electrovalva de la egr, dar oricum egr ul e jegos murdar... Un alt detaliu: consumul (litrometeu) nu l am vazut niciodata sa sara peste 20 abea abea daca a sarit de 15 la suta... De mentionat ca am avut si service ul facut, filtre, ulei, chiar si filtrul epurator l am schimbat...
  6. Clar nu are rost sa risti, pt 50 ron, am gasit la dezmembrari bratul cu bucsele, bolt si siguranta, o sa ma opresc pe la un service sa mi l monteze, pt ca celalalt dupa ce a iesit boltul pt ca s a largit siguranta, cand a iesit de acolo a cazut peste cardan si a lovit in saiba nituita dp brat si sa rupt, adica am pierdut bucsa, asa ca am considerat ca e mai bine sa cumpar bratul, pe brat am dat 70 ron, si montatul 50! (Urmeaza azi)
  7. Da, elevator, probabil ca poti si cu cric si capre da e mai simplu pe elevator, nu a desfacut nimic alt ceva, si eu din ce vazusem pe youtube aia desfaceau evacuarea si cardanul da merge sa bagi si mana printre ele, poate daca vrei sa schimbi totata timoneria e nevoie sa le dai jos, gen sa pui quck short shift...
  8. Gata, rezolvat, era larga o siguranta gen breloc de cheie o sarma rotunda si fiind larga sa pozitionat la un moment dat fix pe gaura unui bolt care a cazut, sarind de acolo sa lovit de cardan si evident ca mi a zburat alta siguranta plus o alta bucsa mica, sunt doua eu am pierdut o pe cea din exterior, baieti la service au improvizat o bucata de furtun plus o sarma, treaba autentic romaneasca, dar merge, cel putin pana gasesc bucsa si siguranta respectiva, nu a fost nevoie sa demontez, evacuarea, cardan sau scut... Daca are cineva idee de unde pot gasii cele mentionate ii multumesc!
  9. Da, un elevator si cineva care se pricepe, maine voi incerca sa o duc pe undeva, nu stiu unde si la cine, urmeaza sa ma interesez, recomandarile sunt bine venite, apropo este posibil ca timoneria (maneta) sa fi sarit de pe undeva si sa fi batut/atins de cardan? De aceea sa fi avut vibratiile alea sau troncaneli in maneta?
  10. Salutari, tocmai am pornit de pe loc si cand am vrut sa schimb din 1 in 2 nu mai intra, am incercat sa o caut umpic si am simtit si auzit ceva in maneta dupa care m am linistit, pedala de ambreaj e ridicata, adica pare ok se apasa la fel, maneta totusi e putin stramba, mai exact cum arata ea standard dreaptã spre ora 12 acum sta umpic spre 10-11, parca ar fi desfiletata spre stanga usor, si este/se simte ca la avion se duce in toate directiile, sa fie cardanul timoneria sau cutia? Ceva vre un pinion prin ea? A mai trecut cineva prin asta? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.