Jump to content

ervincostin

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 525 Tds

ervincostin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Nu am intrat demult pe acest forum si iti raspund asa tirziu. Am rezolvat cu pilotul automat dar martorul din bord nu se aprinde. In rest functioneaza perfect.
  2. pai daca crapa ... nu prea scap... eventual garnitura in fine De schimbat am scimbat pompa de apa si termostaul si da erau noi ... numai ca am vazut comentarii in care s-a schimbat si _chiulasa_ si mumu tot nu s-a rezolvat. Faza e ca nu am nici ulei in apa nici apa in ulei... ma gandesc ca imi scapa ceva thx.
  3. Salut, Am o problema cu e34 tds - a fiert de cateva ori motorul, am schimbat termostat, facut cateva ture cu masina - inca trecea de 90 daca forjam masina asa ca am schimbat si pompa de apa. Timp de aprx 2 sapt am mers cu masina, am turat-o mai mult, urcat pante etc... nici o problema masina s-a comportat excelent. Dupa cele 2 sapt, ma grabeam foarte tare si am tras cam tare ea si a fiert iarsai. M-am dat jos si am berificat furtunele unul era foarte cald, cel din stanga (partea soferului) si celalalt, (dreapta) ceva mai rece. De atunci fierbe de fiecare data cand trec de 2000 rpm. Nu am contaminari in lichidul de racire si nici in ulei..., furtunele sunt tari dar le poti strange, e un pic de presiune pe instalatie dar nu stiu daca este sau nu normala. Credeti ca este o problema la chiulasa sau mai poate fi si altceva? Teoretic s-a verificat si radiatorul sa nu fie infundat...
  4. Bine ar fi daca ceri ajutorul pe forum sa si postezi o rezolvare... Din pacate si eu am aceasi problema, daca cineva are idee as aprecia. Multumesc!
  5. salut, ti-ai rezolvat problema?
  6. Salut, am aceasi problema cu masina pe care ai avut-o si tu. imi fierbe apa numai daca merg peste 2000 rpm. Imi poti spune la tine cum s-a rezolvat?
  7. Salutare la toata lumea, De curand am achizitionat un bmw 525 tds, automat (e34), 1996 si dupa ce i-am dus pompa de injectie la schimbat de garnituri ca mi se facuse o mica balta de motorina sub masina am acum urmatoarele probleme: 1. Masina porneste greu, mai ales acum de cand e frig afara, si nu se misca de pe loc pana nu intra motorul in temperatura (pana nu ajunge acul la 90) Pe loc cand masina e in P sau N se poate tura, si se tureaza bine. Cand pui masina in sarcina D,R,2 chiar daca apesi pedala pana la KD nu se intampla nimic, turatia nu creste sau creste foarte putin max 100rpm si masina evident nu se misca de pe loc. Dupa ce motorul ajunge la temperatura, si urca o data sau de mai multe ori pana la 3-4 mii de ture in mers masina incepe si se comporta cat de cat normal 2. Avansul nu sunt sigur ca a fost reglat ok, intrucat a fost reglat oarecum dupa ureche. 3. Masina de fiecare data cand porneste porneste cu un Asterix in bord, care din cate am inteles reprezinta "winter mode", dupa ce tin apasat pe E cateva secunde asterixul dispare si nu mai reapare decat daca o pornesti iara. Deasemenea butonul care comuteaza intre modul sport sau economic este blocat intro sinigura pozitie si nu vrea sa se miste nicicum 4. Intrucat mi s-a intamplat sa nu mai porneasca cu aprx. 15 litri in rezervor, asta daca merge bine acul care indica nivelul, tind sa cred ca ar putea fi si de la una din pompele de motorina, am inteles ca ar fi doua, una in rezervor si alta sub scaun Mentionez ca pana acum i-am schimbat filtrele + uleiul motor + cutie, am incercat sa obturez egr si nimic, furtunul de la turbina se intareste si masina nu scoate fum alb cand e in mers. Orice sugestii argumentate sunt bine venite! Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.