Jump to content

Massyfoc

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e 46

Massyfoc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. " Debitul de injectie trebuie sa se incadreze intre 3 si 9 mg/ciclu.3 e valoare a cea mai mare.Se apreciaza la cald cu clima si consumatorii opriti.Avansul ,tot asa. -1,25 grade trebuie sa ai .Dar te rog vino vizavi de Penitenciarul Rahova,Express Diesel,Bogdan,si ti-o reglez cu comparatorul.Fara plata.Daca o tot depresezi,pompa,exista riscul sa sara si de la punct,e mai complicat atunci. salut ma poti ajuta cu punerea la punct a pompei de injectie la un bmw e 46 ?un nr de tel ,o adresa,un pret.multumesc frumos!!
  2. cred ca din vibratii piulita mea s-a desfiletat a ajuns in capatul filetului(nici nu se vede in poza),am duso azi la loc dar tija se misca f putin nu lucreaza cine stie ce(se misca foarte incet pe o cursa de maxim un cm)...vacuum am,deci e cv la geometria variabila(zic eu),si sper sa scap de prob aici,masina nu trage de mai bine de jumatate de an,am schimbat pompa de injectie(noua),debitmetre,furtunele de vacuum,electrovalve ,injectorul cu fir NICI O SCHIMBARE zilele trecute mi-am aruncat un ochi si am vz tija de la turbo fara contrapiulita,stiu ca o sa sp tester dar am obosit de 10 testere care dau 10 erori diferite,daca cunoaste un om de incredere in BUCURESTI cu un tester dys,as fii foarte recunoscator pt ajutor.....mentionez ca masina mea nu mai are nici un catalizator...poate influienta asta lipsa de putere?
  3. Buna ziua..am un bmw e 46 diesel 136 de cai,masina nu trage e moarta ?unde trebuie sa fie contrapiulita pe tija de la turbo!!Atasez si o poza!!
  4. multumesc dar sunt satul de testere,te duci in 10 locuri ai 10 erori diferite...tot vezi SERVICE BMW numai x-uri ,m-uri,dar defapt schimba uleiul si placutele de frana si cand ii intrebi de un test pt o masina mai veche gen BMW E46 NFL(NU AVEM DOMNE MUFA DE DIAGNOZA pt masina asta ca e NFL )P.S nu dau numele dar sunt unii tari si mari din ce isi fac reclama pe langa PIATA FERENTARI in BUCURESTI si au pretentii ca e SERVICE SPECIALIZAT BMW!!mai te pun si pe drumuri degeaba.....
  5. salutare baieti!!!Am si eu o prob cu un BMW e 46 diesel din 1999 136 cp,porneste perfect si cand ajung intre turatiile 2300-2500 motorul intrerupe scoate foarte mult fum de motorina dupa care fumul dispare daca continui sa accelerez!!!stiu ca o sa spuna toata lumea diagnoza,dar poate s-a mai lovit vrun coleg de prob asta!!MULTUMESC ANTICIPAT!!
  6. cine ti-a puso la punct ca vad ca esti din Dambovita!!!
  7. stiu ca electricianul a facut o aliniere cand ampus pompa noua sus!!!filtrul de motorina e schimbat de 4000 km ,pierdere de vaccum nu am!!o sa incerc sa o duc la BAVARIA BUCURESTI.revin cand rezolv prob
  8. Buna ziua.Am un bmw e 46 din 1999 ,136 cp,de cand am cumparat-o motorul nu tragea cum ar trebui si aici incepe povestea.Am inceput cu inlocuirea furtunaselor de vaccum si electrovalve,curatare egr.NIMIK...am puso pe un tester mi-a zis omul injector cu fir am cumparat unul 102 ohmi,i-a dat calibrare cu pompa de injectie motorul a mers mult mai rotund,pana aici SINGURA SCHIMBARE MINOARA dar forta motor lipsa....a urmat schimbare debitmetru ,verificat si curat senzor admisie ...NIMIK...pana intr-o zi cand 3 mecanici renumiti din zona au ramai uimiti si s-au pus de comun acord dupa ce au verificat masina si mi-au sp ca e POMPA DE INJETIE...am dat pompa jos avea finalul dupa partea electrica schimbat..... am luat pompa noua de injectie la fel MASINA NU TRAGE !!!am uitat se mentionez TURBO face pana la 2 bari ,tija se misca foarte bine,masina porneste la sfer,merge la relanti impecabil aproape ca nu se aude.......am schimbat ECU +Ews DUPA O MASINA CARE TRAGEA,mai nou cu frigurile astea am scos releul de la bujii....motorul porneste perfect deci compresie am.....are cineva vrun sfat?oricum dupa toate astea din toata saracia am de gand sa merg la BMW sa fac acolo un test!!chiar nu putem distruge mitul asta ca motoarele de 136 nu trag!!!Ce am uitat sa mentionez masina mea nu are catalizatoare si pe real oem am gasit ca are sonda lamda ceea ce eu nu am!!e adv?
  9. si eu patesc la fel + costul este destul de piperat undeva la 300 de lei zice ca daca nu il schimbi la timp pica turbina!!asteptam opinii!!multumesc
  10. cred ca e rezolutia mare la poza si nu ma lasa sa o pun.am gasit releul dupa cum mi-ai sp e cel alb cu un plus gros prin pe el,i-am dat jos capacul nu cupla,am miscat de doua trei ori si akm cupleaza doar dupa ce motorul porneste si se deculpleaza la 40 de sec !!!nu r trebui sa cupleze si cand pun contactul?
  11. Care este mai exact cel al bujiilor ti-am pus poza mai jos!!ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.