Jump to content

Radu_ed

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320d Efficient Dynamic

Radu_ed's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. uneori intra in "limp mode". Daca repornesc motorul merge iar OK o perioada.
  2. Salut, recomanda cineva un service de reconditionat turbine din Iasi? Am probleme cu geometria variabila: agata pe la 2000 de ture. Am facut o diagnoza la Turbolieder ->rezultat presiune mare in turbo. Mi s-a recomandat sa schimb cartusul turbinei + geometria + verificare actuator. Deviz ~2500 de lei. Am fost si la BMW Apan Iasi, am primit o oferta de 8700 lei pentru turbina (E90 ED 2011, km 180 k). Turbina nu consuma ulei, nici nu fluiera, de aceea as dori o a doua opinie, inainte sa reconditionez turbo. Meci, Radu
  3. Salut staticrzr, asa face si a mea, e90 ED, 05\2011, 175 000 km. Uneori se aude zgomotrul de lant foarte clar, alteori nu se aude deloc. Am observat ca dupa ce merg cu ea mai turat, probabilitatea sa se auda lantul e mai mica (probabil creste presiunea la ulei si intinatorul isi face treaba cu brio) Inainte sa schimb distributia, as incerca sa schimb doar intinzatorul de lant sa vad cum se comporta cu intinzator nou.
  4. Salut, felicitari pentru reusita , cati kilometri avea masina cand s-a rupt distributia?
  5. Salut, actuatorul turbinei se misca? Dupa ce pornesti motorul, roaga pe cineva sa o tureze pana in 3000 si verifica actuatorul.... ar trebui sa se miste. Dupa ce opresti motorul, actuatorul trebuie sa revina in pozitia initiala (undeva in partea de sus)
  6. update : am rezolvat problema:) Am cumparat un set de becuri (philips) pe care le-am montat pe amandoua odata ( becurile din exteriorul farului), Dupa ce am pornit masina, eroarea disparuse iar faza scurta mergea ok Merci de sfaturi
  7. Conform schemei, sunt 3 sigurante pentru faza scurta\lunga. Le-am scos si am pus o lanterna pe ele. Circuitul dintre pini sigurantelor nu era intrerupt. Dimineata am verificat luminile din nou. S-a mutat faza lunga pe becurile dinspre interior ( cele de langa radiator). Sunt sigur ca pana acum (cel putin la mine) alea erau pt faza scurta Iar becul din exterior( farul stang) nu se aprinde deloc. ( L-am verificat si pe ala, nu e ars) hmm.. nu-mi imaginam ca schimbarea unui bec, poate sa vina la pachet cu astfel de probleme..
  8. Salut baieti, dupa ce mi-a aparut o eroare de bec ars in bord, am dat o tura in jurul masinii si am observat ca becul de faza scurta de pe stanga ( cel din interior) nu mai mergea. Am schimbat becul( H7 12V, 55W) dar problema nu s-a rezolvat. Apoi am verificat becul vechi. Nu era nici ala ars. Am verificat si sigurantele - erau OK ( habar nu aveam unde-s, dupa ce am cautat pe net, le-am gasit in spatele torpedoului ) Dupa multe incercari... pune becul\scoate becul ( e o pozitie super de cacat).. nu se mai aprinde nici becul din exterior (faza lunga) Acum pe faza scurta nu se aprinde nici un bec la farul stang pe faza lunga se aprinde becul din interior(faza scurta) (care credeam ca e ars initial) Aveti vreo idee cum as putea sa rezolv problema? Masina e e90 2011 - fara Xenon Merci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.