Jump to content

Black M

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 91 Facelift

Black M's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Exact, Am dat jos rapid furtunul ce vine de la intercooler la agr si am bagat o carpa ca sa ''ii tai aerul'' cum s-ar spune. In momentul ala motorul ne mai avand aer sa se accelereze, s-a ''inecat'', s-a oprit.
  2. Salut Coscho, Nu am trimis-o la reconditionat ci am cumparat una gata reconditionata. Am dat turbina mea defecta plus diferenta si am luat alta reconditionata tot Garrett. Ideea e ca totusi nu cred ca oricine poate sa isi bage nasu la desfacut de turbina, schimbat tot kitul si reasamblat...cel putin eu nu :winkcool: Poate era mai ok un turbo original din schrott. Nu stiu.. Mersi!
  3. Salut mase, Ai dreptate e joc radial nu axial....era foarte tarziu cand am scris post-ul. Turbina nu are joc axial de fel ci doar radial care e normal(1mm cum ai scris si tu). Si totusi ce e de facut?
  4. Buna tuturor!! Va scriu in legatura cu o problema legata de un turbo nou ce a fost schimbat de jumatate de an. Masina este un 530D Kombi din 2004 218 Ps, caruia in luna August 2017 i s-a dus turbo(a luat-o pe ulei) si l-am schimbat cu unul reconditionat sau nou cum s-ar spune. Problema este ca am observat ca imi tot scade nivelul la ulei si tot la 3000-5000 km completam cate 800g ulei(BMW Twin-Power). M-am uitat pe scut era perfect uscat dupa care m-am uitat la furtune(Turbo-Intercooler; Intercooler-AGR, debitmetru Aer-Turbo) si am observat ca furtunul ce pleaca de la debitmetru de aer la Turbo era plin cu ulei. Am dat furtunul jos si spre surprinderea mea era tot plin de ulei din jur imprejur si sub turbo. :turned: Mentionez ca la temperaturi scazute ( intre -10 si -0) turbo fluiera atat la relanti cat si in mers. Dupa ce apa ajunge la 90 de grade nu se mai aude asa de tare dar totusi se aude. Interesant ca masina trage si nu am lipsa de putere si demaraj iar axul turbo-ului are doar putin joc axial. Cei care cunosc, ce ma sfatuiti? Va multumesc!
  5. SKW Iti multumesc frumos pentru raspuns!!! Da testerul a fost facut cu un Delphi nicidecum cu ISTA! Voi reveni cu un rezultat!! SKW, multumesc din nou!
  6. Buna seara, De curand am intampinat o problema la masina, aceea legata de farurile adaptive. Mai excat, numai functioneaze de fel dynamic drive-ul si nici autoleveling-ul si imi sta aprins intermitent becul verde de la blocul de lumini pe pozitia A. Menitonez ca masina este dotata cu aceasta optiune si a functionat perfect pana de ceva saptamani. Interesant este ca nici autoleveling-ul numai merge de fel. Am fost la un tester si mi-a dat doar o eroare AHL(faruri adaptive) si o eroare necunoscuta, dar sa imi spuna ceva concret...din pacate NU. Am studiat pe forumuri problema si am schimbat Modulul pentru Faruri Adaptive care se afla in spatele torpedoului si nu s-a schimbat nimic(Poza atasata) Sa fie oare senzorul de autoleveling ce este prins de telescop sau brat(numai tin minte exact) sau motorasele din faruri ce regleaza lupele? Sper sa ii dau de capat. Va multumesc frumos! Flavius.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.