Jump to content

bmw 52od

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520d

bmw 52od's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 450 ron cu montaj si diagnoza.Vorbeste cu cei de la service sa ti-l monteze de proba sa vezi daca au disparut simptomele.Eu asa am facut,altfel il montam eu(fara 70 ron manopera).Succes...
  2. Problema s-a rezolvat prin schimbarea releului.Motorul si-a schimbat complet mersul si aici vreau sa spun ca nu mai este zgomotos si nu mai tremura nici la cald (bujiile 7v lucreaza si la cald),nici la rece.La rece relantiul sta undeva la 1100rot/min aprox 1 min,apoi scade usor.Pana sa schimb releul relantiul la rece era sub 900 rot/min.Interesant este faptul ca si cu releul defect pornea la -10gr.C foarte usor,mai exact dupa o rotatie a motorului.Probabil ajuta si compresia destul de mult.Multumesc pentru sfaturi...
  3. Salut, Cand motorul este rece,la relanti se aude in bord,in spatele sau sub display-ul central un zgomot gen trepdatii.Cand motorul este turat,aprox 1000rot,nu se mai aude.Am desfacut partea centrala a plansei de bord si nu am gasit nimic slabit.Are cineva idee ce ar putea fi?Este un trepidat destul de deranjant.BMW E60 520D 2008. Multumesc..
  4. Poate sa-mi spuna cineva cat costa schimbarea distributiei(lanturi,intinzator,pinioane etc..fara pinionul de la arbore)?Masina este din 2008.Daca a schimbat cineva distributia il rog sa-mi dea si mie cateva detalii.. Multumesc..
  5. Astazi i-am mai facut o diagnoza cu un alt tester.Eroarea cu bujie piston arsa a putut fi stearsa.A aparut eroarea-lipsa comunicare cu unitatea de incandescenta(releu) care insa nu se sterge.Sa fie o problema de conductori electrici din moment ce nu spune ca e ars? Multumesc...
  6. OK,dar daca este releul pornirea nu trebuia sa fie greoaie,cel putin acum,iarna?
  7. Salut pe toata lumea, Am o problema cu un bmw 520d,n47 2008.La pornirea la rece,fie vara sau iarna,motorul porneste foarte usor(la a doua,a treia rotire a motorului),apoi dupa 4-5 sec.incepe si tremura aprox.10 sec.Daca in momentul in care incepe sa trepideze ating usor acceleratia(pana la max.1200-1300 rot),trepidatia dispare.Pe tester mi-a dat bujie piston 1 arsa.Am schimbat bujiile intre ele,aceeasi eroare.Am schimbat toate bujiile(cu altele originale noi,respectiv Bosch 7v).Rezultatul este acelasi.Am verificat fisele si am observata-mi vine curent pe ele astfel 1si2 -ascileaza de la 1,5 la3,4v, apoi 3si4 la fel,dar toate astea fara contact pus.Cand am capota sau portiera deschisa,lainterval de cateva minute se aud din cand in cand niste zgomote de cuplaj si decuplaj niste relee sau electrovalve.Curent pe bujii imi vine exact in momentul in care se aud acele zgomote,timp de cateva sec,apoi revin la 0v si apoi iarasi se reia ciclul.As dori sa-mi spuneti daca s-a mai intalnit cineva cu aceste ,,anomalii,.Mentionez ca bateria nu o descarca.Totusi nu cred ca releul este de vina pt.ca si la +35 grade si la -5grade simptomele sunt aceleasi.Cei de la reprezentanta mi-au spus ca zgomotul de relee si tensiune pe bujii sunt normale cand dezarmezi masina si deschizi portiera pt. ca se pregateste incalzirea camerei de ardere. Multumesc pentru eventualele pareri
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.