Jump to content

Mihaicr

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d

Mihaicr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salut , ma puteti indruma cu niste etape de demontare a unei bari de e46 non-facelift ?Mentionez ca bara are senzori de parcare pe ea , am cautat pe forum dar nimic concret . Multumesc.
  2. Singura diferenta sesizabila scoate mai mult fum dupa prima cheie atat in rest te asigur ca nu o fie alte diferente .
  3. salut , eu nu am avut filtru epurator de fabrica (cred) , i-am pus eu unul si in 50 de km mi-a picat turbina , l-am dat jos si merg fara de vreo 4000 de km si nu este nicio diferenta . bafta.
  4. Salut , de curand mi-am pus triple de facelift pe un e46 non-facelift , problema este ca imi stau pozitiile aprinse prea puternic vine prea mult curent , am schimbat si blocu de lumini am pus unu pt facelift , ce ar mai trebuii sa fac ?Si inca ceva imi stau luminile de la numar am leduri si stau aprinse mereu dupa ce deschid masina raman aprinse pentru jumatate de ora la o intensitate scazuta se vad putin noaptea ce sa aiba ?
  5. In primu rand ca nu au cum sa treaca de intercooler , in al doilea rand ca nu au cum sa ajunga in intercooler .
  6. zici tu ? explica-mi si mie cum s-ar putea intampla asta?
  7. Salut , ambele turbine au fost bune cand le-am luat , fara joc in ax iar paletii erau perfect normali , dupa 50 de km am auzit un suierat puternic si mi-am dat seama ca vine de la turbina , am scos furtunul si am ramas socat de cum aratau... injainte sa se intample asta am verificat filtru epurator si surpirza ca nu-l aveam deloc , am luat unul folosit de la un prieten iar dupa a aparut problema cu turbinele , este posibil sa aiba si asta un efect , dar si faptul ca aveam o bucata de plastic din filtru de aer rupta ma face sa cred ca a tras turbina plasticul si a ros paletii ...nu stiu ce sa mai cred si ce sa le mai fac ...Prima turbina are paletii la fel de tocati , abia dupa ce s-a distrus si a doua turbina am observat ca lipseste plastic din filtru de aer , iar filtru epurator l-am dat de tot jos , acum merg fara , am turbina din imagine pe masina , nu mai suiera si functioneaza perfect normal , motorul trage ...daca se rup paletii nu au unde sa se duca decat pe evacuare din cate stiu eu ..
  8. Cumetre ma lamurisi , nu stiu de unde ajunsesi tu la concluzia ca nu mai trage masina cand eu scrisei clar ca trage perfect , daca masina nu tragea crezi ca intrebam de prost daca pot sa merg cu ea asa ? era clar ca e turbina dusa nu ??...Daca tu dupa mintea ta crezi ca masina vibreaza dupa turbina inseamna ca tu cunosti alta mecanica decat restu lumii...Masina vibra si cand era turbina impecabila asta asa ca fapt divers ca oricum nu are legatura dar ca sa te lamuresc ...Ma rog , poate are altcineva alta parere mersi oricum de ajutor .
  9. Masina trage cum trebuie , iar presiunea pe tester este in parametrii normali , nu am de ce sa fac treaba asta ...
  10. Va salut , de curand sunt proprietarul unui bmw e46 2.0 diesel , problema este ca am schimbat 2 turbine , ceva imi toaca paletii ...Am fost la un service si mi-au gasit o bucata de plastic din filtu de aer sparta , au zis ca a tras turbina tot plasticu si asta a fost cauza , insa ma cam indoiesc , la tester presiunea la turbina era perfecta chiar si cu paletii in starea asta si mi-au zis sa merg linistit cu ea ... va cer si parerea voastra , ce riscuri exista ? Alta problema ar mai fi ca am un vibrat puternic se simte in masina numai la relantiu care oscileaza uneori putin pentru ~ 2 sec e posibil sa nu fie pompa pusa la punct ? pe tester nu am avut nicio eroare ...Cam asa arata turbina :
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.