Salutare!
Am fost recent pt ITP si mi s-a spus ca e prea mult O2 in gazele evacuate, asa ca m-am dus la un service BMW sa mi se spuna de unde este problema.
La reprezentanta BMW in teste a iesit O2 10.57% si Lambda 2.046 la 660 rpm si O2 10.48% si Lambda 2.015 la 2490 rpm. CO este 0, CO2 este 7.10 si 7.30, CO corr. este 0, HC este 1, NOX este 0, Oil temp este 108 si 109.
Mi s-a spus ca senzorul NOX trebuie inlocuit si curatate catalizatoarele. Insa dupa ce am mai citit pe net, pare ca valorile astea au legatura cu senzorul/sonda Lambda? Nu inteleg de ce ar trebui schimbat senzorul NOX. Mentionez ca au fost schimbate toba finala si intermediara prin 2015, poate sa intre aer pe la imbinari pe unde s-a sudat sau sunt slabe sanse sa fie asta problema? Senzorul NOX este foarte scump, mi-as dori sa elimin toate posibilitatile inainte de a-l cumpara.
Cum credeti ca ar trebui sa procedez sau care este cea mai probabila cauza a problemei?
Multumesc!