dragii mei, am motocicleta la iernat intr-un garaj neincalzit insa rareori temperatura scade sub zero grade. acum cateva zile, mi-am dorit sa verific daca bateria cumparata in septembrie si pusa pe motocicleta, este in stare de functionare. am pornit motorul, care a plecat "la sfert". fara sa o cobor de pe cricul central. dupa aproximativ trei minute de functionare, teava de esapament a devenit rosu incandescent. m-am speriat si am taiat gazul. avusesem timp sa ascult motorul (dupa parerea mea de novice in mecanica, mergea rotund), iar fumul avea culoarea normala, albastrui cu o tenta de alb, probabil din cauza condensului produs la contactul cu aerul rece. nu am semnalat urme de depuneri particule nearse la iesirea din teava de esapament atunci cand am verificat cu palma. nici nu-mi mirosea palma a benzina iar presiunea gazelor la iesirea din teava de esapament era destul de puternica, in limitele normale. pe bord, niciun martor de avarie nu si-a facut simtita prezenta. ma puteti ajuta cu un sfat? care credeti ca ar fi problema? teava s-a inrosit rau de tot, cum niciodata nu am mai vazut vreo teava de esapament, pe o lungime de aproximativ 25-35 de centimetri, imediat dupa iesirea din blocul motor. cu stima, astept orice sfat sau sugestie! motocicleta? bmw f650gs din 2007, aproximativ 11000 km.