Jump to content

Bogdan1991

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 330CI

Bogdan1991's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stai linistit masina il da afara singura si 0,5l nu este mult o sa mai traga si filtrul de ulei verifica dupa 10km-20km cum este.Bafta
  2. Nu inca nu am avut timp dat o sa ii fac sa vad ce are.
  3. Am un e46 coupe si am ASA Wheels Model:JH8 18" pe spate le am mai late 255/35R18 si imi atinge aripa la denivelari pe autobanda sau daca o calc tare in linie are momente cand atinge aripa. Si jantele sunt omologate pe masina iar pe spate am suspenie Turbo BOGE pe gaz. Precizez ca de 2 saptamani imi atinge aripa ce poate fi oare?
  4. Salut ma poate ajuta și pe mine cineva cu o parere despre o problema la un bmw 330ci e46 pentru ca eu nu ĂŽi dau de cap. Ăn urmĂŁ cu douĂŁ saptamani am ramas fara baterie la masinĂŁ, defapt nu mai pornea se aprindeau farurile si toate becurile ĂŽn bord am incercat sĂŁ o alimentez din fata cu cabluri de la un alt bmw model identic insa aceasi lucru, apoi am constatat ca bateria este terminata si in scurt, am cumparat baterie noua masina a pornit am mers cu ia 2 zile insa nu am abuzat de acceleratie dar cand am incercat sa o calc nu mai trage deloc de la 1000rmp pana la 3500rmp apoi trage bine dar este groaznica in plansa de rmp pana la 3500rmp se accelereaza greu si intrerupe gen nu are aer suficient sau benzina. Am verificat valva disa, este inregula clapeta are si vacum, am scos mufa la debimeteul de aer acelasi lucru am o sonda lambda defecta dar imi dai din putere doar cand motorul ajunge la 90° dar si inainte cu sonda tot tragea bine acum un tico mi se pare foarte sprinten:)) pe langa cum pleaca ia. Si o alta problema care ma pus pe ganduri este ca are momente in care incerc sa o pornesc si nu porneste daca nu ii dau la automat timp de 5-8 secunde. Mam gandit pana acum sa mai verific clapeta de acceleratie si filtrul de benzina m-ar ajuta niste sfaturi pentru ca nu am timp sa ma duc cu ia la service plus ca sunt in germania si costurile sunt foarte piperate.
  5. Salut ma poate ajuta și pe mine cineva cu o parere despre o problema la un bmw 330ci e46 pentru ca eu nu ĂŽi dau de cap. Ăn urmĂŁ cu douĂŁ saptamani am ramas fara baterie la masinĂŁ, defapt nu mai pornea se aprindeau farurile si toate becurile ĂŽn bord am incercat sĂŁ o alimentez din fata cu cabluri de la un alt bmw model identic insa aceasi lucru, apoi am constatat ca bateria este terminata si in scurt, am cumparat baterie noua masina a pornit am mers cu ia 2 zile insa nu am abuzat de acceleratie dar cand am incercat sa o calc nu mai trage deloc de la 1000rmp pana la 3500rmp apoi trage bine dar este groaznica in plansa de rmp pana la 3500rmp se accelereaza greu si intrerupe gen nu are aer suficient sau benzina. Am verificat valva disa, este inregula clapeta are si vacum, am scos mufa la debimeteul de aer acelasi lucru am o sonda lambda defecta dar imi dai din putere doar cand motorul ajunge la 90° dar si inainte cu sonda tot tragea bine acum un tico mi se pare foarte sprinten:)) pe langa cum pleaca ia. Si o alta problema care ma pus pe ganduri este ca are momente in care incerc sa o pornesc si nu porneste daca nu ii dau la automat timp de 5-8 secunde. Mam gandit pana acum sa mai verific clapeta de acceleratie si filtrul de benzina m-ar ajuta niste sfaturi pentru ca nu am timp sa ma duc cu ia la service plus ca sunt in germania si costurile sunt foarte piperate.
  6. Salut ma poate ajuta și pe mine cineva cu o parere despre o problema la un bmw 330ci e46 pentru ca eu nu ĂŽi dau de cap. Ăn urmĂŁ cu douĂŁ saptamani am ramas fara baterie la masinĂŁ, defapt nu mai pornea se aprindeau farurile si toate becurile ĂŽn bord am incercat sĂŁ o alimentez din fata cu cabluri de la un alt bmw model identic insa aceasi lucru, apoi am constatat ca bateria este terminata si in scurt, am cumparat baterie noua masina a pornit am mers cu ia 2 zile insa nu am abuzat de acceleratie dar cand am incercat sa o calc nu mai trage deloc de la 1000rmp pana la 3500rmp apoi trage bine dar este groaznica in plansa de rmp pana la 3500rmp se accelereaza greu si intrerupe gen nu are aer suficient sau benzina. Am verificat valva disa, este inregula clapeta are si vacum, am scos mufa la debimeteul de aer acelasi lucru am o sonda lambda defecta dar imi dai din putere doar cand motorul ajunge la 90° dar si inainte cu sonda tot tragea bine acum un tico mi se pare foarte sprinten:)) pe langa cum pleaca ia. Si o alta problema care ma pus pe ganduri este ca are momente in care incerc sa o pornesc si nu porneste daca nu ii dau la automat timp de 5-8 secunde. Mam gandit pana acum sa mai verific clapeta de acceleratie si filtrul de benzina m-ar ajuta niste sfaturi pentru ca nu am timp sa ma duc cu ia la service plus ca sunt in germania si costurile sunt foarte piperate.
  7. Pai am gasit Valva DISA in dezmembrari pe un 330ci de anglia arata foarte bine omul a cerut 150lei pe ia am platito fara discutie..masina avea 44,000mile acum totul a revenit la normal.
  8. Salut am un 330ci cu valva disa uzata, am anulat aceasta valva si pot sa spun ca consumul a crescut cu peste 30% variaza la relantii si parca sa spun ca nu prea mai trage. Initial mam gandit sa cumpar o valva noua dar pretul este destul de mare iar SH nu sti ce iei, asa ca am cautat pe net si am gasit ceva de genul (kit reparatie valva disa) insa doar in strainatate am gasit nu si in tara, eu as vrea sa stiu daca exista vre-un furnizor prin tara sau daca se pot gasi si la noi. Sau alte modalitati de reparare. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.