Jump to content

vanikko

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 530D

vanikko's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat problema. Am schimbat initial uleiul si filtru in cutie, degeaba - 300 euro arsi. Apoi am schimbat coverterul pe unul reconditionat - 750 euo. Acum e ok. In viitorul apropiat masina cu cutie automata nu-mi mai i-au. Mersi.
  2. In modul sport se comporta la fel. Asta la care am schimbat uleiul, se ocupa doar cu cutiile si mi-a zis ca daca schimb convertizorul trebuie sa schimb si blocul de valve(care de fapt e cel mai costisitor). Dar cum am inteles de la el masina zmunceste, vibreaza atunci cind e dus convertizoul, insa nu e cazul la mine. La mine dupa ce o accelerez la 70km/h + si eu i-au piciorul de pe pedale, cutia schimba la fiecare 2-3 secunde dintr-o treapta in alta. Iar cind vreau sa tin viteza constanta de 100km/h(spre ex) atunci acul toratiilor cade cu vreo 200 de rotatii pentru o juma de secunda la fiecare 4-5 secunde. La viteza mica, respectiv in trepte inferioare nu face nici o problema.
  3. Am schimbat uleiul si filtrul, am resetat insa nimic schimbari. Am inteles ca cind e dus convertizorul masina vibreaza, zmunceste insa la mine nu e cazul Odata ce schimbi convertizorul e neaparat sa schimbi si valva aia din cutie? Nu poate fi problema mea legata de presiunea slaba la injectia motorinei?
  4. Mersi de raspuns. Am fost azi la diagnostica si mi s-a zis la fel sa schimb uleiul si filtrul, dar problema ar putea fi de la "torque converter" si ca sa-l schimb.
  5. Salut, de ceva vreme cutia schimba intr-o treapta inferioara in citiva timpi dupa ce i-au piciorul de pe pedala de acceleratie. Si are loc acest lucru numai la viteza de 80km/h +. Adica din a 5-a baga a 4-a, dupa 2-3 secunde iar a 5-a si tot asa. Am schimbat ECU, insa nimic schimbari. Va rog ajutor.
  6. Am exact aceeasi problema de intrerupere la mers linistit. Insa la un motor de 2.9 diesel 2002, 193 bhp. La bord de mult imi arata "FUEL INJECT SYSTEM", mult inainte de a incepe intreruperile. La diagnostica mi-a aratat 3 erori : FUEL INJECT SYSTEM, ELECTRIC FAN si ceva de genul GLOW PLUGS. Sint in Anglia si aici sa ma iert in service-urile lor, stiu a lua bani numai iar la ce se pricep este numai a schimba filtre si uleiuri. Electric fan-ul asta e vintilatorul din fata care trebuie schimbat, asta stiu. Glow plugs - masina porneste normal la temperaturi reci. Poate cineva sa imi dea un sfat care-i problema cu mersul intrerupt? Please!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.