Jump to content

erwin19

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    E46 318ci Coupe

erwin19's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare, acelasi motor, aceeasi problema am avut-o, la mine a fost unul din solenoizi blocati (cel de pe evacuare). I-am curatat cu spray de discuri si acum porneste bine. Mai jos este un filmulet de pe youtube.
  2. Am curatat solenoizi cu spary de frana si a disparut problema care o avem la pornire, acum porneste bine. Solenoidul care a fost blocat, dupa ce l-am curat bine s-a deblocat. Vibratia la relanti a ramas. Cand am verificat furtunele de dupa debitmetru am incercat sa desfac si clapeta de acceleratie dar am constatat ca e lipita cu silicon rosu si nu am putut sa o dau jos. Este posibil pe acolo sa traga aer fals. Eroare cu senzorul lambda persista, dar cand ma conectez cu INPA, imi arata parametri normali.
  3. Salutare, Am incercat si eu pe windows 7,windows 10 si nu am reusit. Am reusit sa fac masina virtuala windows xp sp2 32 biti in windows 10, am reusit sa ma conectez doar la motor, la cutie si restul nu merge. Probabil trebuie windows XP instalat direct pe laptop, nu cu masina virtuala.
  4. Dimineata am pus din nou diagnoza pe masina, nu am mai pornit-o de 1 saptamana, si am gasit urmatoarele erori: -2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet -2722 CDKSLV2 - Oxygen sensor2 befor cat. -2731 CDKENWS - Camshaft control inlet - VANOS (eroarea asta nu a mai aparut pana acuma, a aparut in timp ce eram conectat cu diagnoza, motorul fiind pornit) Am desfacut solenoizi si i-am testat ca in urmatorul videoclip :https://www.youtube.com/watch?v=LInnGVZEFKI&t=1s La testul cu multimetrul amblele au afisat in jur de 10-11V; La testul cu bateria cel de pe inlet nu lucreaza; I-am montat pe masina invers; Am pus din nou dizgnoza si mia aparut: 2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor befor cat. 2782 CDKPH2 - Camshaft sensor outlet I-am montat din nou cum erau si mia parut iar: -2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet Deci se pare ca cel de pe inlet (admisie este defect). O sa il schimb in zilele ce urmeaza si revin cu detalii.
  5. Acum 2 ani venema din germania si masina s-a oprit cu 80 de km inainte sa intru in tara, si nu a vrut sa mai porneasca (era pompa de benzina, s-a ars 1 an mai tarziu cam 5000km). M-a lasat soferul de la platforma la service in satu mare. Am incercat sa o pornesc cand am dat-o jos de pe platforma si a pornit. Am fost acolo la 2 serviceuri, si nu au gasit nimic, au pus diagnoza pe ea si a stat asa 2,3 ore pornita. Dupa care unul m-a trimis la un baiat care facea numai bmw. Acesta a zis ca a facut treaba asta la porinire din cauza axei cu came (se blocheaza), si sa o las 3,4 zile ca o face. Din pacate eram si cu soacramea si nu am mai putut sta. Am venit la iasi am mers la un service aici, baieti au zis ca e posibil sa traga aer fals, au stat vreo 2 ore s-au uitat pe la toarte furtunele, le-au pus inapoi, au facut diagnoza si cam atata, nici o schimbare. Dupa un an mi s-a oprit la fel, era pompa de benzina. Am schimbat-o. E posibil sa fie ceva la axa cu came. Regulatorul de presiune nu este in filtru de combustibil? Filtrul de combustibil este schimbat BOSCH. La sfarsitul lui martie o sa merg pana in bucuresti sa vad ce pot rezolva acolo.
  6. Cand o pornesc, in interior nu se aude nimic suspect. Martorul check engine sta aprins permanent, ultimile dati cand am pornit-o am lasa-o sa se balbaie asa, si a inceput sa imi clipeasca martorul check engine, am orprit-o dupa care am pornito iar si a pornit bine. Sta turata pana in 1100rmp si coboara pana la 700rpm, dar nu lin ci sacadat cam cate 50rmp, si dupa ramane in 700rmp. O sa fac un filmulet.
  7. Da, cred ca ai dreptate, am schimbat amandoi senzorii, tot asa face. Am fost la vreo 4 serviceuri multimarca aici in iasi, si multi se dau ocupati, sau stau cu ea pornita jumatate de zi, si dupa spun ca nu stiu ce sa ii faca. Masina face asa de vreo 3 ani, la mine este de 5 ani. La inceput facea asa o data la 10 porniri, acum face tot timpul la prima pornire. Daca o opresc si o pornesc peste jumatate de zi nu mai face, eu o folosesc odata la 2,3 zile. In afara de reprezentata APAN, nu stiu pe nimeni in iasi care sa se bage la motorul asta. O sa incerc la reprezentanta, daca nu asa o las. Consumul este undeva la 7,5 -9 l/100km in exterior si 12,5l vara si 13,5-14l iarna. Din ce stiu este un consum normal. este echipata cu jante de 18 si anvelope 255/35 spate si 225/40 fata. Daca stie cineva un mecanic in iasi care se ocupa de BMW.
  8. Am verificat toate furtunasele, nu am gasit nimic. O sa schimb senzor de la axul cu came sa vad daca dispare.
  9. e46 318ci 143hp, 2001 luna a9a. De ceva timp ma confrunt cu tremurat puternic la pornire. Mai exact cand o pornesc prima data tremura tare motorul (scade turometrul pana la 300-400rpm, se tureaza singura pana la 1200rpm face asa cam 30 de secunde), parca ar merge in 3 pistoane, o opresc si o pornesc din nou, si porneste normal, la relanti tremura motorul fara sa fluctueze acul de la turmetru. de tras trage normal. Am schimbat debitmetrul, cu unul original, si face la fel. curios daca scot mufa de la debitmetru nu este nici o schimbare. Zilele trecute am achizitionat o diagnoza INPA si am gasit urmatoarele erori: -2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet / este senzorul ax cu came admisie -2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat / este sonda lambda dinaintea catalizatorului -2713 CDKLSVV - Switched lamda sensor -274E CDKMD - Misfire detection, Checksum failure -2744 CDKMD02 - Misfire detection cyl.4 -2742 CDKMD00 - Misfire detection cyl.1 -2783 CDKLM - Hot film ai mass meter/ am scos mufa de la debitmetru si cred ca de asta a aparut -2743 CDKM01- Misfire detection cyl.3 Am sters erorile, am facut 200 de metri cu masina dupa care au aparut urmatoarele erori: -2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet -2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat Distributia este schimbata de 10000 de kilometri. Cand a fost schimbata mecanicul a gasit sita sorbului din baia de ulei spart, si resturi de la patina. (am inlocuit-o) Distributie am pus afermarket ceva la vreo 500 de ron. Bujiile sunt schimbate tot de 10000. Filtre de 2000km Am atasat o poza cu sonda lambda. Vreau sa schimb senzorul ax cu came e vreo 450ron original si sonda lambda dinainte de catalizator 1000 de ron. este posibil sa fie altceva?
  10. Cu problema de tremurat la pornire ma confrunt si eu de ceva timp. Mai exact cand o pornesc prima data tremura tare motorul, parca ar merge in 3 pistoane, o opresc si o pornesc din nou, si porneste normal, la relanti tremura motorul fara sa fluctueze acul de la turmetru. Am schimbat debitmetrul, cu unul original, si face la fel. Zilele trecute am luat o diagnoza INPA si am gasit urmatoarele erori: -2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet / este senzorul ax cu came admisie -2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat / este sonda lambda dinaintea catalizatorului -2713 CDKLSVV - Switched lamda sensor -274E CDKMD - Misfire detection, Checksum failure -2744 CDKMD02 - Misfire detection cyl.4 -2742 CDKMD00 - Misfire detection cyl.1 -2783 CDKLM - Hot film ai mass meter/ am scos mufa de la debitmetru si cred ca de asta a aparut -2743 CDKM01- Misfire detection cyl.3 Am sters erorile, am facut 200 de metri cu masina dupa care au aparut urmatoarele erori: -2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet -2722 CDKLSV2 - Oxygen sensor2 befor cat Distributia este schimbata de 10000 de kilometri. Cand a fost schimbata mecanicul a gasit sita sorbului din baia de ulei spart, si resturi de la patina. (am inlocuit-o) Distributie am pus afermarket ceva la vreo 500 de ron. Bujiile sunt schimbate tot de 10000. Filtre de 2000km Am atasat o poza cu sonda lambda Masina este e46 318ci 143hp, 2001 luna a9a. de tras trage, o duc des in 6000rpm. este posibil sa fie de la distributie?
  11. Asa este, am gresit, s-au schimbat mai multe in pretul asta. Distributia a fost 523 ron fara manopera. Kitt lant distributie 1 buc Pinion lant 1 buc Garnitura 1 buc O ring senzor ax came 2 buc Garnitura variator 1 buc O ring etansare bujii 4 buc Filtru ulei 1 buc Ulei motor 1 buc Simering arbore 1 buc Bucsa bara stabilizatoare 2 buc Sorb pompa ulei 1 buc O ring 2 buc Bujie aprindere 4 buc Garnitura capac cubultori/set 1 buc Flansa senzor 1 buc Filtru combustibil 1 buc.
  12. Salut,detin un e46 318ci 143hp de 2 ani 245000km. Bani cheltuiti pe intretinere 6200 ron in 2 ani. Cel mai mult m-a costat distributia 2800 ron, restul au fost maruntisuri de 200-300ron. Consum 12,5 - 13,5 litri/100km oras (Iasi) 8 litri/100km in exterior cu 225/40/R18. Asigurare in 2016 - 1150ron/an, Asigurare 2017 - 850ron/an. La 143hp e suficient pentru oras, si exterior (la drumurile din moldova). 2.0d 150hp fuge mai bine pe exterior. Sunt fan benzinar, urmatoarea v-a fi tot benzina. Am fost sceptic la inceput cu tractiunea spate, voiam audi a4, nu imi pare rau de alegera facuta. Am facut cheile bicazului pe mazga si polei, de 2 ori, s-a comportat foarte bine.
  13. Salutare. detin de 2 luni un 318ci 46 2001 143cp si am un consum de 18-20 litri in oras, si 8 in afara. Martorul check engine era aprins cand am luat-o, dupa ce am alimentat s-a stins, iar dupa o saptamana s-a aprins iar(am alimentat din acelasi loc benzina 95 omv). Motorul trage bine. Este posibil sa fie o sonda lambda? din cate stiu eu ar trebui sa consume undeva la 10 litri in oras si 6 in afara inainte am avut un fiat bravo an'97 1.8 benzina si imi lua 11-12 litri in oras si 6-7 in afara ma asteptam la un consum de 13-15 litri - dar 20 litri mi se pare cam exagerat In rest sunt foarte multumit de masina
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.