Jump to content

Catalin E90

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    E90 LCI

Catalin E90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Acum cca. 4 ani am primit 6-7 oferte de la Banat Car, toate aveau ĂŽn poze numele dealer-ilor din DE și toate aveau ĂŽntre 1700-2500 euro ĂŽn plus fațĂŁ de prețul afișat pe siteurile din DE. Când am ĂŽntrebat ce reprezintĂŁ diferența de preț, mi-au spus cĂŁ este costul transportului.
  2. Salut, eu pentru E90 le-am cumpĂŁrat de pe ebay, cred cĂŁ au costat cca. 30-40 de dolari pentru cĂŁ erau mai puternice. Le-am montat acum mai bine de 3 ani și merg fĂŁrĂŁ probleme. Montajul l-am fĂŁcut singur, dar cred cĂŁ orice service din TM te poate ajuta. Lumina este albĂŁ și mult mai puternicĂŁ decât pe cele initiale, dar fata de oem sunt mult mai slabe.
  3. La orice service o alimentare cu freon costĂŁ cca. 150 lei, iar schimbul unui bec cca. 30 lei (sau cel puțin atât am plĂŁtit eu ultima datĂŁ). Prețul de 3 ori mai mare și piesele pierdute pe lângĂŁ mașinĂŁ dupĂŁ montaj, nu știu cum sĂŁ le numesc. Cel mai probabil cĂŁ dupĂŁ o experiențĂŁ similarĂŁ și eu m-aș fi simțit prostit și furat. Și ĂŽncĂŁ ceva, forumul acesta este rezultatul contribuției ĂŽntregii comunitĂŁți de membrii, iar cenzurarea opiniilor ce nu convin nu prea ĂŽși are locul.
  4. Vezi și dotĂŁrile si mai vorbim (scaune confort, navi professional, hud, 6wb digital cluster, acc, facelift, samd), ĂŽn 3 luni autohus a avut douĂŁ 520 cu dotĂŁrile astea, una ĂŽn jur de 200.000 km și cu 19.800 euro și una pe la 100k și ceva cu 25400 euro.
  5. De cca. 2-3 luni ĂŽmi caut pe siteurile din DE un 520 identic cu cel din anunțul tĂŁu. PânĂŁ acum, sub 20k nu am gĂŁsit niciunul care sĂŁ aibĂŁ sub 200.000 km sau sĂŁ nu fie la ofertĂŁ la vreun vânzĂŁtor dubios (review-uri proaste, fĂŁrĂŁ istoric, arab sau turc, adicĂŁ cu șanse mari de km dați ĂŽnapoi, daune consistente, probleme mecanice samd). Majoritatea de genul ĂŁsta sunt pe la 22-24.000 euro. Unde mai pui cĂŁ te mai costĂŁ de la 500 euro s-o aduci, iar dacĂŁ cu asta te ocupi mai pui și ceva profit.
  6. DupĂŁ ce cĂŁ ai farurile adaptate pentru mersul pe stânga, adicĂŁ farul stâng ĂŽți bate mai sus și deranjazĂŁ pe toatĂŁ lumea, ĂŽți mai pui și xenon pe far cu oglingĂŁ.
  7. Probabil cĂŁ esti unul din norocosii care au cumparat masina unor batrani care n-o prea utilizau, o ai demult?
  8. Din proprie experientĂŁ iti recomand sa aiba: - piele (interiorul arata mult, mult mai bine, am avut pe ultimele 2 masini si n-am sesizat nici sa fie mai calde si nici mai reci comparativ cu stofa, in soare ambele sunt la fel de calde) - navigatie professional (arata mai bine, e mai putin utila, dar important este sĂŁ te simti bine in interiorul masinii) - cutie automata (pentru orasele aglomerate este ideala, in rest nu chiar) - xenon (diferenta de vizibilitate este mare si arata mai bine, dar dacĂŁ nu mergi mult noaptea poti renunta la ele) - scaune incalzite (dar se poate si fara) - pilot automat - senzorii de parcare In concluzie eu nu asi mai cumpara o masina fara piele (1), navigatie mare (2), xenon (3) si de preferat reglaje electrice la scaune, rabatare oglinzi, etc. Iar la Premium selection eu zic sĂŁ te mai gandesti, daca esti dispus sa platesti in plus ca sa nu abia zgarieturi sau mici defecte cand o cumperi, o sa constati dupa nici un an ca ai aruncat banii pe fereastra. In timpul asta masina o sa fie cel putin o data atinsa in parcare la Mall, zgariata de ”n” ori si plina de lovituri de pietricele de pe drum si de la portierele altora. Ăn plus nu trebuie sa fii inginer sa vezi daca o masina de 2-3 ani merge bine sau nu, mai ales ca ai si cartea de service + istoricul masinii, teapa nu prea ai cum sa iti ei daca o cumperi in DE din reprezentante. Iar intre km putini si ani putini, alege sa fie mai noua, 80k -100 k km pe autostrazi in DE sunt nimic.
  9. Hmmm stai un pic, eu vorbesc de modelele din ultimii 10 ani. Daca vorbim de modele un pic mai vechi si eu tineam un VW din 2000 si cate 5-10-15 minute iarna pana se mai potolea din ”troncanit”, iar vara tot asa ca si tine, in functie de sunet. Nu neaparat 20-30 secunde, ci pana capata un sunet mai ”rotund”. Nu stiu daca ar fi patit ceva vara daca plecam in 5 secunde, dar parca sunetul motorului iti spunea sa mai stai un pic, pe cand asta de acum, cum a pornit imi spune GO!
  10. Daca vorbim de iarna, iti dau 100% dreptate, argumentul legat de vascozitatea uleiului la temperaturi scazute e clar si mai mult decat cunoscut de toata lumea. Chiar auzi sunetul motorului si parca nu iti vine sa pleci cu el de pe loc, ba chiar il si simti altfel daca ai plecat. Nici eu nu cred ca s-ar strica ceva daca mai stai un pic chiar si vara, dar pana la a face din asta o regula si sa afirmi ca iti bati joc de masina daca ai plecat in 5 secunde e cale lunga. Cei drept nu plec mai repede de 10-15 secunde de la pornire, dar asta pentru ca atat imi ia sa-mi pun centura, mai reglez AC-ul, radio... nu pentru ca asa s-ar auzi ca ar fi bine. Restul cu turatia pana la incalzirea motorului sunt chestiuni de bun simt si nici nu are rost sa le mai punem in discutie.
  11. Cred cĂŁ n-am inteles un lucru, cei care spuneti ca ar trebui asteptat 30 sec-1min aveti si ceva argumente tehnice sau e doar o parere, ori e opinia unui mecanic de Dacia 1310? Chiar sunt curios, ce se asteapta in minutul asta, sa se incalzeasca motorul, desi producatorul spune ca se face incalzirea in mers, sa ai presiune la ulei, desi o ai in 3 sec, ce? Cred ca sunt mai bine de 10 ani de cand se specifica in toate manualele de utilizare, pentru toti producatorii auto, sa pleci dupa ce ai pornit motorul. Are cineva prieteni, cunostinte carora le-a fost spus la service ca nu ar fi avut probleme cu motorul daca ar fi stat cu motorul pornit 1 min pe loc inainte de plecare? A avut cineva probleme vreodata din cauza asta? Tot citesc cĂŁ s-ar uza prematur motorul, prematur insemnand ce? milionul de kilometrii, 20 de ani de activitate? Chiar asi fi vrut sa citesc si opinii argumentate tehnic, daca tot contrazicem producatorul. Comparatia cu avioane, camioane, locomotive si vapoare e total inutila, atata timp cat nu vorbim de acelasi combustibil, ulei sau parametrii de functionare.
  12. Se intampla ceva cu motorul in primele 20-30 de secunde ce nu intampla in primele 5 de la pornire? Din moment ce producatorul spune ca pornesti motorul si pleci, ce mai e de discutat? Asta intra in categorie cu schimbatul uleiului la 10 mii in loc de 15 sau fereasca sfantul la 30000, chiar daca are asta in specificatii sunt aia oameni rai si vor sa ne strice masinile. Nu e ca si cum milioane de oameni respecta specificatiile producatorului, ne-am gasit noi mai destepti.
  13. Chestia cu nu conteaza cati kilometrii are masina, important e sĂŁ mearga bine e doar o iluzie. Ani multi, kilometrii multi nu inseamna altceva decat uzura mare, prin urmare si costuri de exploatare mari, defectiuni dese și mii de nervi. Din pretul masinilor aduse, o parte o reprezinta profitul vanzatorului si costurile pentru a aduce masina in tara. Asta s-ar cam traduce printr-un cost de achizitie din DE pentru masina ta de 1500-1700 euro, ceea ce inseamna ca masina fie are problemne, fie are peste 350-400 mii de km sau a fost lovita si carpita pentru vanzare. Ca sa te lamuresti mai bine, incearca sa gasesti o masina asemanatoare pe site-urile auto din DE si vezi ce pret are, sigur peste 3000 euro, mai pune si costul de aducere in tara si vezi cum stai.
  14. Astăzi am sunat și eu la Falcon și mi-au spus ca montajul este cu 25 euro mai scump (față de 30 euro+tva) dacă cumpăr alarma din alta parte. Cam aiurea faza, ținând cost și de faptul că alarmele la ei sunt cu cca. 10-15% mai scumpe fata de preturile pe online. Acum același pachet de la Viper (alarma cu senzorul de perimetru și LED) este 960 lei la emag și 1100 lei la ei + montaj. A mai montat recent cineva alarma în Timișoara si la alte ateliere? Și cu ce costuri?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.