Jump to content

Mihai Bozesan

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d E60 LCI

Mihai Bozesan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, Am obsaervat ca sunt kit-uri de lumini ambientale pt bmw F10 (eu am unul din 2013). Intrebarile mele ar fi: 1. Daca nu are masina din fabrica lumini ambientale, trebuie sa pui tot cablajul prin usi sau e deja inauntru si lipsesc doar led-urile? 2. In aceasta situatie, poti monta un kit de lumini ambientale fara a fi nevoit sa dai jos panourile interioare ale usilor (la toate cele 4)? ... gen sa demontezi doar ornamentele din lemn si acea scoica de la mecanismul de deschidre al usii...
  2. Salut, As avea nevoie de un tuning file stage 1, 420Nm si 147 kW / 200 hp pt N47 de 177cp. Aveti un link catre un fis testat? Orice link de incredere pt DIY ar fi apreciat.
  3. Buna, Am un 520d din 2008, cu motor N47 si transmisie manuala. Am observat ca, daca accelerez puternic (de ex in treapta a doua de la 2000 rpm la 4500-5000rpm) dupa care las acceleratia, in timpul franei de motor apare o vibratie destul de mare in schimbator insotita si de un huruit usor - se opreste la un moment dat, cand scade turatia (cam pe la 3000 - 2500 rpm). Nu se intampla deloc in timpul condusului moderat. Aveti idei de unde poate veni?
  4. Azi dimineatza am incercat sa deschid masina de la peste 50m si functioneaza perfect (cu mana ridicata sus si cheia indreptata spre masina)
  5. Asa este, dar cred ca la 177cp cluplul max. e sustinut pe o plaja mai larga (350 Nm @ 1750-2500 RPM VS 350 Nm @ 1750-3000 RPM). Deci nu se poate dezactiva printr-o combinatie magica de butoane sau ceva mai accesibil?
  6. Buna, Masina mea are din fabrica 163cp, dar este modelul n47 de motorizare, care standard are 177cp. Am verificat pe bmwarchive.org (am exportat echipare din fabrica a masinii cu seria de sasiu) si acolo scria la motorizare N47D20O0 - 2,00l (130kW), iar mai jos in lista de optiuni era trecut S843A - Power reduction. Asta ma face sa cred ca puterea e redusa din software si ca nu ar fi diferente mecanice intre cele doua versiuni. Stiti cumva daca se poate dezactiva aceasta optiune (pt ca masina sa ajunga la 177cp)? Daca da, cum?
  7. Nu cred - cel putin nu am observat nimic suspect. De obicei deschid masina de la 10-15m, dar si cand am incercat de la distanta ceva mai mare a functionat. Cu siguranta functioneaza la distanta mai mare de 3-5m.
  8. Semnalul radio de la masina aceasta nu mi se pare suficient de bun - e recent achizitionata - si nu cred ca e normal. Ca sei descriere, stiu ca masinile de genul acesta ar trebui sa aiba semanl foarte bun, dar eu am observat ca in oras (Tg. Mures) semnalul de la EuropaFM se aude cu "bazait", sau bruiat (nu de tot, dar cu siguranta usor de sesizat ca nu merge bine). Mai sunt si alte posturi radio care se suprapun, si unele (e.g. Kiss FM) chiar nu merge suficient de bine incat sa pot sa il ascult constant. Acum, eu la celelalte masini pe care le-am avut nu am avut asemenea probleme, si au fost masini si mai noi si mai vechi decat acest BMW - dar nicuna din clasa asemanatoare sau superioara. Am fost la mecanic (cand am facut revizia) si l-am rugat sa se uite in spate (langa luneta) la mufele de la antena si amplificator - a spus ca a desfacut si a dat cu spray de contacte dar totul era uscat si arata bine pe acolo - nimic corodat sau ceva asemanator. Puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi? Ce e de facut, care ar putea fi problema, etc.
  9. Am un sunet la ventilatorul de la clima, care se aude doar la turatii mici ale ventilatorului - pozitia 1-2. Suna ca si cum ar trebui un - sau ceva de genul acesta. Acum am discutat cu mecanicul meu si mi-a spus ca pt a ajunge la el la modelul acesta de masina trebuie demontat bordul, si nu e prea rentabil. Asadar, ma intrebam daca mai este vreun truc sau vreo optiune ca sa repar problema aceasta - fara implicatii majore.
  10. Salut Cosmin, Locuiesc in Tg. Mures. Passatul e intr-adevar din alta categorie si asta se simte (si eu simt plusurile fata de orice alta masina pe care am avut-o). Mai putin la transmiterea vibratiilor in schimbatorul de viteze in special. Deci nu vorbesc despre sunete - motorul suna bine din ext. Cand cautam masina am mai testat doua in Cluj. Una recent adusa din germania avea vibratii cam la fel (in volan si schimbator - 200.000km) si alta in RO de vreo 2 ani. Cea din urma avusese motorul schimbat complet (s-a facut praf de la distributie cred), cu unul cu (acum) in jur de 110.000km si se simteau vibratiile, dar nu deranjabil. A spus ca a schimbat si ambreajul, si banuiesc eu ca la acea reparatie a pus si tampoane noi pe acolo. Apropo, mecanicul a verificat si volanta si spunea ca nu bate. A verificat si tampoanele de la cutia de viteze - totul ok si acolo. Am schimbat doar 2 bucse spate la oscilanti (cele de pe fuzeta) care nu sunau inca dar pot modifica inclinatia rotilor (si strica anvelopele) si un senzor de presiune din zona catalizatorului (la prima diagnoza a dat o eroare la actuator <turbo> si dupa ce l-am schimbat totul a iesit perfect la diagnoza). Scuze, cand am spus pornire la rece am vrut sa spun pornire la rece cand a fost (foarte) frig. Zile astea a fost ok (adica nu mi-a atras atentia).
  11. Nu are socuri la plecarea de pe loc. Injectoare ok - la diagnoza totul perfect (au fost activate si toate sistemele auxiliare la diagnoza). Merge, are putere, motorul merge rotund. La pornirea la rece se mai simte cam tare cand porneste motorul (adica asa, cam simti cum se scutura masina).
  12. Multumesc pentru raspunsuri. Spui ca pot schimba tampoanele in sensul ca sa fie noi, nu in sensul ca ar fi neaparat o problema nu? Legat de motoarele in 4 cilindri - da, ai dreptate. Totusi, doar ca ma asteptam sa nu vibreze mai tare ca un passat de ex. In fine, la un moment dat voi tinti si un 3L . Oricum, sunetul in habitaclu cand accelerezi e misto - cred ca de fapt motorul e ajutat de sunetul de la transmisiei spate (cardan etc) - suna foarte sportiv pt diesel in 4 cilindri.
  13. Buna, Recent am trecut la un BMW 520d e60 LCI (190.000km, N47), fiind primul meu BMW. Un lucru nu mi se pare parca suficient de rafinat pentru aceasta masina, si anume vibratiile resimtite la relanti: - In volan se simt destul de ok - se simt dar nu deranjabil - In schimbator insa mult prea tare, cel putin asa mi se pare. Se observa cum vibreaza schimbatorul. Unii prieteni spuneau ca au vazut si care vibreaza mai tare - oarecum spuneau ei ca are vibratii medii / normale. - Si in mers e deranjant cand calci ambreajul si motorul ajunge la relanti. - Odata ce accelerez cat de putin, totul dispare - la 1500 rpm nu mai exista nici o vibratie. Acum, e am facut si un service complet masinii dupa achizitionare, la un domn care se ocupa numai cu masini BMW, si l-am rugat sa verifice. A verificat tampoanele de la motor (desprinse de pe motor, verificate cu mana spunea el) si de la cutia de viteze. El spunea ca totul e ok, adica nu sunt rupte sau sa nu mai fie (suficient de) elastice. Acum mai spunea ca nu sunt nici noi . Totul e ok la masina si tehnic - diagnoza completa, revizie facuta acum - cam totul ok. Ma intreb, e normal cu ceva uzura la masina sa fie asa de sesizabile vibratiile? Totusi, parca nu e suficient de rafinat pentru aceasta categorie (doar din acest punct de vedere). Mentionez ca am mai avut masini diesel, inclusiv un passat b5 1.9tdi. Am trecut la BMW de la o Skoda Octavia 3 1.4tsi. PS: Oare trasmiterea vibratiilor mari e din cauza schimbatorul de viteze e cu tije si nu cu curele cum e la masinile mai putin sportive? In acesta tema, si ambreajul pare mai arcuit in zona de mijloc, ceea ce-l face mai greu/incomod de folosit. Impreuna cu cutia de viteze care merge mai greu (decat la passat, skoda, dacia, cam orice am condus pana acum) masina chiar pare mai greu / incomod de condus in oras decat altele. Totusi, o masina super misto din cam toate celelalte puncte de vedere. Un feebcak pt zona de PS ar ajuta cu siguranta.
  14. Intre timp am facut un service complet masinii, asa ca revin cu o concluzie. Pe tester nici un senzor parea defect. In schimb la schimbul de ulei am schimbat bineinteles si toate filtrele masinii, inclusiv cele de polen. Dupa aceasta revizie problema a disparut - consider ca putea fi din cauza filtrelor de polen folosite prea mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.