Jump to content

smc

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 325i 2005

smc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Din ce an e al tau? Si problema cu tacanitul e una destul de comuna, insa nu toate, si nici macar majoritatea nu manifesta zgomote. Iar treaba cu intervalele de revizie, a cui vina e? Utilizatorul, care face exact ce-i zice bordul si reprezentanta, sau producatorul, care le defineste? A mea e din 2005 si am cumparat-o in 2014 cu 88000 km. Avea 4 revizii facute, la intervalele corecte (evident peste 20 000 km). Si tot face/ a facut.
  2. Salut! Si eu am acelasi model si prezenta acelasi simptom. Am cercetat mult subiectul, ma stresa zgomotul. Intr-adevar solutia 100% sigura (si cea mai scumpa) e schimbarea chiulasei. La unii s-a rezolvat temporar, doar cu inlocuirea tachetilor, insa ulterior zgomotul a revenit. (defectul de proiectare e la chiulasa, si de prin 2009-2010, nu mai retin exact anul, s-a reproiectat chiulasa). Ca solutii ieftine si care la mine functioneaza: -mergi mai turat / evita sa subturezi sau sa mergi "la consum" (oricum nu e cel mai potrivit motor pentru "consum" ). Asta nu inseamna neparat mersul sportiv sau agitat, mai ales in oras. Nu recomanda nimeni asa ceva. Ci doar schimbarea treptelor de viteza la o turatie ceva mai mare de 2500 rot/min. -evita drumurile scurte, cu opriri dese, mai ales la rece (asta e cu dus-si-intors... daca trebuie, trebuie) -eu il incalzesc inainte de plecare, dar nu la ralanti ci la un asa-zis "fast-idle", undeva intre 1500-2000 rot/min (ca o mica paranteza, primul buletin de service emis de BMW pe problema asta, indruma reprezentatele sa faca un "bleeding", adica o aerisire a tachetilor, prin mentinerea unor praguri de turatie pentru cateva minute, in gol. Procedeul se repeta de cateva ori si la unii disparea zgomotul) -schimba uleiul la intervale mai scurte decat indicatia bordului (preferabil la 10 000km / 1 an; care intervine primul). Eu nu pun uleiul BMW original, am citit mult si multe si se poate discuta pe tema asta la infinit. Iti prezint doar experienta proprie, fiecare e liber sa-si trateze automobilul cum doreste. Oricum, cel mai bun ulei, e cel curat, nou Am cumparat-o in sep. 2014 (din DE) si initial i-am schimbat uleiul cu Motul 300V. L-am tinut doar cateva luni, peste iarna. Era la fel de zgomotoasa, daca nu mai rau. Apoi am pus Redline, si cu el am ramas pana acum, cand ma pregatesc sa il schimb din nou. N-as vrea sa bag mana in foc si sa pun un semn de egal intre tipul uleiului si rezolvarea problemei, dar la mine s-a estompat (face foarte, foarte rar, la rece). Din experientele altora (in special pe forumurile americanilor, care se vaita foarte mult de problema asta), in general zgomotul revine cand se fac drumuri scurte, la rece, cu opriri dese. In orice caz, nu e o problema cu repercursiuni de natura tehnica, mersul nu e afectat, si singurul efect (probabil pe termen foarte lung) ar fi uzura tachetilor si/sau a culbutorilor. E intr-adevar deranjant dar nu un pericol iminent Stai linistit, N52-ul e un motor bunicel, comparativ cu N47 (diesel-ul de 2.0) si cu N54 (benzina 3.0 turbo) care au probleme de natura tehnica mult mai grave. Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.