Jump to content

alexxu_3er

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 316i FaceLift

alexxu_3er's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut operatia asta am facut-o eu exact acum ...3 ore masina era gata. n42b18->b20. nu trebuie sa schimbi nimic EWS sau orice altceva legat de imobilizator. motoarele amandoua sunt 100% identice, singura diferenta fiind capacitatea cilindrica.totul este plug and play. cu reprogramatul DME...nu stiu ce sa zic. deocamdata nu am ajuns acolo
  2. Am vorbit la RAR si se poate omologa. Costa in jur de 800 lei. Eu as vrea sa-l declar tot ca motr de 1.8 pt a mai scapa de taxe. Nu stiu daca este posibil. O sa vad eu
  3. O sa postez ce am rezolvat...oricum o sa dureze ceva, maine abia merg sa vad motorul dar va tin la curent. O sa postez si ce vesti am de la RAR pe tema asta
  4. da , s-a montat , vine de pe un sedan...al meu tot sedat....vine de pe un facelift....al meu tot facelift doar ca e cu volan pe dreapta si a mea stanga...seria motorului respectiv KJ79011
  5. este trecuta in carte N42B18A serie AG24.....
  6. Cum spune titlul , am un N42B18 cazut la datorie in sensul ca : in 5 km m-a lasat de 3 ori in drum, fumega mult de tot chiar daca simeringurile de la supape au fost schimbate deci scot din calcul asa zisul "consum de ulei". fumega din cauza chiuloasei...de ce zic asta ? acum...5 luni de zile masina a fost bagata in service pentru schimbarea garniturii de _chiulasa_. cand _chiulasa_ a fost trimisa la rectificat ea prezenta microfisuri...din cauza banilor i-am spus mecanicului sa o puna asa.In prezent nu mai merg cu masina din cauza ca mi-e frica sa nu ma lase din nou in drum. Ce simptome are: crema nesscafe la buson, presiune mare in instalatia de racire , dispare apa din vasul de expansiune , fum alb intepator pe esapament. In plus de asta ...porneste foarte foarte foarte greu ...ceva gen la a 5-cea cheie. Au fost schimbate Bujii+bobine+pompa benzina+ senzor volanta + filtru benzina + sonde lambda si tot porneste greu. eu zic ca ajunge apa in cilindrii prea multa si nu are cum sa faca aprinderea Am decis sa schimb motor si am gasit unul bun, singura problema este ca acesta este un N42B20...vreau sa-l omologhez la RAR, nu vreau sa merg cu emotii. diferenta de putere intre cele 2 este de 28 cai si 200cm3. Este posibil omologarea lui la RAR ? Cat costa procesul de omologare ? vreau sa aud niste pareri de la cei care au schimbat motoare si au fost la rar sau si daca aveti cunoscuti...oricum o sa sun luni la RAR si o sa ma interesez dar pana atunci vreau sa aud si parerile voastre. Este sau nu posibila omologarea fara a fi trimisa masina la nu stiu ce Laborator de testare etc
  7. intampin aceasta problema la un e46 316i facelift n42b18 a fost pus testerul pe ea si nu da eroare la vreun senzor si nici check engine nu a fost aprins. am filmat fenomenul si as vrea sa stiu care ar fi problema. Ca detalii pot spune ca dupa ce porneste masina merge normal , nu se ineaca , nu da in nas nimic , doar pornirea e problema. Dupa cum vedeti in filmulet motorul era si el cald cand am dat sa pornesc deci nu face la rece
  8. Cand o sa vina momentul voi schimba acea bucsa mare la dif si cele 2 mici si daca tot este desfacut pe acolo o sa schimb si flansa cardan ...sa nu ma taxeze cu manopera de 2 ori:) voi ce parere aveti?
  9. Salut Vesnica problema intalnita la e46 din cele citite de mine pe forumuri este acea bataie "bum" auzit prin spate la schimbatul treptelor de viteza.Acel bum la mine se aude si cand bag in treapta 1 stand pe loc de exemplu la un semafor fara sa ating acceleratia.Am incercat sa fac o filmare cat am putut de bine la diferential. nu stiu daca aceasta miscare a diferentialului este normala sau nu (miscarea care o are al meu), din ce vad eu...parca nu s-ar misca atat de tare incat sa "loveasca" in caroserie sau mai stiu eu unde. Voi ce parere aveti ? Masina in cauza e46 FL 316i n42b18
  10. Salut,pot fi mai multe cauze, un banal filtru de benzina...pana la aer fals, ai spus ca s-a aprins check engibe dar s-a stins. Acum ai ocazia sa o bagi iar pe tester si sa vezi care este problema, eroarea fiind stocata
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.