Cum spune titlul , am un N42B18 cazut la datorie in sensul ca : in 5 km m-a lasat de 3 ori in drum, fumega mult de tot chiar daca simeringurile de la supape au fost schimbate deci scot din calcul asa zisul "consum de ulei". fumega din cauza chiuloasei...de ce zic asta ? acum...5 luni de zile masina a fost bagata in service pentru schimbarea garniturii de _chiulasa_. cand _chiulasa_ a fost trimisa la rectificat ea prezenta microfisuri...din cauza banilor i-am spus mecanicului sa o puna asa.In prezent nu mai merg cu masina din cauza ca mi-e frica sa nu ma lase din nou in drum. Ce simptome are: crema nesscafe la buson, presiune mare in instalatia de racire , dispare apa din vasul de expansiune , fum alb intepator pe esapament. In plus de asta ...porneste foarte foarte foarte greu ...ceva gen la a 5-cea cheie. Au fost schimbate Bujii+bobine+pompa benzina+ senzor volanta + filtru benzina + sonde lambda si tot porneste greu. eu zic ca ajunge apa in cilindrii prea multa si nu are cum sa faca aprinderea Am decis sa schimb motor si am gasit unul bun, singura problema este ca acesta este un N42B20...vreau sa-l omologhez la RAR, nu vreau sa merg cu emotii. diferenta de putere intre cele 2 este de 28 cai si 200cm3. Este posibil omologarea lui la RAR ? Cat costa procesul de omologare ? vreau sa aud niste pareri de la cei care au schimbat motoare si au fost la rar sau si daca aveti cunoscuti...oricum o sa sun luni la RAR si o sa ma interesez dar pana atunci vreau sa aud si parerile voastre. Este sau nu posibila omologarea fara a fi trimisa masina la nu stiu ce Laborator de testare etc