Jump to content

alpha5

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

alpha5 last won the day on February 25 2015

alpha5 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520dA Touring E61

alpha5's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

31

Reputation

  1. Multumesc tuturor pt interventii @win60 : cine sa faca asta? ))))))) la reprezentanta in oradea (grup west) cand le-am cerut asta au zis ca ei nu fac asa ceva iar cand le-am zis ca e ridicol sa imi dea un asemenea raspuns au zis ca eventual pe raspunderea mea doar, findca ei nu isi asuma daca crapa vreun modul. Deci no comment )) @cristianoro : ai dreptate! Asa ceva nu am facut. Din nou... cine sa faca asa ceva? )) @mcliviu : Nu, cu totul altceva, ulei, filtre, pompa de apa, role, intinzator, fulie, discuri, placute fata, bucsi capete de bara si compresor suspensie pneumatica, toate noi. In alta ordine de idei ai facut o monografie perfecta a service-urilor din ro! Cu riscul de a generaliza si implicit a se supara pe noi acei cativa mecanici seriosi care fac exceptie de la regula, asta e realitatea din pacate in Romania. Ai perfecta dreptate. @cosmin : referitor la clapeta exact asta spune si prietenul meu cu service-ul. Am facut ce spui tu cu tempomatul si oscilatia persista odata ce masina ajunge la viteza setata. In timpul accelerarii sau decelerarii pana la viteza setata nu este prezenta oscilatia. La fel se intampla si cand nu este pe tempomat si actionez eu pedala. Deci si cu pedala si cu tempomatul la mentinerea vitezei constante apare oscilatia. Ea mai apare si la relanti uneori in special la rece. Binenteles mai exista si posibilitatea ca turarea aiurea si oscilatia sa nu aiba legatura una cu alta desi eu ma indoiesc ca nu ar avea.
  2. @ptk : cred ca am specificat foarte clar unde au fost facute diagnozele... @neo : multumesc pentru informatii insa sa stii ca am facut deja testul rezpectiv, totul e ok la pedala
  3. Ms mult pentru informatie, si eu m-am gandit la varianta asta dar mecanicul meu spune ca nu e clapeta fiindca ea doar deschide cand pornesti motorul si apoi inchide cand il opresti. Nu stiu ce sa zic. Comportamentul este ca si cum ai apasa usor piciorul pana in podea. Nu reusesc sa imi dau seama daca e o problema mecanica, desi tind sa cred ca nu e dat fiind faptul ca nu are cablu. Cred ca e totusi electric/electronic ceva. Poti sa imi dai mai multe detalii eventual?
  4. Salutare tuturor Am un E61 din 2009 care mi-a scos par alb... de fapt service-urile mi-au scos dar in fine. Tocmai am lasat 7000 ron la service si mi-au dat masina inapoi tot cu probleme. Mi-au spus ca isi declina competenta. Practic au schimbat ce era de schimbat si... gata. Am ajuns la concluzia ca nu mai eXista mecanici ci doar schimbatori de piese! Sa trec la subiect. Masina se tureaza singura si anume, daca incerc in N sau in P sa o tin la o turatie anume de exemplu 2500 sau 3200 turatii, nu pot. Ea accelereaza in continuare pana la rosu cu toate ca eu tin piciorul pe pedala nemiscat. Sau... sa zicem ca vreau sa merg cu 25km/h, masina la aceasta viteza ruleaza in viteza a doua, ea fara sa accelerez, mentinand piciorul fix, continua sa accelereze si, la 30km/h schimba in viteza a treia cum de altfel e normal. Mai departe presupun ca deja fiind sarcina destul de mare nu mai poate sa urce singura si incepe sa aiba o oscilatie la turometru de vreo 50 sau 100 de turatii. De fapt asa a si inceput problema cu aceasta oscilatie in jurul vitezei de 100km/h pe tempomat. Apoi incet a inceput sa faca si fara sa fie pe tempomat iar acum deja se tureaza singura. Acuma... situatia sta asa: masina nu da nicio eroare, am pus testerul de 15 ori deja la 6 service-uri diferite. Nimic. Toata lumea da din umeri. Aproape toata lumea )). Aia mai smecheri pe la reprezentanta adica nu dau din umeri, in schimb spun ca incepem cu x sau cu y piese si apoi vedem. Concret vor sa schimbe prin eliminare galerie de admisie, debitmetru de aer, clapeta de acceleratie etc, binenteles toate astea pe cheltuiala mea. Chestiune care pentru mine si Patriciu sa fi fost este incceptabil. Adica nu pot sa accept sa dau 3000ron pe galerie, 1900 ron pe debitmetru, 1500 pe clpeta si cine stie ce altceva fara sa stiu sigur ca acestea necesita inlocuire. Pentru ca ei ce fac... de exemplu incep cu galeria sa zicem. O pun sus, constata ca nu e galeria dar ea ramane pe factura si tot asa. Asga pentru mine e inaccetabil si la sfarsit iti tranteste o factura de iti pica plombele. Si astea toate le zic din experienta nu din povesti. Am patit-o in august cand mi s-a infundat filtrul de particule si a topit senzorul care trebuia sa indice exasct asta, ca e infundat. Din cauza ca nu mai ieseau gazele pe evacuare si-au facut loc pe unde au putut si anume au cedat doua furtune, unul la egr si altul la admisie. Masina intra in limp mode. Nimeni dar absolut nimeni nu a vazut si nu a gasit ce are. Rep. Filaret in Buc, rep in Oradea, rep. in Debrecen, Efficient in buc, si inca vreo doua service-uri in Oradea, Dreamcar si inca unul, ambele specializate pe bmw. Toti dar absolut toti vroiau sa imi schimbe aceleasi piese ca acum, identic. La momentul acela intr-adevar masina dadea ceva erori pe aer. In fine... ideea e ca daca nu aveam un prieten foarte bun care are service si ma ajuta el, ni sensul ca a stat pe ea o saptamana pana i-a dat de cap as fi sfarsit prin a schimba o gramada de piese inutil si vreo 100 si ceva de milioane cheltuite aiurea! In concluzie, daca s-a mai lovit cineva de problema asta sau are o ideea despre ce ar putea fi, il rog tare mult sa imi dea si mie de veste. Nu am mari asteptari intrucat stiu ca e greu fara sa ai masina in fata dar totusi... vb aia speranta moare ultima P.S imi cer scuze daca am scris prea mult si va multumesc celor care veti avea rambdarea sa cititi. O zi buna tuturor
  5. Nu ai si un usor joc de vreo 50 sau 100 de turatii la turometru sinusoidal? Adica perioada de urcare este egala cu cea de coborare si dureaza aproximativ o secunda... Asa face la mine. Mai exact asa a inceput. Acuma face si cand nu este pe tempomat. Recent am constatat ca nu mai pot sa o tin turata la o turatie fixa, oricare ar fi aceea (2500, 3000, etc). Pur si simplu oricat apas pedala se tureaza pana la rosu. Masina nu da nici o eroare. Am pus testerul de 15ori cred deja la 3 reprezentante si inca 3 serce-uri. NIMIC! Nu stie nimeni ce are...
  6. Am un 520d de vanzare daca mai esti interesat. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GeUEW.html
  7. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GeUEW.html
  8. Buna, cumpar tubulatura aer de la intercooler la galeria de admisie pentru E61 520d, fab. 2009, motor N47, part number 11 61 7 803 748. Astept oferte la telefon 0757 - 423.759. Multumesc anticipat!
  9. Aham, multumesc pentru sugestie. Azi am programare in Ungaria la reprezentanta. Daca nu ii dau nici aia de capat o sa punem testerul in mers sa vedem. Inca ceva am vb cu mecanicul si a zis ca da o eroare la debitmetru si una la turbina. Debimetrul l-am schimbat si turbina am verificat-o... @mmneg, am luat in calcul si asta fiindca atunci cand ne-a cerut programul testul de aer nu am putut sa il facem pana nu am facut o curatare de filtru(aia in mers). Dar problema e ca dpf infundat nu justifica suieratul. M-am gandit si la varianta in care sa intre in limp din cauza pdf-ului iar suieratul sa nu aiba nici o legatura!
  10. Pai tocmai asta este problema Ca nici noi nu stim de ce intra in limp mode! Daca stiam remediam problema pana acuma...
  11. Salut tuturor. Am o problema cu masina, 520d, 2009. De vreo trei saptamani se aude un suierat, ca si cum ori ar aspira ori ar sufla aer si asta doar in sarcina, cand accelerez. Odata ajunsa la viteza de croaziera nu se mai aude. In plus de o saptamana intra in limp mode. Dupa ce o opresc isi revine, sj chiar in mers uneori isi revine singura. Am fost la service, am schimbat toate filtrele, am desfacut admisia, am curatat-o, am scos clapetele din ea, s-a schimbat ceva piesa mai mare din plastic de la recirculare sau ceva de genul care avea o garnitura topita, s-au verificat toate furtunele. S-a verificat si turbina, parghia si cursa, totul pare ok. Si surpriza in continuare face la fel. Facand abstractie de suieratul respectiv masina merge absolut normal mai putin cand intra in limp mode. Precizez ca service-ul unde am fost e al unui prieten bun de-al meu si este lipit de reprezentanta bmw. Deci omul si-a dat toata silinta si s-a consultat si cu cei de la reprezentanta. In final programul l-a pus sa faca un test de aer iar rezultatul i-a sugerat sa verifice tubulaturile si daca nu gaseste nimic sa schimbe debimetrul de aer. Am pus alt debitmetru si nu s-a schimbat nimic. La fel... Va rog daca aveti vreo idee ce ar putea fi sau daca s-a lovit cineva de problema asta sa imi spuneti si mie macar o parere. Multumesc anticipat!
  12. Salut colegi. Am un e61 2009 si as vrea sa ma joc si eu putin cu diagnoza. Din cate am inteles aici cea mai buna varianta pt android ar fi soft-ul BMWhat combinat cu interfata carly ivini. Am si eu rugamintea sa imi confirmati daca este corecta concluzia care am tras-o in urma citirii topicului si de asemenea sa imi spuneti intr-un pm daca vinde cineva in Bucuresti aceasta interfata. Va multumesc!
  13. Alerta troll... jjdee mii de posturi ). Deja cand vad atatea mii si mii de posturi la un utilizator ma ia cu capul. Astia cu 245 de mii de posturi cred ca faceti vreo 4000 de km pe an, sunteti prea prinsi cu postatul si inundatul tuturor topicurilor aiurea. Ce e culmea ca tipul asta de postari nu o sa le vezi niciodata la un user cu maxim cateva sute in in cativa ani, invariabil apar de la unu cu 800 de mii! Sunteti peste tot, aproape ca nu e topic neatacat indiferent ca va priveste sau nu, ca aveti ceva de zis sau nu... Sunt doua tipuri am observat : unul e cu o atitudine patriarhala de tatic asa, care iti da sfaturi vis-a-vis de prezenta ta pe forum, ex cel de deasupra, iar al doilea tip te cearta, te contrazice, te dispera, nu o scoti nici cum la capat. Mda... no comment.
  14. Draga Alex cred ca ori nu ai avut rabdare sa citesti, ori nu ai inteles exact ce am vrut sa zic, ori nu m-am exprimat eu bine. Ideea era ca multi dintre cei care frecventeaza reprezentanta, acei multi despre care vorbea un coleg aici si care eu nu ii vad niciunde in afara de Bavaria si PBN unde intr-adevar e aglomeratie, in rest fiind foarte aerisit prin tara mai ales, se duc fiindca e "smdcherie" sa mergi la reprezentanta, e smecherie sa "iti lasi" masina la reprezentanta intr-o conversatie cu altii, sa mergi sa "iti iei" masina de la reprezentanta. Sunt multi dintre aceea care si-au luat X5 fiindca e smecheria sa ai jipan bemve. X5 fiind cel mai vandut model in Romania cel putin pana acum cativa ani pana mai urmaream chestiile astea. O anomalie totala. Chiar citisem ca in 2008 parca se vandusera vreo 850 de X5-uri in Ro comparativ cu Austria unde se vandusera 161 parca. Ori mai sunt aceeia care daca aveau bani probabil isi luau porÂş Âşaien sau chiar veiron chiar daca asta nu mai e jip da e vdiron si merge 420 maxim(!). Despre acei clienti si posesori de bmw care merg la reprezentanta vb eu (ii faceam parveniti), nu am absolutizat nimic, si cred ca, cu un minim de efort se putea se putea deduce foarte clar treaba asta. Si mai sunt cei care nu se pricep, nu au treaba ei prea multa cu "placerea de a conduce" despre care am mai vorbit odata, adica cei care merg la rep. pt ca acolo cred ei ca este cel mai sigur sa mergi ca sa nu ai batai de cap. Lucru ce in teorie este foarte adevarat sau ar trebui sa fie, cel putin asa este in toate tarile civilizate dar in practica in Romania nu este deloc adevarat. Este ultima explicatie care o mai dau... va rog sa cititi calumea inainte sa postati sau sa dati reply. Multumesc! Corect! In sfarsit cineva care a inteles care e si unde se afla problema de principiu, foaaarte simpla de altfel! BRAVO!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.