Jump to content

stefanv03

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E91 2007

stefanv03's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vezi ca la mhs (bavaria de militari) au o plasma cu o camera din service in zona de asteptare ;-) btw... experienta mea din vest la reprez e aceeasi - nu ai ce cauta in service....
  2. Bravos - eu in 14 ani am sarit cu siguranta de 500k de km - da in ultimii 2-3 ani bag doar vreo 10k pe an. S-a schimbat jobu si locatia....Am avut vreo doi ani in care am facut peste 70k masurati pe kilometrajul masinii cu care am mers doar eu - porumbel calator prin tara cu serviciu. La vremea aia schimbam berlina de la munca la maxim 9 luni...
  3. clarificare - masina are 20k de km....parca nu m-as astepta sa crape niste piese atat de repede...
  4. Salut, Am un e91 230d si mi se pare ca amberiajul tine f. jos, iar cand debraiez in treapta a doua cupleaza destul de brutal daca nu ii dau drumul foarte lent. Mai are/ a mai intanit cineva problemuta asta? Parca nu-mi vine sa ma duc in service sa-mi spuna aia ca e normal asa cum e si sa ma trimita la plimbare. Thanx
  5. salut faza cu mersu iarna e o gluma sau un mit ce sa perpetuat de la masini mult mai vechi. trebuie sa recunosc ca mi-am pus si eu problema asta insa dupa ce am trecut prin iarna asta m-am linistit. Dar trebuie neaparat sa-ti iei roti de iarna. Tractiunea spate fuge mult mai usor decat fata (ceea ce poate fi si fun odata ce te obisnuiesti) dar cu roti de iarna esti "tatic". Iarna asta am mers si cu masina mea e91 tractiune spate cu roti de iarna si cu a nevestei - o masina compacta cu tractiune fata tot cu roti de iarna. spre surpriza mea, bmw-ul se aseaza mult mai bine pe drum decat ailalta si mi-a iesit mult mai usor de sleaurile de pe straduta... E adevarat ca tractiunea integrala e alta clasa de stabilitate iarna dar atentie!!! de oprit de opresti la fel de greu. Am avut un 4motion cu ceva ani in urma si frica mea nu era sa nu-mi rupa aderenta ci sa ma pot opri in timp util. Daca vrei sa platesti mai putin iti sugerez sa te uiti la ce au mgmt cars 2nd hand de 1 an - masini super-ok e asta am luat si-s foarte multumit.
  6. Pe scurt eu merg cu un 320 d E91 nevasta are un peugeot 307 1.6 D 110 CP. Aia mica consuma cu 3-4 l/100 km mai putin in oras. In schimb afara consuma mai mult ca bmw'u iar daca-i dai 160 diferenta este tot pe la 3-4l/100 da in favoarea bmw-ului. Cu toate astea n-o iau pe-aia mica atunci cand am de mers prin oras... ;-)
  7. In afara de tara de fabricatie o sa aveti probleme cu masinile. Chiar daca scrie acelasi lucru pe ele sunt diferente la setari si la unele componenete. Stiu ca m-am mutat din state in urma cu cativa ani si ma gandeam daca sa-mi trimit masina pe care o aveam acolo (un passat destul de nou). Am vorbit cu oamenii de service si mi-au spus ca e foarte posibil sa am probleme de intretinere pentru ca sunt mai multe diferenta intre masini decat ai crede. Vedeti daca-i cineva de la AB pe forum si va poate lamuri. CA sa nu mai vorbim de unitati de masuri si alte asemnea. Este intr-adevar tentant la 1.5 USD/EUR da-ti da si batai de cap. A, si te va costa in jur de 1,500 sa o trimiti pe vapor..
  8. Atentie - eu vorbesc de consum de pe BC - n-am avut niciodata rabdare si masor si la pompa. Poate ca pe e9x au facut bc mai exact - nu stiu ce sa zic. Apropos - am mers in weekend prin oras drumuri mai lungi si mi-a scazut consumu da la 15 la 12.5 da mai jos de atat nu se duce... In general mie cam aici imi sta media de mers doar in oras 12-13. E adevarat ca touring-ul este cu 80 de kg mai greu decat sedanul dar diferenta de consum in specificatiile tehnice este de doar 0.4 l/ 100km...
  9. Salut - daca nu ti-ai luat masina mergi la un delaer (AB sau altu) si testeaza motorizarile. Eu unul am fost dezamagit de 325 cu xdrive pe el - e o masina grea si cuplul nu-si face treaba foarte bine. Atentie - masinile astea sunt (mai) ieftine 2nd hand si din cauza de consum. Sfatul meu este sa nu cumperi blind. Du-te la reprez si vezi ca au si ei gramezi de masini aduse din DE (mgmt cars) pe care poti sa faci test drive si sa te convingi ce vrei. Cutia automata este absolut ok - generatia pe care o pun acum pe E9x o sa fie putin mai lenesa da stie ea ce face. Succes.
  10. E adevarat ca nu o las sa se incalzeasca dar in traficul in care merg fie ca porti 40 sau 50 tot aia e. Iar daca mergi 50 de km intr-o singura tura e una, alta e sa mergi 50 de km din 10 buc de 5 km in care rar ajungi in viteza a 3-a. Chestia cu consumul in oras depinde tare mult de traficul in care mergi. Am avut niste saptamani cu drumuri mai lungi si parea sa consume mai putin - dar tot nu ajungea sub 10. Acu poate au gresit-o pe-a mea desi nu prea cred pentru ca la drum intins consuma foarte decent..
  11. Am si eu idrive profesional da' porneste aproape imediat - cateva secunde. Si intr-adevar bordul de e9x fara idrive arata ca acu' 10 ani. Cand am luat nevasta la un test-drive sa vada masina si am urcat-o intr-una fara idrive prima reactie a fost "bordu' arata rudimentar" ;-) Oricum banii pe navi ii dai inca de pomana in romanica...
  12. stefanv03

    DSC & DTC

    DTC-ul e f bun pe zapada pentru ca permite rotilor sa patineze putin. Altfel dsc-ul il dezactivezi doar daca vrei sa te joci mai usor..
  13. Comparatii directe intre bmw si ford/mazda/vw/etc nu prea isi au rostul. comparam mere cu pere si cu portocale. BMW este o masina premium - daca o vrei platesti in plus pentru senzatii, imagine si alte chestii mult mai putin cuantificabile. Iar comparatii intre un ford nou si un bmw 2nd hand iar mi se par deplasate. Una e o masina noua cu toata garantia si alta e o masina folosita cu zeci de mii de km (chiar si in germania). PS Am trecut si eu anul trecut prin procesul asta intre bmw si alte marci (non-premium). Am luat bmw pt. ca m-am convins ca merita sa platesc premium-ul pentru handling si alte senzatii. Pe hartie alte modele ies inainte...
  14. N-as vrea sa discut gusturile estetice ale nimanui, dar E9x e o evolutie clara fata de e E4x. Este o masina usor mai mare, mai bine echilibrata si cu handling mai bun (dupa parerea mea). Am mers si cu E46 si cu E90 (motorizari similare) si mi s-a parut o clar o evolutie. Si mie mi-au parut tare urate stopurile cand le-am vazut prima oara, da' intre timp m-am mai obisnuit cu ele. Sunt curios cum o sa arata facelift-ul...
  15. Nu cred ca e realist sa crezi ca poti sa tragi inca 5 ani de o masina care are deja 10 ani.... Din pacate n-as putea sa-ti dau detalii despre cele doua modele. Oricum success!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.