Un 320 i in varianta de 110 KW, respectiv 150 CP (nu 148), in varianta de caroserie E46, modelul 6 cilindrii in linie, 24 v, dublu vanos, are multe plusuri fata de un 318 i, iar daca doar criteriul de consum sta intre posibilitatea de a alege 318 i si un 320 i, nu mai sta pe ganduri si ia 320. Un argument in sprijinul acestei idei ar fi faptul ca BMW este recunoscut pentru motoarele in 6 cilindrii, iar daca te-ai hotarat la benzina ar fi pacat sa nu "te bucuri" si tu de unul. In plus, motorul de pe 320 i (care are 1991 cmc, deci fiind considerat pana in 2.000 cmc platesti taxe si impozite mai mici), este unul mult mai fiabil in comp cu cel de pe 318. El se trage dintr-un motor cu istorie in spate, cel de pe E36, iar 1998 cand a fost lansat pe E46 i s-a facut un update. Din acest motiv se numeste M 52 TU (technical update). Deci este clar ca toate problemele de fiabilitate si nu numai, au fost rezovate de-alungul timpului, motorul fiind si un pic imbunatatit o data cu lansarea pe E46 (dublu vanos, curea accesorii cu role intinzatoare hidraulice, update soft, etc). Despre consum, te asigur ca varianta E46 320 i de 1991 cmc si 150 CP nu va sari de 13 in Buc in aglomeratii iar afara la un mers civilizat va consuma 7.5%. Sper sa faci cea mai buna alegere! O zi buna!