Am revenit cu evidenta mea MANIE dezvoltata fata de al meu 318i din 1993 Tin sa mentionez din start ca sunt FOARTE ATASAT DE ACEASTA MASINA chiar daca merge aproape vai mama ei. Am descoprit de curand ca sunt niste meserias care fac turbine si pentru modelul meu, ce ma intereseaza este urmatorul fapt: Ok imi pun turbina dar asta inseamna ca maresc compresia deci trebuie sa maresc si cantitatea de carburant ce intra deci pun injectoare mai jmechere dar am nevoie si de 16 supape ca acest carburant sa fie distribuit cat mai omogen, deci cum pun 16 valve pe un 318i, plus de asta rotatiile vor fi mai multe grosolan spus si fortele mult mai puternice, nu trebuie schimbat tot mecanismul motor cu ceva mai performant: incepand de la arbore pana la mai stiu eu ce? :twoup: Apoi am crescut puterea presupunand ca am rezolvat treaba cu 16 valve eu sunt de parere ca am nevoie de cutie profesionala, ambreaj profesional, nu are rost sa mai zic de sistem de franare si evacuare sport profesional, dar cum ramane cu cardanul si cu grupul spate sau diferential cum ii zice? Pot monta pe a mea cutie si tot angrenajul asta al transmisiei (cardan, grup si ce o mai fi) de la un model mai puternic ex: M3? Ma mai intereseaza un sevice bun de motoare adica niste baieti care stiu ce fac si iti pun motorul la punct? Nu sunt asa de priceput in ale masinilor si astept niste sfaturi sincere si la subiect SI NU O SA IMI PUN MOTOR MAI PUTERNIC, vreau sa fac din 1.8 asta al meu un ozn un sleeper ca nu modific nimic la caroserie :twoup: