Jump to content

alr277

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Fetesti

Contact Methods

  • Yahoo
    cristiandgavrisj

alr277's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ma intereseaza si pe mine preturi pt un e36 din 93 sedan la: -scut motor -aparatoare de noroi stanga fatza -si fatza amandoua barile sau mastile, cum le zice si aia de metal pe care se pun narile cromate si aia de plastic mare astept niste preturi de preferta sh, si daca nu ai noi asta e :twoup:
  2. Frate am un respect profund pentru tine Sincer Mereu m-ai lamurit asa cum am cerut Inca o data respect si multa aprecioere BURN RUBBER NOT SOUL
  3. Cerinta mea este super simpla, cer recomandare de la persoane care cunosc firme bune de tuning. Este mai simplu spus ce firme de tuning bune avem in tara, este o intrebare deci politicos la asa ceva vine un raspuns nu alte intrebari Deci pentru frustratii care nu au nimic de spus legat strict de intrebarea mea va rog sa nu mai interveniti. Imi cer scuze daca jignesc pe cineva dar asta e romania si trebuie sa ne dam toti importanta. Nu conteaza ce masina am si ce vreau sa ii fac, intrebarea e simpla: CE FIRME BUNE DE TUNING AVEM IN ROMANIA? Celui care binevoieste sa imi raspunda la aceasta intrebare ii multumesc anticipat :twoup:
  4. In special motor si tot ce mai implica el pe urma, caroseria ma descurc singur Deci ce firme imi recomandati?
  5. Daca are asa mare importanta : o pisica din 93 1.8i
  6. Stiu ca e mult mai bine si mai indicat sa fac un tuning in strainatate dar vreau sa cred ca si romanasii nostri sunt priceputi. :twoup: Deci va rog din sufletelul meu mic si negru, care sunt cele mai jmechere firme de tuning din roamnia. Astept parerile voastre BMW-istilor :twoup: Va multumesc anticipat.
  7. Pana adun un 15.000 Eur sa fac ce visez eu ma apuc naibi de studiat Sa stiu si eu cu ce se manac motoarele astea in primul rand Si urmatorul pasa astea supraalimentate Daca sti de unde pot culege asemenea informatii mi-ai fi de mare folos
  8. Sincer imi pare rau ca nu e posibil sa facem si la noi in tara asa ceva Jur ca daca o sa imi iasa afacerile calumea in cativa ani caut cativa nebuni priceputi ca mine (eu fiind doar nebun) si ma voi baga in asa ceva
  9. Iti multumesc din suflet ca m-ai indreptat catre un nebun ca mine...o sa incerc sa iau legatura cu tipul si sa ma apuc si eu de proiect mii de multumiri, chiar este cineva care stie ce inseamna sa te atasezi si sa iubesti o masina
  10. Ok am inteles ca e mic CE VREAU EU SA INTELEGETI E CA EU MOTORUL ASTA VREAU SA IL FAC BELEA SI MASINA ASTA A MEA NU MA INTERESEAZA ALTUL SI NICI ALTA MASINA. DECI CINE CREDE CA MA POATE AJUTA CU TOT RESPECTUL ASTEPT SFATURI REPET VREAU SA DUC LA EXTREM UN 318 DIN 1993 MA INTERESEAZA ABSOLUT TOT CE II POT FACE SI CUM IN SPECIAL CUM PUN 16 VALVE PE EL
  11. Daca vroiam un 325 nu mai puneam toate intrebarile astea Deci e clar ca sunt un pic dus prefer sa o numesc dragoste fata de masina Si am specificat ca astept pareri de la cunoscatori si fanatici si ca nu vreau alta motorizare
  12. Excludem costurile din start nu conteaza cat costa Important este tot ce am de pus si de modificat ca sa mearga masina ceas sa nu lipseasca nimic totul sa fie ca la carte Si banuiesc ca in cazul unei supraalimentari nu mai face fata cutia mea de viteze. Sincer am vazut ca esti priceput te org daca ai timp sa imi explici asa mai in detaliu cu ce se manac treaba asta
  13. Am revenit cu evidenta mea MANIE dezvoltata fata de al meu 318i din 1993 Tin sa mentionez din start ca sunt FOARTE ATASAT DE ACEASTA MASINA chiar daca merge aproape vai mama ei. Am descoprit de curand ca sunt niste meserias care fac turbine si pentru modelul meu, ce ma intereseaza este urmatorul fapt: Ok imi pun turbina dar asta inseamna ca maresc compresia deci trebuie sa maresc si cantitatea de carburant ce intra deci pun injectoare mai jmechere dar am nevoie si de 16 supape ca acest carburant sa fie distribuit cat mai omogen, deci cum pun 16 valve pe un 318i, plus de asta rotatiile vor fi mai multe grosolan spus si fortele mult mai puternice, nu trebuie schimbat tot mecanismul motor cu ceva mai performant: incepand de la arbore pana la mai stiu eu ce? :twoup: Apoi am crescut puterea presupunand ca am rezolvat treaba cu 16 valve eu sunt de parere ca am nevoie de cutie profesionala, ambreaj profesional, nu are rost sa mai zic de sistem de franare si evacuare sport profesional, dar cum ramane cu cardanul si cu grupul spate sau diferential cum ii zice? Pot monta pe a mea cutie si tot angrenajul asta al transmisiei (cardan, grup si ce o mai fi) de la un model mai puternic ex: M3? Ma mai intereseaza un sevice bun de motoare adica niste baieti care stiu ce fac si iti pun motorul la punct? Nu sunt asa de priceput in ale masinilor si astept niste sfaturi sincere si la subiect SI NU O SA IMI PUN MOTOR MAI PUTERNIC, vreau sa fac din 1.8 asta al meu un ozn un sleeper ca nu modific nimic la caroserie :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.