Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    7910
  • Joined

  • Days Won

    79

bimmer90f30 last won the day on October 5 2023

bimmer90f30 had the most liked content!

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

27247 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Pana la aschii usor metalizate "zambind" prin ulei... nu? Tu nu intelegi ca motorul termic nu mai conteaza? Asta ramane lupta/problema ta personala cu pornirea lui preventiv. Nu are treaba cu intentia fabricantului. Arata-mi o singura pagina de document de fabricant unde scrie ca motorului termic i se ingaduie pornirea.. regimul optim.. (sincer chiar nu am cautat, iar acum rivalli au sansa sa ma puna la colt) "chestii" importante longevitatii lui. De ce uiti ca traim inca intr-o societate a consumului? E nepermis, sincer, daca te stii rational.
  2. E absolut normal, ca iarna orice ICE o data pornit sa nu se mai opreasca tocmai pentru ca nu mai are suficient curent in baterie si sunt atat de multi alti mari consumatori, si foarte probabil DDE stie ca motorul e rece. Deci vorbim de alte circustante in care categoric motorul nu are motive sa se opreasca. Stiu cand se opreste un motor ICE cu functia auto-start-stop. Am unul in posesie si ii cunosc metehnele. Si stiu sigur ca se lucreaza puternic la scoaterea complet a posibilitatii, ramanerii cu motorul pornit cand suntem stationati. Nu stiu de ce se crede ca las impresia ca nu stiu spre ce ne indreptam cu totii? Sa fim cat mai prietenosi cu mediul ca vrem sau ca nu vrem.
  3. Cel mai bine ar fi sa (ne) spui cine ti-a spus ca, consumul motorului are treaba cu unghiul axului camelor? Atat de de departe s-a ajuns cu prostirea oamenilor?? Acuma, nu ti-a spus cel care ti-a explicat, e vorba de came pe evacuare sau cele de pe admisie? Terminand cu rasul plansu, daca camele sunt in alte ..unghiuri, motorul tau il aduna-i pe faras, era de dus la reciclat, sau nu pornea in veci si isi mai rupea/indoia si valvele.. depinde de noroc.. Sa stii ca te-a mintit grosolan cine ti-a explicat. Valvele si sistemul de admisie al unui motor functioneaza dupa niste limite fizice, masurabile foarte, foarte bine calculate, adica la o limita periculos de costisitor, in lipsa sincronizarii , pentru a ..presupune unghiuri ale camelor.. Parerea mea. Cum a zis si @wind-3er ai piciorul mai greu decat prietenul tau, cu, care incerci sa tii pasul.. sau motorul tau e mai uzat; nu-i exclus, nu'i exclus - asta n-are treaba cu camele ci, cu "jocurile" interne.. Dar nu am intrebat ce e mai important, ce motor are masina ta?
  4. Eu pe asta nu o cred nici batut. La un BMW de prin anii 2005 demarorul, adica starterul citat, a tinut cel putin 350k km. Schimbat doar preventiv, nu ca era uzat sau stricat - e pe raft in garaj.. Cu porniri zilnice de 5-6 ori pe zi. Vreau sa vad nu sa inteleg brasoavele din textul unora, cum ar putea sa tina un demaror atat de mult. E imposibil sa tina tot atatia km tocmai datorita stresului. Dar ei pot sa afirme ce vor pentru ca e ca si cum ai spune iata am facut cel mai formidabil mecanism care stresat destul de tare rezista mai mult decat unul care nu e folosit decat pe jumatate sau mai putin. Din pacate oamenii se lasa mintiti cu prea mare usurinta zilele astea.. Asta ce ne spune!? Ca absolut trebuie schimbat uleiul mult mai des daca vrem sa ne tina motorul ala repornit de multe zeci de ori pe zi. Ce altceva ar putea insemna? Viper, daca nu ma insel primul pas a fost sa scoata butonul de langa butonul de start/stop. Urmatorul a fost sa mute optiunea in meniul masinii. Nu cred ca ma insel dar acum deal-arii nu mai au voie sa dezactiveze funtia start-stop. Singur optiune ramanand codarea dezactivarii permanente prin aplicatii, bimmerlink.. e plin netul de operatiuni de dezactivare permanenta prin aplicatie la masinile ICE..
  5. Mai oameni, nu v-ati dat seama ca nu mai puteti chiar sa faceti ce vreti cu masinile din dotare.. hmm.. Poluare mai putina. Mai multe sacrificii, mai multa planificare, adaptare la cerinte.. Nu mai merge cum mergea.. sa facem tot ce vrem. Au scos de ceva vreme posibilitatea de a tine pornit motorul, chiar si la ICE.
  6. Si a stat dublu-ridicata? Iar apoi a coboarat doar cat trebuia din slabirea arcurilor?
  7. Scurta perioada zici? masurata in ani.. Da, OP garda la sol e data de arcuri nu de amortizoare. Am schimbat arcuri eu pe fata si spate cu Bilstein standard si masina sta(tea) mai sus cu chiar 5cm.. Si da, trec ani si o sa se mai lase, adica arcurile isi mai pieed din tarie sa zic asa, cat au stat pe raft ne-tensionate. Le trebuie ani.
  8. O intrebare, mergi cu acelasi ulei pe strada dupa ce ai fost pe circuit?
  9. @Nym nu te supara, dar nu cred ca ce i-ai aratat OPului ceea ce trebuie el sa stie. "Piesa" de pe pompa de inalre e regulatorul de volum la ralanti. Atata face. Daca motorul nu sta la ralanti valva aceea ar putea fi de vina. Pe rampa in schimb este alta valva, sau regulator, care aceea la randul ei regleaza volumul de motorina din rampa. De acolo injectoarele preaiu cata motorina le trebuie. In capatul celalalt al rampei e Senzorul care verifica presiuna in rampa sa fie suficienta. Ce am spus mai sus nu e din inchipuite.. @MariusBelbe despre ce valori ale presiunii vorbim, e vorba? O pompa poate baga si peste 200 de bari fara problema in ture. Nu se sperie un regulator de volum de 200 de bari.. Mai jos e o descriere sumara din TIS despre valva de pe pompa: "Structure and inner electrical connection: The quantity control valve is a solenoid valve. The quantity control valve is activated via a pulse-width modulated signal (PWM signal) from the engine control system. Depending on the activation signal, the ratio between return delivery in the low-pressure range and delivery stroke in the high-pressure range changes. This sets the necessary fuel mass flow for each load point. The quantity control valve is supplied with terminal 15N. Structure and setpoint values: When the engine is running, the pressure pistons continuously move the pendulum disk to make its stroke. Pressure is applied to fuel for as long as new fuel is supplied to the high pressure pump via the quantity control valve. The maximum pressure in the high-pressure range is restricted to 245 bar. if such a high pressure arises, the high-pressure circuit is relaxed to the low-pressure range by a pressure limiting valve."
  10. Ce incearca colegii sa spuna e ca "accesoriile" motorului de 2 litri conteaza in puterea data la roata in comparatie cu 1.8 pe hartie limitat sau nelimitat.. Apoi poate nu ae fi rau sa spui ce masina ai avut sau ai ca sa stim de la ce pleci (poate altii au avut..) si stiu ce impresie o sa iti lase un X3 care nu e masina "econoama" cu motor mai.mic daca obisnuiesti sa "tragi" de masini.
  11. Daca tot scoate borna bateriei si inchide portbagaj, tot, spune-i si cum ajunge din nou la baterie sa repuna borna.. explica si unde e dezavorarea mecanica.. eu nu am timp, dar asa mi se pare normal, aa faci treaba pana la capat.. @Alexandra Boștiog Popa vezi ca trebuie sa desfaci si ceva plastic, cred ca si la E61 e ca la E91, plastic de pe portbagaj-haion, sa cauti o sarma cu un inel de care trebuie tras sa poti redeschide portbagajul daca scoti borna bateriei. Il afli inainte de a inchide portbagajul, ca sa stii a doua zi cum ajungi la el.. Mergi la un electrician auto cu diagnoza mentionata mai sus, ISTA, ca parese ca ai incercat tot ce se putea pentru verificat..
  12. De fapt daca stau mai bine sa o gandesc, tu ai ales sa tratezi uleiul (adica partea de jos -ungerea), eu am ales sa tratez (tin cat mai curat) partea de sus, admisia. Sper sa poti spune dupa un numar de considerabili daca motorul incepe sa consume ulei, ca asta e singurul efect simtit. Iti propui sa tii masina mult timp? Ce te poate determima sa o vinzi daca ea se comporta cat de cat bine, fara probleme majore?
  13. Pai e firesc, sa nu prea auzi scartaitul pedalei cand functioneaza motorul pentru ca e acoperit de zgomotul acestuia.. pana cand probabil va fi atat de mare incat sa se auda si cand functioneaza. Apoi celalalt se va auzi in timpul functionarii pentru ca e prevazut (rulmentul de care am zis) sa nu se auda pana se uzeaza. Cand se uzeaza, atunci incepe sa se auda. Si se aude doar in timpul functionarii acel zgomot pentru ca atunci se invarte, pe durata cat schimbi vitezele. Sper ca asa ai inteles mai bine diferenta. Schimba kitul de ambreiaj pana nu e prea tarziu.. si dai in alte lucruri mao complicate si mai scumpe.. Se schimba si volantul de obicei.. dar asta inseamna bani in plus. E greu de spus. Mecanicul te poate sfatui atunci pe loc. Numai ca probabil nu o sa gasesti ieftin unde vrei tu ci unde poti mai repede, daca trebuie schimbat si volantul. Kitul si volantul cel mai bun si fiabil e facut de compania LUK.
  14. Nu am fost atent cand ai zis ca erau infundate.. pai daca erau infundate trebuia doar desfundate (prin spalare in baie cu ultrasunete), doua din ele. Ruginite.. nu pot sa imi imaginez, dar mai stii.. Celelalte doar murdare.. pai cum trebuiau sa fie? Bec? Felul cum arata injectoarele e felul cum motorul e intretinut intern/extern.. In fine, daca te-au convins sa le reconditionezi.. Iti spun sincer, cat pot de sincer. Am cautat 2 zile intens daca merota sau nu sa pun la un diesel cu muulti km ceratech.. /cand 70 zic ca motorul dupa un timp suna cum suna inainte si altii spus ca ceratech-ul ala din el pe care tu il agiti inainte sa il pui SE DEPUNE PE FUNDUL BAII.. ca de-aia revine zgomotul motorului, adicaa, ca inainte... pai mai merita sa pun (eu) ceratech? Sau arunc cu banii pe geam si umplu baia de cera..tech? Iaca in schimb pun DE LA 250k km ulei 2T (la peste 500k) si n-am gasit nimic rau in rezervor, nimic rau.., adica ZERO depuneri pe injectoare.. (zero lucruri de schimbat obligatoriu de la ardere ina motor pana la evacuare, inclusiv ea) de fapt motorul merge bine (ca nu imi vine decat sa ii fac prima oara distributia la 500k ca e pe preventie, nu ca trebuie.. ca scartaie) merci.. Si toate's unse in motor, de la motorina evident, si eliminate bine, ca nu am curatat niciodata (cum am curatat O DATA, la 250k km) admisia.. (jaso FD) si de atunci, niciodata; fiind data jos de inca 3 ori, unul fiind de inspectare, de drag, daca vrei.. o data sa scot doua injectoare si o data sa schimb bujii, ca na, trebuie. Injectoare schimbate ca dadeau "pe langa" adica pe retur scapau prea mult. Dar la mine ca la ei pe banc testate erau foarte bune; o ciudatenie la aproape de 500k km neimpliniti cu injectoare de fabrica.. ciudat simptom, dar refacute de curand adica.. Acuma, tu poti sa ma crezi sau poti sa ignori total ce zic. Iti mai zic doar ca daca pui, pentru DPF, trebuie JASO FB ca sa tii DPFul in viata lunga.. (acelasi lucru il ia un Euro 6..) si e bine merci (daca intrebi..). ..Si tot nu-s convins sa pun si ceratech.. (la varsta lu' a mea..) ca uleiul ce'l pui are atata aditiv cat poate duce motorul! Iara daca nu are, schimbul mai des ii face mult mai bine ca.. ceratech.. care nu e necesar, ca altii stiu..
  15. De ce ai reconditionat injectoarele? Au fost reconditionate profesional, cu garantie? Motorul are injectoare piezo sau solenoid? Din ce stiu eu la orice bmw acul sta cel mai mult timp in acel loc la jumatate pe indicator, asa ca nu prea vad ce relevanta sa aiba cat are masina in rezervor cand aproape de jumatatea (de jos.. probabil) observi caraiala. Macar daca ai zice ca vine de la rezervor. Nu cred ca motorului sa ii fie afectata functionarea, decat daca se merge SUB SFERT si atunci regenerarea nu mai are loc.. deloc! Accelerata pe loc caraie la fel la 2000rpm? Daca nu, atunci poate e de la cutia de viteza..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.