Jump to content

opinion

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

opinion last won the day on October 29 2020

opinion had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    off road, testing, travel

Previous Fields

  • Masina
    E61

opinion's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

21

Reputation

  1. Salutare Stie cineva care este rezistenta senzorilor de ABS? Am clasica problema cu DSC-ul si pe net am vazut valori intre 600-2500 ohmi. I-am desfacut pe cei de pe dreapta si spatele pare rezistenta foarte mare (nu o citea pe scala de 2M) iar pe cel de pe dreapta fata l-am dat jos si am citit undeva in jur de 9M ... Mersi fain de orice ajutor.
  2. Gata, azi am fost la RAR, 168.8 lei modificare CIV, am revenit la culaorea initiala a masinii care e chiar faina. Am facut si programare la schimbare talon peste 2 saptamani, 49 lei si asta. Intre timp am avut ceva warning de dpf, si vin spre voi cu o intrebare: daca schimb dpf fizic cu unul nou mai trebuie sa modific ceva si prin soft, adica sa am nevoie de diagnoza? Intreb asta pentru ca anularea DPF-ului e la acelasi pret cu unul nou cu 2 ani garantie.si daca asta de pe masina e de 10 ani si cine stie cati km, ma astept sa ma tina si ala nou vreo 4 5 ani . PS: Greu rau de dat floia jos la temperaturi de ~10 grade...
  3. M-am hotarat sa dau folia jos, pana acum arata bine si imi place mult culoarea originala. Am reusit sa dau jos intr-o zi partea dreapta (mai putin partea de deasupra usilor). A mers foarte greu la aripa unde a si crapat. In rest destul de bine.
  4. Multam de urari P.I.M.P. Nu am nici o eroare in bord. Oricum trebuie sa ma duc iar la sudor ca nu a facut-o 100% bine . Cred ca a ramas o gaura ca acum nu numai ca te dor ochii cand te uiti la masina, dar m-am ales si cu un suierat de nu mai am cum sa scap nevazut/neauzit pe unde merg . Ori a ramas o gaurica ceva, ori bucata aia de filtru pe care o suspectez ca a ajuns in toba intermediara s-a prins intr-o pozitie in care "fluiera". Am descoperit si ce nu imi place la masina ... trebuie sa "cobor" cand intru in ea -> m-am hotarat, vreau o masina in care sa urc.
  5. La multi ani! Am rezolvat si cu flexibulul, l-am sudat inainte de craciun. Supriza mare a fost sa constat ca filtru e la locul sau desi incepe sa se dezintegreze. Lipsesc 2 bucati din fagure, una era in flexibil, cealalta pare ca s-a "mutat" in toba intermediara. Cand o sa fie vreme faina dau jos toba sa vad ce si cum.
  6. @WIN60 - stiu si eu ca, din cand in cand se gasesc piese la reprezentanta mai ieftine decat aftermarket. Ma gandeam sa fac asta pentru partea din fata, acum am fost presat cumva de timp si am scapat din vedere optiunea asta. O sa imi fac temele din timp.
  7. @matose: nu stiu exact de ce am ales Bosch, asa a fost sa fie, parerile sunt impartite si oricum cred ca isi vor face treaba tinand cont de modul de exploatare (in 2 luni de cand am masina am facut cam ~500km). @Alex_wly: am schimbat si senzorul de uzura In alta ordine de idei, am reusit sa vb cu mecaniculieri si o sa merg saptamana viitoare la el sa imi sudeze flexibilul de la esapament si atunci o sa il rog atunci sa imi reseteze el cu diagnoza intervalul de service. Desi nu merg mult cu masina, imi place tot mai mult, initial credeam ca nu o sa ma "obisnuiesc" cu ideea de seria 3 dupa ce am avut un E61 pe care l-am dat ca prostu'. Dar, pentru ca ma manca rau, am pus-o la vanzare/schimb pe olx, inclin spre un S class din 2007/8 (pentru definitia confortului) sau mai nou un Discovery 3 din aceiasi perioada (pentru overlanding).
  8. Salutare Revin cu o intrebare, pot sa resetez fara diagnoza intervalului de service pentru franele spate (pe care tocmai le-am schimbat)? In bord imi arata ca mai am 5000km pana la service si am incercat variantele gasite pe net, dar se pare ca alea merg doar atunci cand ai depasit intervalul de service. Mersi
  9. Azi am reusit sa schimb franele pe spate. A durat cam 3 ore. Ar fi super pentru o lucrare ca asta sa ai un elevator, asa de pe cricuri a fost putin mai greu. Am meers pe varianta Bosch, sa vedem cu rezista in timp.
  10. Salutare As dori sa schimb jantele actuale care sunt pe 17 cu un set de jante pe 16 style 154,155,156 sau 306. Doar aceste modele le doresc. Modelul curent se vede in poza atasata. Pentru a evita orice discutii ulterioare pot trimite poze si sau video cu jantele. Ele nu par sa fie lovite, sunt vopsite cu plastidip (cred). NU sunt in stare perfecta. Multumesc
  11. Respect pentru ceea ce ai facut si pentru faptul ca ai impartasit cu noi toate etapele.
  12. decizia a fost pur financiara, in sensul in care Mini are o nisa de piata mult redusa fata de BMW. Asa ca schimbul a fost oarecum avantajos, deoarece nu a mai trebuit sa pun diferenta si mai bine investesc in masina si o fac asa cum vreau eu (incepand cu partea mecanica). Plus ca touringul e infinit mai practic
  13. Multam fain @LYM, o sa caut pe cineva sa imi sudeze minunea si atunci mai mult ca sigur o sa confirm si lipsa DPF-ului ...
  14. De ce sa iti iei minusuri? Fiecare cu parerea lui. Si mai ales cu obiectivele lui . Pentru mine castigul major fata de Mini e spatiul. Plus ca e cu 2.5 ani mai noua si Euro 5 vs Euro 4 de la Mini. Initial am zis ca o sa fie o etapa intermediara spre un E class la care ma tot gandesc din 2016 si de atunci asta e a 4a masina care o iau si nu e Mercedes . Aspectul e discutabil, stii cum e la unii poate le place ca iese din comun (nu neaparat in sens bun ), iar la altii nu le place (de exemplu tie). In final pentru mine nu conteaza, am trecut de varsta la care era importanta culoarea, dotarile si muzica. Acum e important sa mearga bine, si daca o pun la punct dpdv tehnic va merge bine si infoliata si desfoliata si cu orice culoare . Zici ceva de starea tehnica ... sincer ma indoiesc ca este cineva care poate spune din informatiile date mai sus sau din pozele puse care e starea tehnica a masinii ... Am facut revizia, o sa fac lucrari de mentenanta (apropo nimeni nu zice nimic de asta...) o sa imi iau in primavara gume noi de vara si anul viitor in toamna gume noi de iarna. Astea de le am sunt praf (cele de vara) si la al 4-lea sezon cele de iarna. Franele spate asa cum ziceam mai sus sunt pe drum, ieri dimineata inca erau prin Germania ... Cand schimb franele o sa verific si toate bucsele din spate pentru ca acolo 100% ceva nu e in regula. Usor, usor - vorba unui mare clasic in viata - remediez tot ce este de facut la ea. Sunt convins ca masina ta e intr-o stare mult mai buna dar sigur a fost mai scumpa sau ai reparat ce era de facut, nu? Apropo, stii cineva sa imi zica 100% daca flexibul se sudeaza sau se prinde cu cleme? Mersi
  15. Uite asa am dat-o ca in politica . Sa le luam pe rand: - nu merg cu bicicleta ca sunt comod din fire, si nu, nu o sa ma omoare gazele de la aia care nu mai au dpf, ca sigur ma calca altul inainte si nu stiu daca o sa fiu mai fericit ca avea DPF - intentia mea e sa imi intretin masinile - cu tot ceea ce inseamna asta - Acum cu RAR, sau alte organe, din ce stiu eu, la noi la diesel se masoara inca doar opacitatea. POate gresesc, dar asta stiu eu. De exemplu am fost in Suedia cu doua din masinile de lucru sa le fac ITP-ul. Un A6 si un E class. La ei, testul de noxe se face in afara statie, langa usa de intrare are o cutie cum sunt cele de gaz la noi si acolo are sonda, o scoate, o baga la esapament si nu, nu omoara masina in turatii ca ai nostrii... - sunt de acord si cu tine @mgi, dar cate masini din astea sunt? Pasionatii adevarati sunt putini comparativ cu numarul de masini, si din ei nu toti au bani sa intretina masinile ca la carte. In rest nimeni nimic cu nici un sfat legat de ce ar fi bine sa fac la masina? Ma uitam pe youtube si am vazut ca in general la diesel unii recomanda curatarea EGR-ului la ceva km si mai rar si curatarea galeriei de admisie. Voi ce parere aveti? Nu par a fi lucrari greu de executat. A, si am mai vazut ca ar fi bine sa fie schimbat capacul ala de la PCV sau se numeste, membrana aia se intareste in timp... Si ceva furtun dlexibil de plastic care e pe traseul de recirculare ... Acum poate cineva zice ca daca merge las-o si asa, dar parerea mea e ca o mentenanta preventiva nu are ce sa strice (in afara bugetului)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.