Jump to content

Wolfheart

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318i 143cp 1995cc

Wolfheart's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am rezolvat problema pana la urma la reprezentanta BMW din Oradea.Calculator nou + recalibrare cica 2380lei. Plus ca ma puneau sa schimb conducta servo, care nu era defecta, pentru ca nu au stiut sa faca diferenta intre uleiul servo care ii rosu si miroase putin, si uleiul de motor. Scurgerile de ulei le-am avut la garnitura baie ulei, si simering fulie vibrochen!Le-am schimbat la un service la care merg de 5 ani deja!
  2. Salutare, am nevoie de ajutor. Am un E46 318i 143cp 1995cc 2002 valvetronic, recent am ajuns in reprezentanta cu masina pentru niste probleme la unitatea de control VVT. Simptomele erau ceva de genul: S-a aprins "check engine-ul" iar aleator in timpul mersului imi aparea martorul EML iar masina scadea al relanti si nu mai putea fi accelerata. Am dus-o la tester si a rezultat ca am probleme la unitate de control valvetronic, (DME: Variable valve gear - control unit, internal fault/DME: Variable valve gear - power limitation in limp-home operating mode). Cei de la reprezentata au spus ca trebuie schimbata unitatea cu una noua pentru ca una veche nu se mai poate reprograma pentru ca deja a fost programata pe un alt motor si isi ia seria de sasiu.Asta cu seria de sasiu si cu reprogramarea nu o cred, dar am mai vb cu unii care se ocupa de resoftari si de chipari etc si au spus ca nu s-au lovit de asa ceva inca, plus ca am mai fost la vreo 2 service-uri aici in Oradea foarte bune si au spus ca nu se baga. Stie careva ceva legat de chestia asta? P.S: as avea nevoie de o conducta servodirectie daca stie cinev, sau are de vanzare dati un reply. Merci.
  3. Salutare, am nevoie de ajutor. Am un E46 318i 143cp 1995cc 2002 valvetronic, recent am ajuns in reprezentanta cu masina pentru niste probleme la unitatea de control VVT. Simptomele erau ceva de genul: S-a aprins "check engine-ul" iar aleator in timpul mersului imi aparea martorul EML iar masina scadea al relanti si nu mai putea fi accelerata. Am dus-o la tester si a rezultat ca am probleme la unitate de control valvetronic, (DME: Variable valve gear - control unit, internal fault/DME: Variable valve gear - power limitation in limp-home operating mode). Cei de la reprezentata au spus ca trebuie schimbata unitatea cu una noua pentru ca una veche nu se mai poate reprograma pentru ca deja a fost programata pe un alt motor si isi ia seria de sasiu.Asta cu seria de sasiu si cu reprogramarea nu o cred, dar am mai vb cu unii care se ocupa de resoftari si de chipari etc si au spus ca nu s-au lovit de asa ceva inca, plus ca am mai fost la vreo 2 service-uri aici in Oradea foarte bune si au spus ca nu se baga. Stie careva ceva legat de chestia asta? P.S: as avea nevoie de o conducta servodirectie daca stie cinev, sau are de vanzare dati un reply. Merci.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.