Jump to content

George Alexandru

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    316TI

George Alexandru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Asta cu mecanicii e ca aia cu hainele din targ de la vitan "furate din afara"
  2. Am vorbit azi cu Florin din Chitila si mi-a spus ca e din cauza axei valvetronic,se schimba cu tot cu calareti,e undeva la 500 de lei la dezmembrari.Saptamana viitoare o duc sa o repare.
  3. Vreau si eu va rog un nr de tel al unui mecanic priceput.Nu conteaza orasul
  4. Salutare!imi dati si mie numarul de telefon al lui Florin din Chitila?Sau macar cum sa ajung la el la garaj.Multumesc anticipat!
  5. am pus-o si pe inpa si nu i-au dat de cap Sent from my iPad using Tapatalk
  6. Si eu am aceeasi problema la un 316ti,dar nu am gasit pe nimeni capabil sa imi spuna de la ce e,in ziua de azi mecanicii stiu doar sa schimbe piese la nimereala si cu pretentii mari la bani
  7. Cauta pe olx ca sunt de vanzare,iti trebuie k+Dcan ca mufa si INPA ca program care ruleaza pe Win XP sunt undeva la 100 de lei ambele.
  8. Salutare!Imi puteti da si mie numarul lui Florin din Chitila?
  9. Da,am completat si azi dimineata mi s-a aprins becul de nivel.Uneori cand sta la relanti vre-o 3-4 min si apoi plec de pe loc,da cu fum albastru o treapta si dup-aia nu mai da.Poti sa imi recomanzi un service(mecanic) serios? Ca la senzorul respectiv a zis mecanicul ca nu se baga. Cam la 500 de km 800 de grame.Sa fie valva PCV?
  10. Ieri i-a luat compresia baiatul de la service si a zis ca e bine.O sa incerc azi cu senzorul sa vad cum merge.Merci pentru ajutor
  11. A spus mecanicul ca a verificat si bobinele si nu e de la ele,a dat-o in supape si _chiulasa_.Nu stiu ce sa zic.... Sent from my iPad using Tapatalk
  12. Salutare!Am o problema careia nu ii gasesc rezolvare.Este vorba despre un 316ti cu motor 1.8(N42) din 2001.Problema este in felul urmator: -Dupa ce o pornesc,pana se incalzeste,palpaie martorul "ceck engine" putin merge in 3,daca o tin putin turata merge rotund si martorul se stinge.Cand plec de pe loc motorul nu merge rotund in sarcina,nici daca o calc maxim cand stau pe loc.La un moment dat incepe sa palpaie martorul "ceck engine" si apoi ramane aprins,tin sa precizez ca daca sta aprins masina merge frumos,rotund.Inainte se aprindea si "EML" ,dar am rezolvat asta prin curatarea clapetei de acceleratie.Am schimbat si kit-ul de distributie la un service de cartier(dedicat bmw) care a costat destul de mult.Pe tester imi da miss fire pe doua pistoane,dar nu mereu.Orice ajutor e apreciat pentru ca m-am saturat sa umblu cu masina numai prin service-uri si toti sa aiba pretentii la bani si sa nu faca treaba buna,doar sa te "lege" de ei ca sa stoarca ceva bani de la tine.Va multumesc anticipat! Sent from my iPad using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.